خرید ECU ام وی ام از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید ECU ام وی ام از فروشگاه ترودو

برای خرید ECU ام وی ام از فروشگاه ترودو به صورت آنلاین با ما همراه باشید. یکی از صنایع مهمی که امروزه در کشور از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، صنعت خودرو سازی می ‌باشد؛ صنعت خودرو سازی در سراسر جهان از صنعت ‌های بزرگ و گسترده محسوب می ‌شود. با توجه به این نکته باید در نظر داشت که کارخانجات بزرگ مانند “شرکت خودرو سازی ام وی ام” فعالیت ‌های زیادی را در رابطه با صنعت خودرو سازی انجام می‌ دهند و خدمات و محصولات خود را به تمامی نقاط جهان ارسال می ‌کنند. بنابراین بسیاری از کشور های جهان از این صنعت بزرگ و مهم و سود آور برخوردار هستند، صنعت خودرو سازی یکی از صنایع بسیار سود آور و از نظر اقتصادی برای بسیاری از کشور ها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خودرو های چینی مخصوصا خودرو های ساخت برند ام وی ام در سال ‌های اخیر، به دلیل داشتن قیمت مناسب در کنار امکانات رفاهی بالا به یکی از پر طرفدار ترین خودرو ها در ایران مبدل شده اند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  سپر جلو و عقب تیگو 5  را مطالعه کنید.

همانطور که بالاتر هم گفتیم امروزه خودرو های ام وی ام میان مردم جزو خودرو های پر فروش و محبوب می باشد که این محبوبیت از ظاهر مدرن و شیک این خودو و کیفیت ساخت و کارایی عالی آن نشات می گیرد. به بیان دیگر می توان گفت که  دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند. همچینی خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است.

اهمیت سیستم ECU در خودرو

ECU را می ‌توان کامپیوتر خودرو تعریف کرد که مسئولیت ‌های فراوان و مهمی دارد. ECU  یک کامپیوتر داخلی بهینه سازی شده برای خودروها می باشد، به بیان ساده تر ECU به عنوان واحد کنترل موتور خودرو شناخته می شود و به نوعی به عنوان مغز متفکر خودرو محسوب می شود. کامپیوتر خودرو قطعه ای الکترونیکی است که وظیفه اش کنترل و هماهنگی بخش های مختلف یک خودروی انژکتوری می باشد؛ هر سیستم ECU دارای تعدادی سنسور می باشد که در قسمت های مختلف خودرو و موتور قرار داشته و اطلاعاتی را در رابطه با نحوه کارکرد خودرو به ECU مخابره می نمایند.

همچنین برخی سنسور ها نیز با دستور مستقیم کامپیوتر خودرو عمل کرده و در صورتی که کامپیوتر درست کار نکند، این سنسور ها از کار خواهند افتاد. هر چه تعداد این سنسورها بیشتر باشد، مسلما کامپیوتر درک بهتری از شرایط موتور پیدا کرده و می تواند شرایط بحرانی کارکرد موتور را بهتر تشخیص دهد .قسمت های مختلف هر ECU هر کامپیوتر خودرو از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه خاصی را در کنترل خودرو بر عهده دارند. به طور معمول هر کامپیوتر خودرو از قسمت های مبدل های آنالوگ به دیجیتال، خروجی های دیجیتال سطح بالا، مبدل های دیجیتال به آنالوگ، کاندیشنر سیگنال و میکرو چیپ ارتباطی می باشد. این بخش های مختلف کامپیوتر خودرو با هماهنگی یک دیگر وظیفه کنترل و چک کردن سنسورهای مختلف خودرو را دارا می باشند.

خرید ECU از فروشگاه ترودو

یکی از امکاناتی که امروزه افراد می توانند از آن استفاده کنند خرید آنلاین قطعات ام وی ام از فروشگاه لوازم یدکی ترودو می باشد. دیگر نگران قطعات فیک و متفرقه نباشید، چرا که فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی ترودو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و خرید ECU ام وی ام از فروشگاه ترودو و سایر لوازم یدکی ام وی ام را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا