خرید لوازم یدکی خودروی لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید لوازم یدکی خودروی لیفان

برای خرید لوازم یدکی خودروی لیفان می توانید به فروشگاه آنلای لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید با خرید قطعات اصل و اورجینال خودروی خود را جدید کنید. برای اطلاعات بیشتر در باره خودرو های  ساخت شرکت لیفان با ما همراه باشید.

کمپانی لیفان یک کمپانی خودرو ساز چینی است که از سال  1992 در زمینه تولید خودرو فعالیت می‌ کند. کمپانی لیفان توسط فردی به نام ین مینگ شان فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو سازی آغاز کرد، موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود و سپس بعد از چند دهه به عرصه خودرو سازی وارد شد. شرکت خود رو سازی لیفان تا به حال به بیش از 21 کشور دنیا خودرو های خود را فروخته است و با توجه به این که خودرو های این کمپانی کیفیت بالایی دارند، این کمپانی از طریق  صادرات خودرو ها به سایر کشور ها، پیشرفت قابل توجهی کرده است. کمپانی لیفان خودرو های خود را به کشور هایی مانند ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل صادر می ‌کند. خودروی لیفان در این کشور ها به ویژه کشور ایران طرفداران زیادی دارد. در واقع این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته اند و به یکی از محبوب ترین خودرو ها میان مردم تبدیل شده اند، به همین دلیل لوازم یدکی لیفان نیز یکی از نیاز های جامعه است.

شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشد، و دارای آپشن های فوق العاده از جمله (  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت، پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT و … ) می باشد.

لوازم یدکی خودرو لیفان

خرید لوازم یدکی خودروی لیفان

لوازم یدکی خودرو به قطعاتی می گویند که در صورت بروز مشکل یا خرابی جایگزین قطعات اصلی خودرو می شوند. بعد از اینکه لوازم یدکی خودرو با اجزای اصلی جایگزین شوند، از روز اول خود هم بهتر کار می کنند. لوازم یدکی خودرو لیفان شامل قطعاتی مانند قطعات جلوبندی از جمله کمک فنر جلو و عقب، مه شکن عقب چپ لیفان، چراغ جلو و چراغ عقب، شبکه سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم می باشند. سایر لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات یدکی بدنه آن مانند دستگیره بیرونی و تیغه برف پاک کن هستند. چراغ جلوی لیفان جلوه زیبایی به این خودرو می دهد و در نتیجه به عنوان یکی از پر فروش ترین نوع چراغ شناخته شده است. سپر خودروی لیفان نیز یکی دیگر از مهم ترین لوازم یدکی این خودرو است و مقاومت زیادی در برابر ضربات محکم دارد. این سپر از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده و به همین دلیل بسیار مقاوم است.

معایب لوازم یدکی متفرقه

متاسفانه امروزه افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید پروژکتور یا مه‌ شكن جلو لیفان 620 را مطالعه فرمایید.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید لوازم یدکی خودروی لیفان

 فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معروف ترین و معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان به صورت اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا