خرید میل سوپاپ لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید میل سوپاپ لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید میل سوپاپ لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. شرکت خودرو سازی لیفان یکی از کمپانی ‌های معروف خودروساز چینی بوده و از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو آغاز کرده است. کمپانی  خودروسازی لیفان تا به امروز خودروهایش را به ۲۱ کشور دنیا فروخته است و از آن جایی که خودرو‌های این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است، موفق شده با صادرات خودرو‌های خود به کشور‌های دیگر، پیشرفت قابل توجهی به دست آورد. شرکت لیفان خودروهایش را به کشور‌هایی از جمله ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل صادر می ‌کند و این خودرو در این کشور‌ها طرفداران زیادی دارد. شرکت لیفان در حال همکاری با شرکت کرمان موتوراست و تا کنون خودرو‌هایی مانند لیفان X ۵۰ و لیفان ۸۲۰ را به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است، همچنین خودروی لیفان ۶۲۰ یکی دیگر از خودرو‌های پرطرفدار و پر فروش این شرکت بوده است.

میل سوپاپ چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

سوپاپ یک لغت فرانسوی به معنای دریچه می باشد. سوپاپ یکی از اصلی‌ ترین قطعات انواع موتور های احتراق داخلی است، در واقع سوپاپ به هر چیزی که ورود و خروج چیزی را کنترل کنند اطلاق می‌ شود؛ سوپاپ در خودرو روی سرسیلندر قرار می‌ گیرد و ورود و خروج هوا را کنترل می‌ کند. به بیان دقیق‌تر این قطعه‌ قارچی شکل وظیفه کنترل ورود هوا به درون محفظه‌ احتراق و خروج دود از دریچه‌ های سر سیلندر را بر عهده دارد. این هوای ورودی لازمه‌ تشکیل مخلوط سوخت و هوا و صورت گرفتن انفجار است و هوای خروجی یا دود نیز مازاد احتراق که خروجش لازمه‌ ادامه‌ روند فعالیت موتور است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید استارت لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

با توجه به اینکه صورت گرفتن احتراق درون سیلندر ها نیاز به فضای ایزوله و غیر قابل نفوذ دارد باید گفت وظیفه‌ دیگر سوپاپ‌ ماشین تامین این فضا به  کمک سرسیلندر و واشر سرسیلندر است. بنابراین سوپاپ‌ ها با زمان بندی مناسب در حرکت و باز و بسته کردن به موقع دریچه‌ های بلوک سیلندر یا سرسیلندر هم دود و هوا را به سمتی که باید هدایت می‌ کنند و هم محفظه‌ غیرقابل نفوذ احتراق را تشکیل می‌دهند.

البته لازم به ذکر است که سوپاپ ‌های روی هر سیلندر به دو نوع تقسیم می‌ شوند. سوپاپ خروجی یا دود و سوپاپ ورودی یا اکسیژن. در ابتدا باید بگوییم که فضای سیلندر برای احتراق نیازمند فضایی بسته و کاملا ایزوله است. بنابراین نخستین نقش سوپاپ‌ ها در موتور خودرو را باید مدیریت فضای سیلندر دانست. فضایی که با باز شدن میل سوپاپ هوا یا اکسیژن، هوای لازم شامل اکسیژن را برای احتراق مهیا می‌ کند؛ دیگر سوپاپ نیز پس از بسته شدن سوپاپ هوا، تکمیل فرآیند احتراق و باز شدن میل سوپاپ دود یا خروجی، دود حاصل از احتراق را خارج می ‌کند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

برای خرید لوازم یدکی لیفان از فروشگاه آنلاین و سایر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند؛ در این زمینه می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا