خرید سپر جلو ام وی ام 550

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر جلو ام وی ام 550

شما می توانید برای خرید سپر جلو ام وی ام 550 اصل و اورجینال به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. سپر جلو MVM 550 در جلوترین و بیرونی ترین قسمت این خودرو ها به شکل قطعه ای مجزا و یک پارچه نصب می شود. سپر جلو ام وی ام یکی از لوازم MVM می باشد که تاثیر زیادی در ایمنی سرنشینان خودرو دارد. سپر ماشین قدمتی بیش از یک قرن دارد. در سال 1901 میلادی یعنی 16 سال پس از ساختن نخستین خودرو مجهز به موتور درون سوز، مهندس و طراح خودرویی به نام فردریک سیمز برای حفاظت از قسمت جلوی اتومبیل خود اولین سپر خودرو در دنیا را طراحی کرد.

البته طراحی این سپر چندان سخت هم نبود چرا که نخستین سپر دنیا در واقع یک تکه آهن بود که در اثر برخورد خودروی فردریک به موانع به جلوی اتومبیل او چسبیده بود. به هر حال او متوجه شد که وجود همین تکه آهن مانع از آسیب زیاد به اتومبیلش شده و تصمیم گرفت تا برای اولین بار یک صفحه آهنی را در جلوی ماشین خود نصب کند. هدف اصلی وجود این قطعه گرفتن ضربات احتمالی در جلو و عقب خودرو می باشد و به نحوی جزو قطعات ایمنی در خودرو محسوب می شود و از آنجا که هر خودرویی به دو سمت جلو و عقب می تواند حرکت داشته باشد، به همین منظور سپر را در این دو قسمت طراحی و کار گذاشته اند.

درباره خودرو ام وی ام 550

خرید سپر جلو ام وی ام 550

خودرو ام وی ام 110 به‌عنوان ارزان ‌ترین خودرو این شرکت البته که هیچ ‌گاه نتوانست رقیب خیلی جدی برای ارزان‌ ترین خودرو کشورمان یعنی پراید باشد، اما موفق شد نظر برخی متقاضیان خودرو را که طی سال‌ های اخیر دل ‌خوشی از ایران خودرو و سایپا نداشتند را به خود جلب کند.

ام وی ام 550 دیگر محصول سدان کامپکت چری است که که در دو نسخه دستی و اتومات، توسط مدیران خودرو عرضه می‌ شود. تجهیزات رفاهی MVM 550 تا حد زیادی در حد امکانات مدل 530 است؛ در واقع این دو ماشین، بیشتر در طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت دارند.

بیشتر بخوانید: خرید سپر جلو ام وی ام 315

سپر خودرو از چه جنسی ساخته می شود

خرید سپر جلو ام وی ام 550

ابتدا باید بگوییم که سپر خودرو قطعه ای فلزی و یا اغلب پلاستیکی می باشد، که در تصادفات از رسیدن فشار ها و ضربات به خودرو مخصوصا کابین آن جلوگیری می کند و همان طور که از اسم آن هم پیداست، این قطعه نقش محافظتی را در خودرو بازی می کند. که در دو قسمت سپر جلو و سپر عقب قرار می گیرد. سپر جلوی خودروهای مدرن امروز شامل سه قسمت اصلی : پیشانی، جاذب و تیر عرضی سپر است.

  • پیشانی: قسمت ظاهری و زیبایی سپر خودرو را بر عهده دارد، که قادر نیست ضربه های زیادی را تحمل کند.
  • جاذب: این قسمت برای از بین بردن انرژی جنبشی وارده بر سپر خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تیر عرضی: این قسمت است که به جذب انرژی جنبشی ناشی از ضربه های اساسی و بزرگ کمک کرده و در برابر ضربه های کوچک مقاومت می کند و قسمت کلیدی اسپرت خودرو محسوب می شود. 

سپر های امروزی از ترکیب چند آلیاژ فلز، پلاستیک و فیبر کربن تولید می شوند. در برابر آب و آفتاب و… مقاوم است. خاصیت آیرودینامیکی دارد، محکم و در عین حال منعطف و ضربه گیر است. گرید کوپلیمر، ابر ضربه پذیری است که حاصل به کارگیری بروزترین فناوری ها بوده و در تولید سپر خودرو استفاده می  شود. تولید سپر های پلاستیکی هم خالی از عیب و ایراد نبود. این سپر ها در برخورد های شدید آسیب جدی می دیدند. سپر خودرو از اولین باری که شکل گرفت تا به امروز که انواع متفاوتی دارد، تغییر و تحولات زیادی را به خود دیده است. در حال حاضر طراحی و تولید بسیاری از قطعات و قسمت های خودرو با تکنولوژی و علم روزه گره خورده است، سپر خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست.

خرید سپر ام وی ام 550 از فروشگاه ترودو

خرید سپر جلو ام وی ام 550

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی ام وی ام به صورت آنلاین می باشد. شما می توانید لوازم یدکی موردنیازتان را در بالا ترین کیفیت از فروشگاه ترودو خریداری کنید. تردو ضمن ضمانت اصالت گارانتی، محصولاتش را از لحاظ کیفیت و استحکام نیز تضمین می کند.

برای خرید سپر جلو ام وی ام 550 کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام محصول را وارد کنید، پس از یافتن محصول می توانید بعد از مشاهده اطلاعات و قیمت اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا