خرید لوازم یدکی لیفان در تهران

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

برای دریافت نحوه خرید لوازم یدکی لیفان در تهران، از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو با ما همراه باشید.

امروزه یکی از پر ترفدار ترین خودرو های چینی در بازار ایران خودرو های ساخت شرکت لیفان می باشد. این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد.

شرکت چینی لیفان در سال 1992 در منطقه ای کوچک در جنوب شرقی چین با نام دیگر و توسط آقای یین مینگشان شروع به کار کرد. موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود در ابتدا این شرکت فقط 9 نفر کارمند داشت اما پس از مدت کوتاهی شروع به تولید موتور سیکلت کرد و پس از گذشت چند سال بین 5 کمپانی برتر چینی در زمینه تولید موتور سیکلت قرار گرفت و بیش از سیزده هزار نفر کارمند داشت در سال 1999 اولین صادرات موتور سیکلت شرکت لیفان به کشور ویتنام آغاز شد و به دلیل اینکه مردم این کشور از درآمد پایینی برخودار بودند باعث شد تا تولیدات شرکت لیفان در این کشور فروش خوبی داشته باشد، موفقیت کمپانی لیفان ادامه داشت تا جایی که در سال ۲۰۰۳ میلادی توانست مجوز صادرات به ۱۸ کشور اروپایی را هم اخذ نموده‌ و بتواند محصولات تولیدی خود را تا هم اکنون به این کشور ها صادر کند. در سال 2005 میلادی این شرکت گام بلندی در زمینه تولید خودرو برداشت و شروع به طراحی و تولید اتوبوس و خودرو سواری نمود. ناگفته نماند که خودرو های کمپانی لیفان یکی از موفق ترین خودرو های چینی در ایران است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله راهنما خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان را مطالعه فرمایید.

نحوه خرید لوازم یدکی لیفان

شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی در تمامی اوقات و حتی در روز های تعطیل هم خرید خود را انجام دهید، در هر ساعتی از شبانه روز در هر شهری که باشید این مزیت برای شما صدق می کند. برای خرید لوازم یدکی کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

tروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد. برای خرید لوازم یدکی لیفان در تهران و سایر شهر ها می توانید به سایت ترودو مراجعه کنید.

معرفی برخی از قطعات لیفان

شمع خودرو یکی از اجزایی که است که روی موتور و در واقع بر روی سر سیلندر قرار می گیرد و یکی از مهم ترین اجزا در فرایند احتراق خودرو است. خودرو هایی که با سوخت‌ های فسیلی کار می‌ کنند برای تکمیل فرایند عملیات احتراق در داخل موتور احتیاج به قطعه‌ ای دارند که با ایجاد جرقه این کار را انجام دهد. برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید.

کوئل در واقع یک سیم پیچ تقویت کننده است که ولتاژ تولیدی باتری را قویت کرده و در زمان لازم به شمعی که آماده احتراق است می‌ رساند و به بیان دیگر کوئل ها در سیستم جرقه زنی خودرو قرار می گیرند و جریان برق با ولتاژ بالا را تولید می کنند. برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید.

دینام تولید کننده برق است که وظیفه شارژ باتری خودرو را برعهده دارد و در صورت خرابی دینام خودرو باتری ماشین در مدت کوتاهی تخلیه خواهد شد. در واقع وظیفه باطری تنها تهیه برق در هنگام استارت زدن یا روشن نبودن ماشین شماست و برق رسانی به نقاط مختلف قطعات برقی ماشین در حین روشن بودن، توسط دینام انجام می شود. برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید. 

زنجیر موتور برای زمان‌ بندی مناسب در باز شدن سوپاپ‌ های یک پیشرانه موتور احتراق داخلی و انجام گرفتن صحیح، هماهنگ و دقیق پروسه های مکش، تراکم، احتراق و تخلیه، از زنجیر تایم  استفاده می‌ شود. برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید.

با این که دینام دستگاه نسبتا ساده ای است و از چند بخش کوچک تشکیل شده، ولی نقش حیاتی را در خودرو دارد. آفتامات دینام که تنظیم کننده ی ولتاژ است، معمولاً در داخل دینام نصب می شود. دینام مولد جریان مستقیم می باشد که به طور کلی از قطعات بسیار مهمی تشکیل شده است. برای خواندن ادامه این مطلب کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا