خرید یاتاقان چری از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

خرید یاتاقان چری از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید یاتاقان چری از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. خودرو های ساخت چری در میان مردم  بسیار محبوب می باشند و در واقع یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو ها در بازار خودروی ایران می باشد، که تمامی این محبوبیت ها از کیفیت های بسیار بالا، ظاهر شیک و منحصر به فرد و قیمت عالی آن نشات می گیرد.

یاتاقان چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

یاتاقان یکی از صدها قطعه ‌ای که در ساخت ماشین آلات و ابزار صنعتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، می باشد؛ این قطعه کاربردها و مصارف متفاوتی را شامل می شود و کاربرد وسیعی در تمامی ماشین الات دارد، در واقع می توان گفت که در هر وسیله‌ ای که قابلیت حرکت و چرخش دارد، یاتاقان‌ ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

یاتاقان ها قطعات مکانیکی شامل یک جز غلتنده و رینگ داخلی و خارجی هستند. این قطعات انواع مختلفی دارند از جمله بلبرینگ، رولربیرینگ، بیرینگ های خطی و… . قسمت چرخنده در بلبرینگ ها، ساچمه و در رولربیرینگ ها، استوانه است. رولربیرینگ ها  نسبت به بلبرینگ ها نیروی بیشتری تحمل می کنند، بیرینگ های خطی برای حرکت خطی در طول شفت استفاده می شوند ولی قابلیت چرخش نیز دارند. یاتاقان های هوزینگ، بیرینگ هایی دارای پایه اند که به عنوان ساپورت شفت میتوان از آن ها استفاده کرد. این قطعات این امکان را فراهم می سازند بتوان به سادگی یاتاقان را روی سازه و قاب سیستم با پیچ نصب کرد. یاتاقان ها انواع متفاوتی دارند اما به طور کلی می توان گفت گفت که بیشتر در صنعت های ماشین سازی و تمامی کارخانه ها مورد استفاده های مختلفی قرار می گیرد. همانطور که گفتم یاتاقان ها انواع مختلفی دارند که در این قسمت به تشریح آن ها می پردازیم:

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید سنسور اکسیژن چری از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

یاتاقان های لغزشی: این یاتاقان ها برای تکیه نمودن وحفظ کردن اجزاء چرخشی در هر دو جهت شعاعی و محوری به کار می روند محافظ شعاعی معمولا شامل پوست های سیلندر شکل از مواد و ابعاد مناسب می باشد که در محفظه صلب نصب وثابت شده اند. محافظ محوری معمولا ریگ های صلبی است که در محفظه یاتاقان نسب شده اند و بوش های متحریکی را به صورت سفت ومحکم به اجزاء چرخشی سوار شده، تحمل می کند گاهی اوقات این بوش ها را به صورت کروییا مخروطی می سازند تا محافظت محوری و شعاعی را مهیا سازند .

یاتاقان های غلتشی: یاتاقان های غلتشی در واقعه شامل دو عدد ریگ یا حلقه و یک سری ساچمه هستند که به صورت مماس و به اندازه بین حلقه ها قرار گرفته اند ساچمه ها توسط قفسی که از صفحات موازی برنجی پلاستیکی یا هر ماده مناسب دیگر ساخته شده اند جدا از هم نگه داشته می شوند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو یکی از مناسب ترین راه های است که بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن بتوانید قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد و شما در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو نیز برخوردار شوید. برای خرید آنلاین یاتاقان و یا سایر لوازم یدکی چری و همینطور سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام خودرو و مدل خودروتان را وراد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید محصول را به همراه توضیحاتی که در زیر تصویر شرح شده است را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به خرید محصول کنید و یا این که اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا