خرید کوئل ام وی ام از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید کوئل ام وی ام از فروشگاه آنلاین

برای دریافت نخوه خرید آنلاین کوئل ام وی ام در فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. متاسفانه امروزه یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

اما برعکس لوازم یدکی های متفرقه، قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. به همین دلیل است که باید در خرید لوازم یدکی به شدت دقت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

کوئل چست و چه کاربردی در خودرو دارد

 یکی از سیستم‌ های اصلی بخش فنی خودرو، سیستم برقی آن است. این سیستم نیروی الکتریسیته‌ لازم جهت جرقه‌ زنی شمع‌ ها را تولید می‌ کند. در واقع چهار رکن اصلی شروع و ادامه‌ی کار موتور های احتراقی، مکش، تراکم، انفجار و تخلیه است. یکی از این چهار رکن روند صحیح و به موقع انفجار وابسته به عملکرد بی‌ نقص سیستم برق خودرو است. این سیستم وظایف دیگری نظیر تامین انرژی لازم برای دیگر قطعات برقی خودرو را نیز دارد، سیستم برق خودرو از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل می‌ شود که هریک در انجام یکی از وظایف این سیستم نقش موثری دارند.

یکی از بخش های حائز اهمیت در سیستم برق رسانی، کوئل است. کویل به عنوان یک قطعه مکانیکی در تقویت میزان ولتاژ برق نقش بسزایی دارد. این قطعه مکانیکی با مبدل سازی جریان برق کم فشار به پر فشار، سبب جرقه زنی مخلوط سوخت و هوا در داخل سیلندر می گردد. کوئل خودرو جریان برق را از باتری دریافت می کند و به شمع های خودرو منتقل می سازد. در واقع می توان گفت که کوئل ها سیم پیچ های القایی هستند که در سیستم جرقه زنی خودرو قرار می گیرند و جریان برق با ولتاژ بالا را تولید می کنند. به بیان دیگر اساس کار کوئل خودرو که درون سیم‌ پیچ‌ های آن صورت می‌ گیرد، بر پایه‌ القای جریان الکتریکی است. بنابراین به صورت خلاصه و ساده می‌ توان گفت کوئل جریان برق با ولتاژ پایین را از باتری گرفته، آن را به ولتاژ مورد نیاز جرقه‌ زنی شمع رسانده و روانه‌ شمع‌ ها و سیلندر می‌ کند. کوئل ها انواع مختلفی دارند و در مصارفی غیر از خودرو سازی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید آنلاین یک خرید کاربردی است که مزایای زیادی به ویژه برای افراد پر مشغله دارد همچنین نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی ام وی ام بسیار راحت می باشد؛ برای مثال هانطور که قبل تر نیز گتیم شما می توانید در منزل شخصی خود به راحتی وارد سایت فروشگاه شوید کالای خود را انتخاب کنید و قیمت و جنس آن را با سایر کالا ها مقایسه کنید و سپس آن را سفارش دهید؛ حتی می توانید از منبع اصلی خرید کوئل ام وی ام از فروشگاه آنلاین خود را انجام دهید و با ارسال فوری لوازم خریداری شده را دریافت کنید. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو امکان خرید لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودرو ها را با ضمانت کیفیت و اصالت گارانتی برای مشتریانش فراهم کرده است.

البته یکی دیگه از مهم ترین مزایای خرید آنلاین نظارت زیاد می باشد، در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند. از طرفی دیگر وجود فضای رقابتی زیادی میان فروشگاه ‌های اینترنتی باعث می ‌شود تا فروشگاه‌ های آنلاین برای جذب و جلب توجه مشتری و گرفتن رضایت آن‌ ها حتی بیش ‌تر از مراکز مسئول کنترل فروشگاه‌ های اینترنتی بر روی محصولات خود نظارت کنند و تلاش کنند تا بهترین کالای بازار با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. بعضی از این فروشگاه‌ ها حتی تضمین بهترین قیمت را نیز به مشتریان خود می‌ دهند و خیال مشتریان از این لحاظ می ‌تواند راحت باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله  خرید واشر منیفولد ام وی ام از فروشگاه آنلاین مطالعه فرمایید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا