خرید کمک فنر ام وی ام از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید کمک فنر ام وی ام از فروشگاه آنلاین

برای خرید کمک فنر ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. برای خرید کمک فنر ام وی ام و سایر لوازم یدکی مورد نیازتان می توانید به سایت فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی مراجعه کنید. اما توجه داشته باشید که به سایت های معتبر مراجعه کنید تا خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید. معمولاً به دلیل افزایش فروشگاه های اینترنتی نظارت بیشتری بر روی این فروشگاه ها صورت می گیرد که این مورد باعث می شود فروشندگان قوانین را رعایت کنند تا بتوانند در این فضای رقابتی دوام داشته باشند. یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی ام وی ام حفظ تایم است، زیرا شما نیاز ندارید که در این شلوغی به بازار بروید و به دنبال قطعه مورد نظر خود بگردید و در صورت موجود بدون دریافت هیچ اطلاعاتی از منبع واسطه خرید خود را انجام دهید، حتی در بیشتر موارد نیز مشاهده می شود که قطعات دارای ضمانت اصالت گارانتی نمی باشند؛ در صورتی که شما در خرید آنلاین می توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی در روز های تعطیل، وارد فروشگاه آنلاین بشوید و در کوتاه ترین زمان کالای مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را با کالا های مشابه مقایسه کنید و نکات فنی قطعه را به صورت کامل در یافت کنید و همچنین خرید خود را از منبع اصلی با ضمانت نامه انجام دهید.

کمک فنر چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

کمک فنر ماشین یکی از اصلی‌ ترین قطعات سیستم تعلیق محسوب می‌ شود و در دریافت و دفع ارتعاشات ناشی از عبور خودرو از سطوح ناهموار نقش موثری ایفا می‌ کند. کمک‌ فنر ها آسایش و راحتی راننده و سرنشینان را درون کابین فراهم می‌ کنند و رانندگی در سطوح ناهموار را ممکن می سازد. بدون حضور کمک فنر، رانندگی در جاده‌ هایی که پستی و بلندی زیاد دارند تقریبا غیر ممکن است. کمک فنر دارای پیستونی است که در انتهای آن سوراخ های ریزی قرار گرفته و یک پیستون که معمولاً یک میله فولادی است در درون آن قرار دارد. پیستون کمک فنر درون یک محفظه فلزی که معمولاً از روغن پر شده است قرار گرفته و در راستای محور در درون این سیال حرکت می کند. از آنجایی که روغن درون کمک فنر تحت فشار است برای جلوگیری از خروج آن از درون محفظه، این محفظه را به صورت کامل آب بندی می کنند. زمانی که فنر و به دنبال آن کمک فنر تحت فشار قرار می گیرند و فشرده می شود روغن یا سیال موجود در کمک فنر از منافذ درشت تر خارج می شود و پس از اینکه فشار از روی کمک فنر خارج شد این روغن از منافذ کوچکتر تعبیه شده در پیستون به محل اولیه خود بر می گردد. دلیل تفاوت اندازه منافذ نیز مدیریت ارتعاش حاصل از ضربه و میران کردن آن و همچنین روان بودن حرکت کمک فنر است، روغن موجود در کمک فنر همچنین وظیفه دارد که حرارت ایجاد شده بر اثر تبدیل انرژی جنبشی را جذب و به هوای آزاد منتقل کند.

امروز خودروسازان مختلف از کمک فنرهای مختلفی در سیستم تعلیق محصولات خود استفاده می کنند. از مورد استفاده ترین انواع کمک فنر می توان به کمک فنر هیدرولیکی یا همان روغنی، کمک فنر گازی یا بادی، کمک فنر تلسکوپی، کمک فنر هیدرواستاتیکی و کمک فنر اهرمی اشاره کرد.

نشانه های خرابی کمک فنر 

وجود نقص در کمک فنر می تواند آثار مخربی بر روی خودرو داشته باشد. عدم پایداری خودرو در جاده، کنترل سخت خودرو برای راننده و کاهش کیفیت سواری خودرو از مهم ترین اثرات عدم عملکرد صحیح کمک فنرها بر خودرو است. به صورت کلی کمک فنر خودرو ارتباط تنگاتنگی با ایمنی خودرو دارد.

  • ایراد ظاهری
  • نشتی روغن کمک فنر
  • حالت فنری در مسیر های ناهموار
  • شیرجه رفتن خودرو هنگام ترمز های شدید
  • خودرو هنگام چرخش در پیچ ها بیش از حد بپیچد
  • وجود سر و صدا در زمان عبور از مسیرهای ناهموار
  •  یک سمت کشیده شدن خودرو
  • لاستیک سابی یا از بین رفتن قسمتی از آج تایر

بیشتر بخوانید: خرید سپر ام وی ام از فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودرو های چینی کرده است. برای خرید خرید کمک فنر ام وی ام از فروشگاه آنلاین کافی است شما به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 7 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا