خرید قطعات اصل و اورجینال ام وی ام

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید قطعات اصل و اورجینال ام وی ام

برای خرید قطعات اصل و اورجینال ام وی ام و سایر لوازم یدکی خودرو ها می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه فرمایید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

همانطور که در جریان هستید امروزه بیشترین محبوبیت خودرو ها در ایران شامل برند های چینی است، این شرکت های خودرو سازی با طرح زیبای که برای خودرو در نظر گرفتند و کیفیت بالای فنی ماشین ها اعتبار و محبوبیت زیادی را از آن خود کرده اند؛ برند ام‌ وی‌ ام یکی از برند های خودرویی کشورمان است که با سرمایه ‌گذاری چینی‌ ها در ایران تأسیس شده و به کار خود ادامه می‌ دهد. اکثر ماشین های ساخت ام وی ام شامل سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی منحصر به فرد می باشند، همچنین این خودرو های لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن هستند که از فضایی باز و جادار تشکیل شده اند، البته امروزه خودرو ام وی ام جزو خودرو های شیک و مدرن محسوب می شود که ظاهر زیبای آن مطابق با سلیقه هر ایرانی می باشد و می توان گفت که دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در وهله اول شکل و ظاهر زیبای آن و در درجه دوم کارایی و کیفیت ساخت آن می باشد که سبب شده در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید آنلاین قطعات ام وی ام از فروشگاه لوازم یدکی ترودو را مطالعه فرمایید.

اما متاسفانه همه خودرو ها با هر برند و ملیتی پس از چند سال استفاده، قطعاتشان دچار مشکلاتی می شود که این اختلال می تواند از عوامل تصادف، نرسیدگی، فشار زیاد و… باشد که در این صورت قطعه نیاز به تعویض و خودرو نیاز به تعمیر دارد. برای تعویض قطعات نیاز به لوازم یدکی های اصل و اورجینال و استاندارد دارد، زیرا این قطعات با کیفیت و استحکامی که دارند نیاز خودرو را برآورد می کنند، همچنین با تاثیراتی که بر سایر قطعات خودرو می گذارند باعث طولانی تر شدن عمر خودرو می شوند.

همانطور که بالاتر گفتیم یکی از موضوعات مهم در خرید لوازم یدکی خودرو، خرید قطعات اصل و اورجینال ام وی ام و سایر خودرو ها می باشد؛ زیرا یکی از موضوعاتی که امروزه بیشتر افراد از آن غافل هستند لوازم یدکی متفرقه می باشد، زیرا این قطعات فقط در ضاهر شبیه قطعات اورجینال هستند و قطعا در کار کرد به هم شباهتی ندارند و همچنین یکی از مهم ترین ویژگی های قطعات متفرقه  طول عمر کم و عدم مقاومتشان می باشد، به همین دلایل هم هست که امنیت و طول عمر خودرو را کاهش می دهند؛ پس برای حفظ ایمنی و امنیت خود و سرنشینان خودرو خود حتما از لوازم یدکی اصل و اورجینال استفاده کنید.

لوازم یدکی خودرو های ام وی ام

خرید قطعات اصل و اورجینال ام وی ام

فیلتر هوا در حقیقت وسیله ایست که بر سر راه هوای ورودی به موتور خودرو قرار می گیرد و ذرات ناخالص موجود در این هوای ورودی را به خود جذب می کند و همچنین وظیفه کنترل میزان هوای ورودی به موتور را بر عهده دارد.

کاتالیزور قسمتی از سیستم خروجی گاز‌های خودرو محسوب می‌ شود که کارکرد آن تاثیر مستقیمی در آلایندگی گاز‌های خروجی خودرو دارد، مبدل کاتالیزوری مورد استفاده در اگزوز خودرو ‌ها، کاربرد جدیدی از کاتالیزور سطحی است. کربن منوکسید و هیدرو کربن‌های حاصل از سوخت‌های نسوخته موجود در دود خودرو، از آلاینده‌ های خطرناک هوا هستند و گاز‌های خارج شده از اگزوز خودرو همراه با مقداری هوا از روی کاتالیزور که شامل فلز اکسید هاست عبور داده می ‌شود؛ گاز کربن منو اکسید به کربن دی اکسید و هیدروکربن‌ ها به آب (H2O) تبدیل می‌ شوند، که نسبتا بی خطرند و در هوا رها می‌ شوند. به همین دلیل است که کاتالیزور بخش مهمی از سیستم کنترل آلایندگی خودروی شما به حساب می آید.

تسمه دینام مجموعه ‌ای از یک تسمه، هرزگرد و تسمه سفت ‌کن است که سیستم ‌های تهویه‌ مطبوع، آلترناتور (دینام) و سیستم هیدرولیک فرمان برای کار کردن به آن نیاز دارند و نیروی مورد نیاز خود را از این تسمه تأمین می‌ کنند. در برخی خودروها حتی واتر پمپ متعلق به سیستم خنک ‌کننده‌ی پیشرانه نیز توان خود را از تسمه دینام می ‌گیرد.

بنابراین تسمه دینام یک عضو حیاتی و مهم در خودرو محسوب می ‌شود. زمانی ‌که پیشرانه روشن می ‌شود، تسمه دینام توسط میل ‌لنگ به چرخش در می آید.  این چرخش را به قسمت‌های مورد نیاز نیز انتقال می‌ دهد. بدون وجود تسمه یا در صورت آسیب دیدن آن ممکن است موتور خودرو حتی نتواند کار کند.

  • منبع آب، واشر سر سیلندر، یاتاقان ثابت و متحرک، رینگ موتور و…

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید قطعات اصل و اورجینال ام وی ام

فروشگاه لوازم یدکی ترودو که اقدام به  فروش لوازم یدکی ام وی ام  و سایر خودرو های چینی کرده است، یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد. شما عزیزان می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خودروتان را با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ترودو خریداری کنید. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو امکان خرید لوازم یدکی انواع خودروها را با ضمانت کیفیت و ضمانت اصالت گارانتی برای مشتریانش فراهم کرده است.

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید قطعات اصل و اورجینال ام وی ام»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دوازده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا