خرید لنت ترمز لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید لنت ترمز لیفان

برای خرید لنت ترمز لیفان به صورت آنلاین از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. شرکت چینی لیفان در سال 1992 در منطقه ای کوچک در جنوب شرقی چین با نام دیگر و توسط آقای یین مینگشان شروع به کار کرد. موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود در ابتدا این شرکت فقط 9 نفر کارمند داشت اما پس از مدت کوتاهی شروع به تولید موتور سیکلت کرد و پس از گذشت چند سال بین 5 کمپانی برتر چینی در زمینه تولید موتور سیکلت قرار گرفت و بیش از سیزده هزار نفر کارمند داشت در سال 1999 اولین صادرات موتور سیکلت شرکت لیفان به کشور ویتنام آغاز شد و به دلیل اینکه مردم این کشور از درآمد پایینی برخودار بودند باعث شد تا تولیدات شرکت لیفان در این کشور فروش خوبی داشته باشد، موفقیت کمپانی لیفان ادامه داشت تا جایی که در سال ۲۰۰۳ میلادی توانست مجوز صادرات به ۱۸ کشور اروپایی را هم اخذ نموده‌ و بتواند محصولات تولیدی خود را تا هم اکنون به این کشور ها صادر کند. در سال 2005 میلادی این شرکت گام بلندی در زمینه تولید خودرو برداشت و شروع به طراحی و تولید اتوبوس و خودرو سواری نمود. ناگفته نماند که خودرو های کمپانی لیفان یکی از موفق ترین خودرو های چینی در ایران است.

 لنت ترمز چیست

لنت ترمز قسمتی از سیستم ترمز وسایل نقلیه‌ است که با به وجود آوردن اصطکاک با دیسک یا کاسه ترمز باعث شتاب منفی در خودرو می‌ شود.این قطعه وظیفه دارد با تولید نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌ باشد، گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند. سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون رسیده و یا از سرعت آن کاسته می‌ شود. همچنین لنت ترمز باید ضریب اصطکاکی بالا و پایدار داشته و با تغییرات درجه حرارت خاصیت خود را از دست ندهد و همچنین باید در مقابل سائیدگی استحکام داشته و کاسه ترمز را خراش ندهد.

لنت ترمز شامل دو بخش می‌ شود: یک سطح محکم یا کفشک لنت که سطحی اصطکاکی یا لقمه لنت بر روی آن قرار دارد. هنگامی که شما پدال ترمز را فشار می‌ دهید، سطح اصطکاکی لنت به بخش داخلی و خارجی روتر ترمز چسبیده و به خاطر اصطکاک بین این دو بخش سرعت خودرو به طور کنترل شده کاهش پیدا می‌ کند. لنت‌ ها بر اثر اصطکاک و در گذر زمان تمام می‌ شوند، وقتی لنت ترمز فرسوده شود پس از ترمز کردن خودرو با طی مسافتی از حرکت می‌ ایستد بنابراین توصیه می‌ شود با لنت‌ های فرسوده رانندگی نکنید.

خرید لنت ترمز از فروشگاه ترودو

فروشگاه اینترنتی عبارت است از کار خرید کالا یا خدمات بر بستر اینترنت. یعنی بعد از اتصال به اینترنت، وارد وب سایت فروشگاهی می ‌شوید و با انتخاب کالا و خدمات مورد نظرتان آن را در محل، دریافت می ‌کنید. امروزه شما می توانید اکثر لوازم مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید که لوازم یدکی نیز از این دسته مستثنی نیسست و می توانید به راحتی قطعات مورد نیاز خودرو خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید سفارش لوازم یدکی لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

  • صرفه جویی در زمان: از دیگر مزایای خرید آنلاین ، صرفه جویی در زمان است. بدین صورت که برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود را نیازی نیس مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن فروشگاهی کنید که قطعه های مورد نظر شما را دارا باشند بلکه به راحتی در منزل خود با یک جست و جو ساده لوازم خود را می توانید پیدا کنید.
  • نظرات دیگر مصرف کنندگان مقایسه کردن: فروشگاه های اینترنتی، گستره وسیعی از تنوع و قیمت گذاری ها را ارائه می دهند تا بتواند مشتریان با گستره سلیقه و نیازمندی های متفاوت و بیشتری را جذب کنند. افراد می توانند قبل از خرید، گزینه هایی که مدنظرشان هست را بصورت اینترنتی با هم مقایسه کنند.
  • دسترسی همیشگی: از دیگر فواید و مزایای خرید آنلاین، دسترسی همیشگی به این فروشگاه های اینترنتی می باشد. هر فروشگاه اینترنتی، در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. بنابراین مشتریان می توانند هر زمانی که بخواهند، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی در ایران می باشد. شما می توانید لوازم یدکی لیفان و سایر خودروهای چینی اصل و با کیفیت را از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خریداری کنید. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت به صورت آنلاین می باشد. اگر به دنبال محصولی هستید می توانید در قسمت جست و جو محصولات ترودو، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. برای خرید لنت ترمز لیفان کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا