خرید abs لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید abs لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید abs لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. شرکت خودرو سازی لیفان یکی از کمپانی ‌های معروف خودرو ساز چینی بوده و از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو آغاز کرده است. کمپانی  خودرو سازی لیفان تا به امروز خودروهایش را به ۲۱ کشور دنیا فروخته است و از آن جایی که خودرو‌ های این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است، موفق شده با صادرات خودرو‌ های خود به کشور‌ های دیگر، پیشرفت قابل توجهی به دست آورد. شرکت لیفان خودرو هایش را به کشور‌ هایی از جمله ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل صادر می ‌کند و این خودرو در این کشور‌ ها طرفداران زیادی دارد.

سیستم abs چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

سیستم ترمز ABS یکی از موثرترین و کارآمد ترین سیستم‌ های امنیتی است که در خودرو ها استفاده می ‌شود. اما واحد کنترل این سیستم نقش اساسی در عملکرد آن دارد. سیستم ترمز ضد قفل یا ABS یکی از آن امکاناتی بود که پس از به کار رفتن در خودرو ها، ایمنی را تا حد بسیار زیادی افزایش داد، از آمار تصادفات کاست و مسافت ترمز را کوتاه تر کرد. سیستم ABS مخفف سیستم ضد بلوکه‌ ترمز و گاها سیستم ضد قفل ترمز نیز نامیده می‌ شود. وظیفه‌ این سیستم جلوگیری از قفل شدن چرخ ‌ها هنگام ترمزگیری است تا بدین ترتیب پایداری بیشتری به اتومبیل داده و امنیت و ثبات خودرو را در هنگام ترمزگیری تامین کند. یونیت کنترل ABS در حقیقت مغز این سیستم است و با اطلاعاتی که دریافت می ‌کند فرمان وارد عمل شدن ABS را صادر می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید ECU لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو مطالعه فرمایید!

این سیستم از طریق سرعت گردش چرخ می ‌تواند تشخیص دهد که چرخ قفل شده است یا خیر، و سپس در صورتی که قفل شدن چرخ را تشخیص دهد اقدام به باز و بسته کردن متناوب سوپاپ برگشتی می ‌کند. در صورتی که یونیت ABS دچار مشکلی شود یک چراغ نارنجی یا زرد رنگ ABS در نشان دهنده های خودرو روشن خواهد شد. البته یونیت کنترل معمولا آخرین چیزی است که خراب می ‌شود و در بیشتر اوقات، این سنسور سرعت چرخ و یا سنسور فشار ترمز است که نیاز به تعوض پیدا می کند.

فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو های چینی

تفاوت خودرو دارای سیستم ABS با خودرویی که مجهز به این سیستم نیست، در وسیله نقلیه ای که به سیستم ترمز ضد قفل مجهز نیست راننده از ترمز پمپی زیر پای خود برای ترمز گرفتن استفاده می کند ولی در وسیله نقلیه ای که مجهز به ترمز ضد قفل است، پای شما باید به طور ثابت روی پدال ترمز باشد در این حالت دستگاه ضد قفل ترمز را برای شما پمپ می کند و شما می توانید با خیال راحت تری به رانندگی بپردازید.

کار ویژه این سیستم ضد قفل این است که با فشاری متغیر بر سیستم ضد قفل به طور اتوماتیک بر روی هر چرخ وارد شده و به مدت بسیار کوتاهی چرخ ها را محصور کند و در حالتی که جاده تغییر حالت می دهد ترمز با تغییر حالت هندسی جاده خود را تنظیم می کند. بیشتر ماشین های جدید دارای سیستم ترمز ضد قفل استاندارد و اختیاری هستند تا در مکان های مختلف آب و هوایی ماشین شما و همچنین خودتان را در مقابل حوادث ناگهانی حفظ کند بر روی داشبورد چراغ زرد رنگی وجود دارد که در صورت فعال بودن ترمز ضد قفل روشن است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

برای خرید لوازم یدکی لیفان و سایر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند؛ در این زمینه می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا