خرید لوازم یدکی لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید لوازم یدکی لیفان

برای دریافت نحوه خرید لوازم یدکی لیفان به صورت آنلاین با ما همراه باشید. امروزه یکی از پر ترفدار ترین خودرو های چینی در بازار ایران خودرو های ساخت شرکت لیفان می باشد. این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد.

اولین خودروی شاستی بلند شرکت لیفان که در ایران بسیار محبوب است لیفان X60  می باشد که از همه نظر (ظاهر و نکات فنی)مورد تایید مردم می باشد، این خودرو که توجه زیادی را جلب می کند دارای چراغ هایی به مدل چشم عقابی با یک پوشش بالایی از جنس کروم در نمای جلویی خودرو می باشد، همچنین این چراغ ها با حالت مدرنی که دارند دید بسیار وسیعی را ایجاد می کنند. چراغ های جلویی پروژکتور نور قویتر و با وسعت بیشتری را نشر می کنند. همچنین لامپ های جلو با توجه به تنظیم ارتفاعشان باعث امنیت بیشتر رانندگی در شب می شوند. کناره های قوی و مقاوم لیفان ایکس 60 دارای ترکیبی از خصوصیات مدرن ، تازگی و پویایی می باشند. همچنین این خودرو درای ویژگی هایی چون:  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت و… است.

شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها است و فقط به لیفان X60 محدود نمی شود، ما برای شما چند نمونه مثال از این خودرو ها می زنیم: لیفان X70 / لیفان X50 / لیفان 820 / لیفان 1800 / لیفان 520 / لیفان 620 و…

مزایای خرید لوازم یدکی خودرو لیفان اصل و اورجینال

خرید لوازم یدکی لیفان

همانطور که می دانید خودرو ها پس از چند سال استفاده به دلایل مختلفی مانند فرسودگی و فشار زیاد یا تصادف ها دچار نقص فنی می شوند و نیاز به تعمیر و تعویض دارند و در غیر این صورت ممکن است هنگام رانندگی خسارات جبران نشدنی را به وجود آورند و حتی ممکن است نتوانند به فعالیت خود نیز ادامه دهند و از کار بی افتند؛ به همین دلیل شرکت ساخت خودرو به فروش لوازم یدکی جدا برای خودرو ها اقدام کرد و از این رو انواع فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین لوازم یدکی برای خدمات رسانی به مشتریان عزیز به وجود آمد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد، که دارای لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو های چینی برای فروش می باشد، و با فروش لوازم یدکی اصل و اورجینال به دنبال کسب آرامش و آسایش برای مشتریان خود می باشد. همچنین این شرکت دارای خدمات پس از فروش و ضمانت نامه نیز می باشد.

حال سوال پیش می یابد که چرا باید حتما قطعات خریداری شده باید اصل و اورجینال باشد، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که لوازم یدکی اصل و اورجینال که از مواد اولیه مرغوب و فلزات و پلاستیک های مقاوم تهیه شده اند دارای طول عمر بالایی می باشند و در کار کرد سایر قطعات نیز تاثیرات خوبی را می گذارند، همچنین باعث حفظ و بالابردن ایمنی و امنیت در سیستم های خودرو می شود و در نتیجه طول عمر خودرو را افزایش می دهد.

احتملاٌ سوال بعدی که برای شما پیش می آید این است که مگر به جز قطعات اصل قطعات دیگری نیز وجود دارد، در جواب به این سوال نیز باید بگویم که متاسفانه امروزه افراد سود جو برای حفظ منابع مالی خود کپی هایی از این قطعات با مواد اولیه نا مناسب مانند زباله ها و پسماند ها تولید می کنند و با قیمت کم به فروش می رسانند، این قطعات به علت نداشتن پایه و مواد اولبه درست کار کرد خوبی ندارند و در کار کرد سایر قطعات نیز اختلال به وجو می آورند، که این موضوع سبب از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینانش و در نهایت کاهش طول عمر خودرو می شوند؛ اما جالب است بدانید که تمامی این اتفاقات در طول چند ماه پیش می آید، به بیان دیگر قطعات متفرقه بر خلاف قطعات اورجینال (که به راحتی چند سالی را کار می کنند) سر چند ماه از کار می افتند و  هزینه های فروانی را به روی دست شما قرار می دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا