خرید سپر عقب ام وی ام 315

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر عقب ام وی ام 315

شما می توانید برای خرید سپر عقب ام وی ام 315 به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. ترودو یکی معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی خودرو ام وی ام و سایر خودروهای چینی به صورت اصل و اورجینال می باشد. تمامی محصولات از جمله سپر عقب MVM 315 دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و شما می توانید با بهترین قیمت آن ها را از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خریداری کنید.

ترودو همواره در تلاش است با عرضه لوازم یدکی اصل و اورجینال آسایش، رفاه و امنیت را برای مشتریانش فراهم سازد. برای خرید این محصول و یا سایر لوازم یدکی مورد نیازتان از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام محصول، مدل و نوع خودرو را وارد کنید. پس از آن می توانید به راحتی خرید کنید و در اسرع وقت قطعه مورد نیاز خود را درب منزل خود دریافت کنید.

تاریخچه سپر خودرو

خرید سپر عقب ام وی ام 315

اولین سپر در سال 1897 توسط یک شرکت خودرو ساز کشور چکسلواکی ساخته شد. طراحی این سپر به اندازه کافی کاربردی نبود و دائما از روی خودرو می افتاد. سپر ساخته شده در واقع بیشتر جنبه زیبایی داشت. اما در سال 1901 این مخترع بریتانیایی (Frederick Simms)  بود که توانست سپری را تولید کند که قادر بود تا حدی تاثیرات ناشی از تصادف را کاهش دهد. بعد از این اختراع بود که چندید شرکت خودر ساز تصمیم به نصب سپر در خودرو های خود کرده اند. اما استفاده از سپر خودرو به صورت انبوه در خودرو مدل A فورد در سال 1927 بر می گردد. 

سپر خودروها نقش محافظتی دارند، از جنس های مختلفی ساخته شده اند. نخستین سپر هایی که برای خودرو ها ساخته می شدند فلزی بودند. این سپر ها دارای استحکام بسیار زیادی بودند نکات منفی هم داشتند. یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن است نکته دیگر این که این سپر ها ضربه را به خوبی مهار نمی کنند و به سایر قسمت ها از جمله اتاق خودرو منتقل می کنند. تولید سپر در دنیای امروز تنها به مسئله آیرودینامیک، زیبایی ظاهری خودرو و وزن سپر ها ختم نمی شود. همان طور که آینه ی خودرو ها مجازی، سقف خودرو های کنترلی و ترمز خودرو ها ABS شده، سپر ها هم تحولاتی داشته اند.

بیشتر بخوانید: سپر عقب ام وی ام 315

قسمت های مختلف سپر

خرید سپر عقب ام وی ام 315

سپر های امروزی از ترکیب چند آلیاژ فلز، پلاستیک و فیبر کربن تولید می شوند. در برابر آب و آفتاب و… مقاوم است. خاصیت آیرودینامیکی دارد، محکم و در عین حال منعطف و ضربه گیر است. گرید کوپلیمر، ابر ضربه پذیری است که حاصل به کارگیری بروزترین فناوری ها بوده و در تولید سپر خودرو استفائه می شود. تولید سپر های پلاستیکی هم خالی از عیب و ایراد نبود. این سپر ها در برخورد های شدید آسیب جدی می دیدند. سپر خودرو از اولین باری که شکل گرفت تا به امروز که انواع متفاوتی دارد، تغییر و تحولات زیادی را به خود دیده است. در حال حاضر طراحی و تولید بسیاری از قطعات و قسمت های خودرو با تکنولوژی و علم روزه گره خورده است، سپر خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست. سپر ها از سه بخش مهم تشکیل می شوند:

  • پیشانی: برای جلوه بیشتر و زیبایی و همچنین کاهش دادن نیروی دراگ از آن استفاده می شود، اما به راحتی نمی تواند ضربه های شدید را تحمل کند.
  • دیاق: این قسمت هم جز کلید سپر می باشد که به جذب ضربه های بزرگ تر وارده به ماشین کمک می کند، و مقاومت آن را در ضربه های با شدت پایین تر هم محیا می کند.
  • ضربه گیر: این قسمت هم برای از بین بردن ضربه های احتمالی وارد شده به سپر ماشین استفاده می شود.

خرید سپر عقب ام وی ام 315 اورجینال

خرید سپر عقب ام وی ام 315

همانطور که می دانید یک سری افراد سود جو با استفاده از اطمینان مردم به آن ها لوازم یدکی متفرقه را با قیمت پایین می فروشند و اصلا به این موضوع فکر نمی کنند که ممکن است چه اتفاقاتی رخ دهد، زیرا این قطعات از مواد نا مرغوب ساخته شده اند و به اندازه کافی مقاوم نیستند، برای مثال شما فکر کنید که یک سپر برای خودروی خود خریداری کنید و این سپ مقاوم نباشد در این صورت با کوچک ترین تصادف این قطعه هم خود آسیب می بیند هم از بدنه و موتور خودرو محافظت نمی کند و در نتیجه ایمنی و امنیت خودرو کاهش می یابد. شما عزیزان می توانید به فروشگاه های معتبر از جمله فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترود برای خرید لوازم یدکی ام وی ام و یا سایر خودروهای چینی مراجعه کنید تا از یک خرید آسان، مطمئن و با کیفیت برخوردار شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 15 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا