خرید سیبک فرمان چری

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سیبک فرمان چری

برای دریافت نحوه خرید سیبک فرمان چری به صورت آنلاین از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. خودرو های ساخت چری در میان مردم  بسیار محبوب می باشند و در واقع یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو ها در بازار خودروی ایران می باشد، که تمامی این محبوبیت ها از کیفیت های بسیار بالا، ظاهر شیک و منحصر به فرد و قیمت عالی آن نشات می گیرد.

سیبک فرمان چیست 

سیبک یک قطعه کروی فلزی است که به آن یک بازو متصل شده است، این قطعه کروی در درون یک محفظه فولادی که اطراف آن با لاستیک پوشانده شده حرکت دورانی می‌ کند، این حرکت دورانی باعث می شود تا قطعه ای که در قسمت بازوی سیبک متصل شده است، توانایی حرکت به طرفین و بالا و پایین را به طور همزمان داشته باشد، بنابراین این قطعات نقش مهمی را در فرمان پذیری خودرو و همچنین در سیستم تعلیق خودرو را ایفا می کنند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید سفارش لوازم یدکی چری از فروشگاه آنلاین ترودو  را مطالعه کنید.

همانطور که گفتیم سیبک ها قطعاتی از خودرو هستند که نقش بسیار مهمی را در حرکت خودرو ایفا می کنند. سیبک ها معمولا در سیستم فرمان و سیستم تعلیق خودرو کاربرد دارند و وظیفه شان به طور کلی، فراهم سازی امکان حرکت دورانی و چرخشی در هنگام نیاز است؛ وظیفه سیبک فرمان، انتقال فرمان چرخش به چرخ ها می باشد. باید بگوییم که سیبک فرمان از یک طرف به متعلقات چرخ و از طرف دیگر به طبق خودرو متصل است. زمانی که شما فرمان خودرو را می‌ چرخانید، سیبک نیز به همان طرف می‌ چرخد، این قطعه علاوه بر اینکه به چرخ‌ های خودرو جهت می‌ دهد، تحمل قسمتی از وزن خودرو را نیز به عهده دارد.

از آنجایی که سیبک فرمان تحت فشار زیادی است، ممکن است در اثر ضربات شدید یا عبور از مسیر های ناهموار دچار لهیدگی و شکستگی شود به علاوه سیبک همیشه در معرض خوردگی و زنگ زدگی نیز قرار دارد و در اثر کارکردن زیاد و قرار گرفتن تحت فشار می‌ تواند دچار سایش و لقی نیز شود؛ همچنین گاهی اوقات نیز ممکن است مهره و رزوه پیچ سیبک نیز هرز و خراب شود. در کل آسیب دیدگی سیبک فرمان می‌ تواند علائمی همچون افزایش فرسودگی سایر قطعات سیستم فرمان، ساییده شدن لاستیک‌ های جلوی خودرو، کاهش فرمان پذیری ماشین، سفت شدن فرمان یا لقی بیش از حد آن را به همراه داشته باشد، کشیده شدن فرمان به یک سمت و شنیده شدن صدا از سگ دست، از دیگر علائم خرابی سیبک فرمان است. در صورتی که این قطعه به مشکل بر خورد، بهترین رویکرد تعویض آن است.

خرید آنلاین لوازم یدکی

خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو های چینی یکی از روش های خرید لوازم یدکی بدون دردسر و راحت می باشد. فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی این امکان را به شما می دهند تا در تمام ساعات شبانه روز بتوانید خرید خود را انجام دهید. پس دیگر لازم نیست در ساعات کاری روز که با مشغله های زیادی سر و کار دارید در مغازه های لوازم یدکی به دنبال محصولات مورد نیاز خود بگردید، اما این تنها مزیت خرید اینترتی لوازم یدکی خودرو نیست.

اما شاید برخی افراد به این نوع خرید کردن اعتماد نداشته باشند که در این رابطه باید بگوییم که در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بر فروشگاه های اینترتی بیش از مغازه ها صورت می گیرد. این امر موجب شده تا صاحبان فروشگاه های اینترنتی به کیفیت و اصل بودن محصولات خود تاکید زیادی داشته باشند. از سوی دیگر فضای رقابتی یکسانی که اینترنت در اختیار همه قرار داده موجب شده تا فروشگاه های آنلاین برای جذب مشتری و جلب رضایت آن ها حتی پیش از دستگاه های مسئول بر قیمت های خود نظارت داشته باشند و تلاش کنند تا بهترین کالا را با کمترین قیمت ممکن به دست مشتری برسانند. برخی از این فروشگاه ها نظیر فروشگاه لوازم یدکی ترودو با ضمانت اصالت گارانتی و همینطور تضمین بهترین قیمت خیال مشتریان خود را از این بابت آسوده می کنند.

برای خرید آنلاین لوازم یدکی چری و سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است که وارد وب سایت این مجموعه شوید، سپس کالای مورد نظر خود را سرچ کنید و بعد از خواندن مشخصه نکات فنی قطعه و مقایسه قیمت و جنس قطعه با سایر قطعات موجود در اینترنت و استفاده از مشاور آنلاین سایت، قطعه را از منبع اصلی با پیک فوری خریداری کنید. برای خرید سیبک فرمان چری از فروشگاه آنلاین ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا