خرید شمع چری از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید شمع چری از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید شمع چری از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو یکی از مناسب ترین راه های است که بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن بتوانید قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. به این ترتیب از کیفیت قطعات و همچنین قیمت واقعی آن ‌ها مطلع می‌ شوید. در واقع در خرید آنلاین با چند کلیک از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر انجام می ‌شود و دیگر نیاز نیست که برای مراجعه به فروشگاه در ترافیک بمانید. علاوه بر آن هر فردی به طور جداگانه بعد از انتخاب و تایید محصول مورد نظر پرداخت را در سریع ‌ترین زمان انجام می ‌دهد در نتیجه هم در زمان و هم در مصرف سوخت صرفه ‌جویی می ‌شود.

شمع چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

خودرو های احتراق داخلی برای سوزاندن سوخت درون سیلندر های موتور خود نیاز به محرکی اولیه دارند. این محرک اولیه جرقه‌ ای است که شمع تولید می‌ کند. در واقع این قطعه‌ کوچک از اصلی‌ ترین بخش‌ های موتور است و موجب روشن شدن و شروع به کار آن می‌ شود. اهمیت این قطعه در حدی است که در صورت نقص در عملکرد آن به هر دلیل، موتور روشن نشده و خودرو قادر به حرکت نخواهد بود.

می توان گفت که شمع خودرو قطعه ای متشکل از الکترود، عایق چینی، واشر ها و … می باشد که در بالای محفظه احتراق و سیلندر خودرو قرار گرفته و از یک طرف جریان ولتاژ بالای برق را گرفته و از طرف دیگر با ایجاد جرقه زنی در محظه احتراق باعث انفجار بخار فشرده شده بنزین و در نتیجه ایجاد نیروی لازم برای حرکت خودرو می گردد. در حقیقت شمع خودرو وظیفه انفجار در محفظه احتراق و حرکت دادن سیلندر ها به سمت پایین را دارند و با پاشش سوخت توسط انژکتور به درون سیلندر و سپس فشرده شدن آن توسط سوپاپ، شمع جرقه ایجاد نموده و باعث انفجار در محظه احتراق می گردد. در واقع برای ایجاد احتراق مورد نیاز درون موتور سه عامل اصلی وجود دارند که مانند سه راس مثلث یکدیگر را تکمیل می‌ کنند؛ سوخت، اکسیژن و حرارت. حرارت بخشی است که توسط شمع با عمل جرقه‌ زنی تامین می‌ شود. این جرقه مانند فندکی که شعله‌ گاز را روشن می‌ کند آتش اولیه‌ درون سیلندر را فراهم می‌ نماید. به طور قطع هرچه این جرقه قوی‌ تر باشد احتراق مورد نیاز موتور بهتر و قوی‌ تر صورت می‌ گیرد. اما شمع انرژی خود را برای جرقه زدن از باتری خودرو تامین می‌ کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید سنسور کیلومتر چری از فروشگاه آنلاین مطالعه فرمایید!

فروشگاه انلاین لوازم یدکی ترودو

یکی از مزایای مهم خرید آنلاین نظارت زیاد می باشد، در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند. از طرفی دیگر وجود فضای رقابتی زیادی میان فروشگاه ‌های اینترنتی باعث می ‌شود تا فروشگاه‌ های آنلاین برای جذب و جلب توجه مشتری و گرفتن رضایت آن‌ ها حتی بیش ‌تر از مراکز مسئول کنترل فروشگاه‌ های اینترنتی بر روی محصولات خود نظارت کنند و تلاش کنند تا بهترین کالای بازار با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. بعضی از این فروشگاه‌ ها حتی تضمین بهترین قیمت را نیز به مشتریان خود می‌ دهند و خیال مشتریان از این لحاظ می ‌تواند راحت باشد. دوام، استحکام و مقاومت مشخصه ‌هایی هستند که یک قطعه لوازم یدکی خوب را مشخص می ‌کنند و به شما این اطمینان را می‌ دهند که لوازم یدکی در طول زمان کیفیت خود را حفظ می‌ کنند و آزمون زمان را به خوبی می ‌گذارنند.

برای خرید آنلاین لوازم یدکی چری و سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است که وارد وب سایت این مجموعه شوید، سپس کالای مورد نظر خود را سرچ کنید و بعد از خواندن مشخصه نکات فنی قطعه و مقایسه قیمت و جنس قطعه با سایر قطعات موجود در اینترنت و استفاده از مشاور آنلاین سایت، قطعه را از منبع اصلی با پیک فوری خریداری کنید. برای خرید شمع چری از فروشگاه آنلاین ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا