خرید میل تعادل عقب جک از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید میل تعادل عقب جک از فروشگاه آنلاین

برای خرید میل تعادل عقب جک از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. شروع کار برند جک به سال 1964 بر می‌گردد، زمانی که کارخانه خودرو سازی JAC هیفی در آنهوای چین تأسیس شد. در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودرو های باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌کرد. اولین کامیون 2.5 تنی JAC در آوریل سال 1968 تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد. پس از تولید کامیون‌های سنگین، در سال 1990، JAC اولین شاسی اتوبوسی چینی را تولید کرد. شرکت جک همچنان به تولید کامیون‌های سنگین ادامه می‌داد تا این‌که در سال 1996، اولین کامیون سبک با نام HFC1061 را در خط تولید کارخانه خود قرار داد. این کامیون بسیار باکیفیت و به روز بود و تا کنون بالغ بر 500000 واحد از آن به فروش رفته است. این‌گونه بود که تولید کامیون‌ های سبک چینی هم در کارخانه جک کلید خورد. سال ۲۰۱۰ جک موفق شد، جایزه ملی کیفیت را در چین دریافت کند.

میل تعادل عقب چیست و چه کاربردی دارد

میل تعادل عقب جک در اکثر موارد برای بالا بردن تعادل خودرو و جلوگیری از چپ شدن آن در خودروها به کار می روند. میله تعادل یک میله فولادی است که در دو سر دارای بوش بوده و غالبا بین دو چرخ یک محور قرار می گیرد و به اصطلاح دو چرخ را به یکدیگر متصل می نماید،‌ میل تعادل معمولا بوسیله دو اتصال محوری (Pivot) در دو طرف به شاسی ماشین نیز متصل می شود. وظیفه اصلی میل تعادل این است که غلتش اتاق در هنگام دور زدن و پیچیدن و حتی رانندگی کردن در سطوح ناهموار را کنترل کند. میل تعادل نوعی فنر موجگیر است. این میل تعادل معمولا بین دو طبق پایین نصب می شود. وقتی خودرو پیچی را طی می کند، اتاق به طرف بیرون پیچ متمایل می شود. در نتیجه این تمایل، طبق های پایین در جهت مخالف حرکت می کنند و میل تعادل را می پیچانند. میل تعادل در برابر پیچش مقاومت می کند، این عمل سبب سفت شدن سیستم تعلیق در هنگام پیچیدن خودرو می شود در نتیجه اتاق خودرو کمتر کج می شود یا غلتش پیدا می کند.

میل تعادل در برابر نیروی چرخشی که به آن وارد می شود، هنگامی که یک چرخ به سمت پایین یا بالا می رود در مقایسه با چرخ دیگر حرکت می کند و در برابر وزنی که از یک طرف وسیله نقلیه به دیگری منتقل می شود، مقاومت می کند. در این مقاومت میله سعی می کند تا حد ممکن چرخ ها را حفظ کرده و نگه دارد، میل تعادل اجزای سیستم تعلیق خودرو شما را متصل می کند و بر  طبق سیستم تعلیق نصب می شود.

شایان ذکر است که این قطعه  از بوش عبور می کنند تا اطمینان حاصل کند که بوش بالا پایین نمی رودو تنها سبب پیچش می شود. هنگامی که وسیله نقلیه به گوشه ای می چرخد و وزن از یک طرف به سمت دیگر حرکت می کند. هنگامی که چرخ شروع به حرکت به سمت راست بدنه می کند، میل تعادل تاب می خورد که باعث می شود وزن به سمت دیگر خودرو منتقل شود؛ نتیجه این عمل این است که خودرو شروع به متعادل شدن می کند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

امروزه افراد می توانند اکثر لوازم مورد نیاز خود از جمله لوازم یدکی را به صورت آنلاین خریداری کنند. شاید برخی افراد با خود فکر کنند خرید آنلاین لوازم یدکی مناسب نیست و این خرید یک ریسک است اما باید بگوییم خیر. اگر شما از یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید نه تنها خریدی آسان را تجربه خواهید کرد بلکه مشتری دائمی خرید های آنلاین خواهید شد. در واقع فروشگاه های آنلاین صرفا جهت راحتی شما در خرید بنا شده اند چرا که بسیاری از افراد با توجه به مشغله هایی که امروزه همه دچار آن هستند شرایط خرید حضوری را ندارند و لوازم خودرو لوازمی نیستند که بتوان خرید آن ها را به زمان دیگری موکول کرد. بنابراین افرادی که شرایط خرید حضوری را ندارند به راحتی می توانند در منزل، محیط کار و یا هر جای دیگر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود کنند بدون این که زحمتی برای خرید آن بکشند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید توپی چرخ جک از فروشگاه آنلاین را مطالعه کنید.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو که در زمینه فروش لوازم یدکی ماشین فعالیت دارد، یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد. شما عزیزان می توانید خرید میل تعادل عقب جک و سایر لوازم یدکی مورد نیاز خودروتان را با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ترودو خریداری کنید. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو امکان خرید لوازم یدکی انواع خودروها را با ضمانت کیفیت و ضمانت اصالت گارانتی برای مشتریانش فراهم کرده است. برای خرید میل تعادل عقب جک از فروشگاه آنلاین فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید، سپس با وارد کردن مدل خودرو و نام محصول در قسمت جستجو، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. ما با عرضه لوازم یدکی جک اصل و با کیفیت باعث افزایش عمر خودرو شما می شویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا