خرید سپر جلو لیفان 620

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر جلو لیفان 620

برای دریافت نحوه خرید سپر جلو لیفان 620 به صورت آنلاین با ما همراه باشید. همانطور که می دانید امروزه یکی از دغدغه های صاحبان خودرو خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال می باشد، زیرا امروزه افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند، و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند. با رواج زیاد قطعات متفرقه مقدار بسیار زیادی از ایمنی خودرو ها کاهش پیدا کرده است و باعث کاهش طول عمر خودرو ها شده است، که این مشکلات صرفا جهت نا مرغوب بودن مواد اولیه ساخت این قطعات می باشد، زیرا این قطعات از پسماند ها مواد غیر مقاوم ساخته می شوند و با قیمت کمی به فروش می رسند و همانطور که گقتیم مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند و پس از استفاده متوجه اشتباه خود می شوند و ار این رو خسارات زیادی را می پردازند.

در صورتی که با خرید قطعات اصل و اورجینال ایمنی و امنیت خودرو  حفظ می شود، زیرا این قطعات از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت مانند آلیاژ ای مقاوم ساخته شده اند از این رو این  قطعات با کیفیت و با دوام و مقاوم هستند و از طول عمر بالایی بر خورد دار هستند، و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. در واقع باید بگویم که قطعات اصل و اورجینال دقیقا همانند قطعات فابریک خودرو عمل می کنند. از این رو واجب است که از لوازم یدکی مناسب و اورجینال استفاده کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان از فروشگاه ترودو مطالعه فرمایید!

خصوصیات خودروی لیفان 620

خرید سپر جلو لیفان 620

امروزه خودرو های ساخته شده در شرکت خودرو سازی لیفان یکی از محبوب ترین و پر ترفدار ترین خودرو های چینی میان مردم می باشد، البته این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد. شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشد، و دارای آپشن های فوق العاده از جمله (  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت، پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT و … ) می باشد. لیفان شامل انواعی از خودرو ها است و فقط به لیفان 620 محدود نمی شود، ما برای شما چند نمونه مثال از این خودرو ها می زنیم: لیفان X70 / لیفان X50 / لیفان 820 / لیفان 1800 / لیفان 520 / لیفان X60 و…

اما همانطور که می دانید ماشین های لیفان 620 از محبوبیت ویژه ا بر خورد دار هستند، لیفان 620  که در دو نوع 1600 سی سی  و 1800 سی سی تولید شده و هر دو مدل در ایران  عرضه می شوند. موتور لیفان 1600 سی سی با طراحی منحصر به فردش ، دارای قدرت 115 اسب بخار می باشد؛ طراحی موتور 1800 سی سی این خودرو هم  توسط شرکتی در انگلستان صورت گرفته و دارای قدرت 131 اسب بخار است، به همین دلیل با 5 کیلوگرم اضافه وزن دارای حداکثر سرعت بیشتری نسبت به مدل 1600 سی سی است. همچنین این خودرو مزایایی مانند سان روف دو حالته ، دوربین دید عقب و GPS و… را شامل می شود.

سپر جلوی لیفان 620

سپر جلو لیفان 620

سپر خودروها نقش محافظتی دارند، از جنس های مختلفی ساخته شده اند. نخستین سپر هایی که برای خودرو ها ساخته می شدند فلزی بودند. این سپر ها دارای استحکام بسیار زیادی بودند نکات منفی هم داشتند. یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن است  نکته دیگر این که این سپر ها ضربه را به خوبی مهار نمی کنند و به سایر قسمت ها از جمله اتاق خودرو منتقل می کنند. تولید سپر در دنیای امروز تنها به مسئله آیرودینامیک، زیبایی ظاهری خودرو و وزن سپر ها ختم نمی شود. همان طور که آینه ی خودرو ها مجازی، سقف خودرو های کنترلی و ترمز خودرو ها ABS شده، سپر ها هم تحولاتی داشته اند.

سپر جلو لیفان 620 نه تنها ضعیف و بی کارکرد نمی باشد بلکه یکی از مقاوم ترین و مهم ترین قطعات در خودرو می باشد که بسیار ضروری می باشد که از سه بخش مهم تشکیل شده است و هر بخش وظیفه خاصی دارد. قسمت اول که نمای جلویی سپر است صرفا جهت زیبای خودرو به کار رفته است، قسمت دوم برای جلو گیری از آسیب رسیدن به بدنه خودرو هنگام تصادف ها به وجود آمده است و در آخر مهم ترین قسمت قرار دارد که در تصادف های نسبتا شدید نمی گذارد ضربات به موتور خودرو وارد شود و موتور از کار بی افتد؛ به همین دلیل است که می گوییم این قطعه بسیار مهم است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید سپر جلو لیفان 620

 فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معروف ترین و معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان به صورت اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا