خرید قطعات اصل و اورجینال چری

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید قطعات اصل و اورجینال چری

برای خرید قطعات اصل و اورجینال چری و سایر لوازم یدکی خودرو ها می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه فرمایید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. این شرکت به طور اختصاصی روی تولید محصولات سواری، مینی ون و کراس اوور فعالیت می ‌کند، همچنین با تولید چند هزار دستگاه، انواع خودرو جایگاه دهمین خودرو ساز بزرگ چین و از نظر کیفیت هفتمین جایگاه  را به خود اختصاص داده است. امروزه چری در ایران مدل­ های مختلفی از خودرو ها را مونتاژ کرده و روانه بازار ایران می ­نماید. هدف شرکت خودروسازی چری تولید و وارد و صادر کردن انواع خودرو های سنگین و سبک  به سایر کشور ها از جمله ایران می باشد، البته چری در حال حاضر انواع خودروهای هاچ بک، سدان، کراس اوور و تولید خودرو های الکتریکی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

لوازم یدکی چری بسیار گسترده تر از هر خودرویی می باشد. لوازم یدکی چری شامل قطعات موتوری چیری ، قطعات بدنه چری، قطعات گیربکس چیری قطعات هوا روغن و سوخت چری و… می باشد. بسیاری از قطعات یدکی چری نیازمند تعویض های دوره ای هستند و باید در کیلومتر های مشخصی عوض شوند. همچنین برخی از قطعات در حوادث رانندگی دچار آسیب هایی می شوند که نیازمند تعویض هستند. در این موارد خرید قطعات یدکی چری اصلی توصیه می شود.

هر قطعه ای در خودرو مانند اجزای بدن عمل کرده و همکاری این قطعات با یک دیگر سبب عملکرد درست خودرو می شود. به همین دلیل، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بسیار مهم می شود. اگر بخواهید برای خودروی چری خود از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده کنید، آن قطعه زود خراب شده و خودروی شما نیاز به تعمیر مجدد پیدا می کند.

خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال چری

خرید قطعات اصل و اورجینال چری

لوازم یدکی جایگزین همراه قطعات اصلی خودرو توسط شرکت خودرو سازی ساخته می شوند و تنها فرقشان این است که قطعات جایگزین برعکس قطعات اصلی به بخش منتاژ نمی روند و روی خودرو ها نصب نمی شوند و به طور جداگانه برای فروش بسته بندی می شوند و به فروشگاه های لوازم یدکی فرستاده می شود.

ممکن است سول پیش بیاید که  قطعات جایگزین نیز مانند قطعات اصلی ایمنی خودرو را حفظ می کنند، در این باره باید بگویم که با توجه به مسئله ای که پیش تر گفتیم، در واقع لوازم یدکی جایگزین همان قطعات اصلی خودرو هستند و فقط برای فروش جدا گانه بسته بندی شده اند؛ به بیان دیگر می توان گفت که قطعات جایگزین درست مانند قطعات اصلی خودرو از طول عمر بالایی بر خورد دار هستند و در خودرو به راحتی نصب می شوند و مانند قطعه اصلی عمل می کنن، حتی تاثیر خوبی در کار کرد قطعات دیگر نیز می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند و حفظ می کنند، در نتیجه طول خودرو افزایش پیدا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید آنلاین قطعات چری از فروشگاه لوازم یدکی ترودو مطالعه فرمایید!

حال شاید سوالی مهم تر مانند ” چرا صاحبان خودرو باید به دنبال خرید لوازم یدکی اصل و اوئرجینال باشند، مگر قطعات دیگر نیز وجود دارند” برای شما پیش بیایید، در پاسخ به این سوال باید بگویم همانطور که همه می دانند هر شاهکاری یه کپی بی ارزش از خود دارد، درست مانند لوازم یدکی جایگزین و قطعات متفرقه؛ در واقع قطعات متفرقه خارج از مجموعه زیر نظر شرکت خودرو سازی ساخته می شوند و به جز  ظاهر هیچ شباهت دیگری بهم ندارند، زیرا این قطعات بر عکس لوازم یدکی جایگزین از مواد بی کیفیت ساخته می شوند و نمی توانند مقاومت مورد نیاز قطعه برای خودرو را به وجود آروند و از این رو به سختی بر خودرو نصب می شوند و عمل می کنند و معمولا از همان اول با مشکلاتی سر و کله می زنند. همین مشکلات باعث به وجود آمدن اختلال در کار کرد سایر قطعات می شود و ایمنی و امنیت خودرو را به شدت پایین می آورند ( هنگامی که قطعه فیک است، هرچه اهمیت قطعه بیشتر باشد ایمنی خودرو بیشتر در خطر می افتد و خسارات بزرگ تری وارد می کند) و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد؛ به همین دلیل است که صاحان خودرو به دنبال خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال می باشند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

یکی از امکاناتی که امروزه افراد می توانند از آن استفاده کنند خرید آنلاین قطعات چری از فروشگاه لوازم یدکی ترودو می باشد. دیگر نگران قطعات فیک و متفرقه نباشید، چرا که فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی چری اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی ترودو دارای ضمانت نامه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا