خرید سپر عقب لیفان 620

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر عقب لیفان 620

همانطور که می دانید امروزه یکی از دغدغه های صاحبان خودرو خرید سپر عقب لیفان 620 و لوازم یدکی اصل و اورجینال می باشد، زیرا امروزه افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند، و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند. با رواج زیاد قطعات متفرقه مقدار بسیار زیادی از ایمنی خودرو ها کاهش پیدا کرده است و باعث کاهش طول عمر خودرو ها شده است، که این مشکلات صرفا جهت نا مرغوب بودن مواد اولیه ساخت این قطعات می باشد، زیرا این قطعات از پسماند ها مواد غیر مقاوم ساخته می شوند و با قیمت کمی به فروش می رسند و همانطور که گقتیم مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند و پس از استفاده متوجه اشتباه خود می شوند و ار این رو خسارات زیادی را می پردازند.

در صورتی که با خرید قطعات اصل و اورجینال ایمنی و امنیت خودرو  حفظ می شود، زیرا این قطعات از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت مانند آلیاژ ای مقاوم ساخته شده اند از این رو این  قطعات با کیفیت و با دوام و مقاوم هستند و از طول عمر بالایی بر خورد دار هستند، و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند.

سپر در خودرو چه نقشی دارد

خرید سپر عقب لیفان 620

سپر خودروها نقش محافظتی دارند، از جنس های مختلفی ساخته شده اند. اگر دقت کنید متوجه می شوید که در تصادف ها معمولا اولین قسمتی که دچار آسیب می شود سپر های خودرو می باشد، از این رو شاید به نظر برسد که این قطعات بسیار ضعیف و بدرد نخور می باشند، اما واقعیت این است که سپر عقب لیفان 620 نه تنها ضعیف و بی کارکرد نمی باشد بلکه یکی از مقاوم ترین و مهم ترین قطعات در خودرو می باشد که بسیار ضروری می باشد زیرا این قطعه همه ضربات را به خود جذب می کند تا به سایر قسمت ها آسیبی وارد نشود، در واقع هر سپر از سه بخش مختل تشکیل شده اند، که یک قسمت مختص زیبایی است و کاملا نمایان است و هیچ وجه محافظتی ندارد، قسمت بعدی بسیار مقاوم است و از بر خورد ضربه ها جلو گیری می کند و انرژی این قطعات را پخش می کند و نمی گذارد به دنه خودرو آسیب وارد شود؛ قسمت سوم که مهم ترین قسمت است معمولا در تصادف های شدید که ضربه های بزرگ و سنگین بر خودرو وارد می شود و از قسمت دوم می گذرند کار برد دارد؛ که با مقاومت و ایستادگی و پخشندگی نیروی وارد شده نمی گذارد که آسیبی به موتور خودرو وارد شود و از به خطر افتادن امنیت سرنشینان خودرو جلو گیری می کند. به همین دلیل است که می گوییم این قطعه بسیار مهم است.

سپر های امروزی از ترکیب چند آلیاژ فلز، پلاستیک و فیبر کربن تولید می شوند. در برابر آب و آفتاب و… مقاوم است. خاصیت آیرودینامیکی دارد، محکم و در عین حال منعطف و ضربه گیر است. گرید کوپلیمر، ابر ضربه پذیری است که حاصل به کارگیری بروزترین فناوری ها بوده و در تولید سپر خودرو استفاده می  شود. تولید سپر های پلاستیکی هم خالی از عیب و ایراد نبود. این سپر ها در برخورد های شدید آسیب جدی می دیدند. سپر خودرو از اولین باری که شکل گرفت تا به امروز که انواع متفاوتی دارد، تغییر و تحولات زیادی را به خود دیده است. در حال حاضر طراحی و تولید بسیاری از قطعات و قسمت های خودرو با تکنولوژی و علم روزه گره خورده است، سپر خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست.

برای خرید سپر عقب لیفان 620 می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه فرماید.

تاریخچه سپر خودرو

خرید سپر عقب لیفان 620

اولین سپر در سال 1897 توسط یک شرکت خودرو ساز کشور چکسلواکی ساخته شد. طراحی این سپر به اندازه کافی کاربردی نبود و دائما از روی خودرو می افتاد. سپر ساخته شده در واقع بیشتر جنبه زیبایی داشت. اما در سال 1901 این مخترع بریتانیایی (Frederick Simms)  بود که توانست سپری را تولید کند که قادر بود تا حدی تاثیرات ناشی از تصادف را کاهش دهد. بعد از این اختراع بود که چندیدن شرکت خودر ساز تصمیم به نصب سپر در خودرو های خود کرده اند.

البته طراحی این سپر چندان سخت هم نبود چرا که نخستین سپر دنیا در واقع یک تکه آهن بود که در اثر برخورد خودروی فردریک به موانع به جلوی اتومبیل او چسبیده بود. به هر حال او متوجه شد که وجود همین تکه آهن مانع از آسیب زیاد به اتومبیلش شده و تصمیم گرفت تا برای اولین بار یک صفحه آهنی را در جلوی ماشین خود نصب کند. هدف اصلی وجود این قطعه گرفتن ضربات احتمالی در جلو و عقب خودرو می باشد و به نحوی جزو قطعات ایمنی در خودرو محسوب می شود و از آنجا که هر خودرویی به دو سمت جلو و عقب می تواند حرکت داشته باشد، به همین منظور سپر را در این دو قسمت طراحی و کار گذاشته اند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید سپر عقب لیفان 620 مطالعه فرمایید.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید سپر عقب لیفان 620

 فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معروف ترین و معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان به صورت اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید. فروشگاه آنلاین ترودو خرید سپر عقب لیفان 620 را با ضمانت برای شما فراهم کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا