خرید لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

 

یکی از برند های خودرو سازیی که توانسته در ایران فروش خوب و موفقی داشته باشد، برند جک است. ک شما می توانید خرید لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو را به راحتی و به صورت اینترنتی انجام دهید.

امروزه افراد می توانند اکثر لوازم مورد نیاز خود از جمله لوازم یدکی را به صورت آنلاین خریداری کنند. شاید برخی افراد با خود فکر کنند خرید آنلاین لوازم یدکی مناسب نیست و این خرید یک ریسک است اما باید بگوییم خیر، اگر شما از یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری کنید نه تنها خریدی آسان را تجربه خواهید کرد بلکه مشتری دائمی خرید های آنلاین خواهید شد. در واقع فروشگاه های آنلاین صرفا جهت راحتی شما در خرید بنا شده اند چرا که بسیاری از افراد با توجه به مشغله هایی که امروزه همه دچار آن هستند شرایط خرید حضوری را ندارند و لوازم خودرو لوازمی نیستند که بتوان خرید آن ها را به زمان دیگری موکول کرد. بنابراین افرادی که شرایط خرید حضوری را ندارند به راحتی می توانند در منزل، محیط کار و یا هر جای دیگر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود کنند بدون این که زحمتی برای خرید آن بکشند.

برند خودرو سازی جک

برند خودرو سازی جک از سال 1391 با جک S5 وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون دل بسیاری از خریداران خودرو را برده است، همچنین برند جک جزو 10 برند برتر خودرو سازیی در چین به حساب می آید.

شروع کار برند جک در سال 1964 با تأسیس کارخانه اتومبیل‌ سازی در آنهوای چین صورت گرفت. در ابتدای شروع کار این کارخانه خودرو های باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌ کرد؛ پس از تولید کامیون‌ های سنگین در سال 1990، JAC اولین شاسی اتوبوسی چینی را تولید کرد. شرکت جک همچنان به تولید کامیون‌ های سنگین ادامه می‌ داد تا این‌که در سال 1996 که اولین کامیون سبک با نام HFC1061 را در خط تولید کارخانه خود قرار داد؛ این‌گونه بود که تولید کامیون‌ های سبک چینی هم در کارخانه جک کلید خورد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید سنسور اکسیژن جک از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

شرکت خودرو سازی جک همیشه به عنوان برند کامیون‌ سازی معروف بود، اما در سال 2008 این شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودرو های سواری وارد شود و این موضوع با تولید اولین سدان بینگیو نام داشت اغاز شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل می‌ شد و در این سال ها شرکت خودرو سازی جک تنها خودرو سازی بود که هم در زمینه خودرو های سنگین و هم در زمینه خودرو های سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌ کرد. سال ۲۰۱۰ جک موفق شد، جایزه ملی کیفیت را در چین دریافت کند، همچنین در سال 2011 هم شرکت جک با صادرات خودرو هایش راه خود را به برزیل باز کرد و یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتور های دیزلی را بستند و تا سال 2016  شرکت جک به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن را نیز بست؛ در اواخر سال 2017 هم شرکت جک-فولکس واگن تاسیس شد که این شرکت مشترک در سال 2018 برند جدید SOL را راه‌ اندازی کرد و در سال 2020 هم شرکت جک و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌ گذاری کردند.

نحوه خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم امروزه با توجه به نیاز بسیاری از افراد به انواع لوازم یدکی شاهد افزایش تقاضا در سال های اخیر می باشیم که این امر سبب راه اندازی فروشگاه های متعدد در زمینه عرضه انواع قطعات یدکی شده است که این نیاز به قطعات یدکی در اتومبیل های کارکرده بسیار زیاد بوده و افراد برای تهیه قطعه مورد نیاز برای اتومبیل خود می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایند.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی جک و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعاتی که در فروشگاه آنلاین ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. بنابراین شما با خرید آنلاین لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ترودو تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

11 دیدگاه دربارهٔ «خرید لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو»

    1. با سلام اجناس اصلی کیفیت و بسته بندی متفاوتی دارن شما می تونید با شماره های شرکت ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان راهنماییتون کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهارده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا