خرید واشر منیفولد لیفان از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید واشر منیفولد لیفان از فروشگاه ترودو

برای خرید واشر منیفولد لیفان از فروشگاه ترودو به صورت آنلاین از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. این روزها یکی از روش های خرید لوازم مورد نیازتان از لوازم روزمره تا لوازم یدکی، روش خرید آنلاین می باشد. در حال حاضر فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی زیادی هستند که شما می توانید اقدام به خرید از آن ها کنید. البته قبل از خرید حتما از معتبر بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید. البته یکی از بزرگ ترین ویژگی ­ای که یک سایت خرید لوازم یدکی خودرو می بایست داشته باشد، امکان مقایسه محصولات مختلف است. مطمئنا نمی­ خواهید در بین مدل ­های مختلف گیر کنید و قدرت انتخاب ­تان را از دست بدهید. لذا بهتر است این موضوع را به سایت مورد نظرتان بسپارید تا با یک مقایسه­ ساده و سریع، شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان یاری نماید. وقتی شما به صفحه ­ای وارد می ­شوید که می­ خواهید اقدام به خرید لوازم یدکی نمایید، باید بدانید این محصول چه نقاط ضعف و قوتی دارد. شما برای اعتماد کردن به آنچه که قرار است بابتش هزینه پرداخت کنید، نیاز به شناخت دقیق دارید. پس قسمت نقد و بررسی یک سایت خیلی می ­تواند به شما کمک کند. در اصل نقد و بررسی به شما توضیح می ­دهد که به­ طور مثال چرا خرید لوازم یدکی یک خودرو در حوزه­­ سیستم روشنایی بیشتر توصیه شده و امتیاز بالاتری را کسب کرده است.

اهمیت واشر منیفولد در خودرو

همانطور که می دانید هر خودروی داری یک بخش احتراق می باشد که بسیار ضروری می باشد، برای روشن شدن خودرو بنزین توسط پمپ بنزین و سوزن انژکتور به منطقه قبل از سوپاپ های ورودی پاشیده می شود، این امر موجب می شود تا مخلوط شدن هوا و بنزین از همان ناحیه شروع شود، سپس این مخلوط وارد محفظه احتراق شده و متراکم می گردد و با جرقه زدن شمع، فرآیند احتراق کامل می شود در واقع با احتراق بنزین، انرژی مورد نیاز برای شروع به کار خودرو تامین می گردد. اگر بخواهیم جزئی تر به قضیه احتراق نگاه کنیم می توانیم بگوییم که، چرخش میل لنگ در موتور خودرو باعث انجام شدن عمل احتراق می شود، که در اثر محترق شدن مقدار مشخصی بنزین با مقدار مشخصی هوا در سیلندر ها شروع به کار می‌ کند. حال اگر هوای وارد شده به سیلندر بیش‌ تر از مقدار مورد نیاز باشد احتراق به درستی انجام نمی‌ شود، از طرفی پس از روشن شدن خودرو، دود حاصل از سوخت بنزین نیز باید به روش درستی خارج شود، از این رو  برای کنترل ورود هوا و خروج دود قطعه‌‌ ای به نام واشر منیفولد در خودرو قرار داده اند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  سنسور اکسیژن لیفان X60  را مطالعه کنید.

از این رو می توان گفت که منیفولد جزو قطعات مهم در موتور خودرو است که در صورت نبودش دود خروجی از خودرو مستقیما وارد کاپوت شده و از جلوی خودروی شما دود بسیاری بلند خواهد شد، و باعث آسیب رسیدن به خودرو می شود؛ همچنین نبود این قطعه صدا های بسیار شدیدی را تولید می کند.

اگزوز ماشین که در انتها به منیفولد متصل شده است می‌ تواند دود حاصل از احتراق را به فضای خارجی هدایت کند. اگزوز خودرو در این حالت نقش یک جداکننده دود از خودرو را داشته و در این حالت دود حاصل از احتراق را به فضای بیرونی ارسال می‌ کند؛ این قطعه به چند نوع تقسیم شده که دو نوع اصلی آن به منیفولد خروجی (دود) و منیفولد ورودی (هوا) تقسیم بندی می‌ شوند. هر کدام از این منیفولد ها وظایف مختلفی را به طور جداگانه ایفا می‌ کنند.

خرید آنلاین از فروشگاه ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش، لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال کرده است. برای خرید واشر منیفولد لیفان از فروشگاه آنلاین کافی است شما به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی مزدا

فروش لوازم یدکی کیا

فروش لوازم یدکی ام وی ام

فروش لوازم یدکی هایما

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا