خرید سپر ام وی ام از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سپر ام وی ام از فروشگاه آنلاین

شاید تا به حال در صورت نیاز به سپر خودرو ام وی ام خود به فکر خرید سپر ام وی ام از فروشگاه آنلاین افتاده باشید اما به دلیل ریسک دانستن خرید آنلاین از این خرید پشیمان شده باشید. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان لوازم مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند که از جمله این لوازم می توانیم به لوازم یدکی نیز اشاره کنیم. خرید سپر یا سایر لوازم یدکی ام وی ام مورد نیازتان از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه تضیحات بیشتری در این رابطه خواهیم داد همچنان با ما همراه باشید.

درباره سپرها

خرید سپر ام وی ام از فروشگاه آنلاین

سپر خودروها نقش محافظتی دارند، از جنس های مختلفی ساخته شده اند. نخستین سپر هایی که برای خودرو ها ساخته می شدند فلزی بودند. این سپر ها دارای استحکام بسیار زیادی بودند نکات منفی هم داشتند. یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن است  نکته دیگر این که این سپر ها ضربه را به خوبی مهار نمی کنند و به سایر قسمت ها از جمله اتاق خودرو منتقل می کنند. تولید سپر در دنیای امروز تنها به مسئله آیرودینامیک، زیبایی ظاهری خودرو و وزن سپر ها ختم نمی شود. همان طور که آینه خودرو ها مجازی، سقف خودرو های کنترلی و ترمز خودرو ها ABS شده، سپر ها هم تحولاتی داشته اند.

سپر ام وی ام در دو نوع، سپر جلو و سپر عقب تولید می شود، آن ها از مواد درجه یک همچون پلی کربنات (PC) بسیار مقاوم و همچنین اکریلونیتریل و دیگر مواد انعطاف پذیر و متناسب با ساختار اتومبیل ها تولید می شوند، تا بتوانند در تصادفات احتمالی از آسیب های بدنه جلوگیری کنند. سپر جلو و سپر عقب ام وی ام با تکنولوژی بالا به صورت آیرو‌دینامیک طراحی شده است، آیرو‌دینامیک سپر این امکان را به اتومبیل می دهد تا هوا به خوبی از قسمت های تعبیه شده بر روی سپر عبور کرده و از افت شتاب خودرو جلوگیری می کند. علاوه بر این بر خلاف سپرهای سنتی و قدیمی که از مواد سنگین تر تولید می شدند و وزن زیادی داشتند، سپر ام وی ام از موادی همچون؛ پلی پروپیلن، کربنات، بوتادین و استایرن طراحی و ساخته می شوند و وزن بسیار سبکی دارند.

مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی

بدون تردید یکی از مزایای خرید اینترنتی سهولت انجام آن است. فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی نظیر ترودو این امکان را به شما می دهند تا در تمام ساعات شبانه روز بتوانید خرید خود را انجام دهید. پس دیگر لازم نیست در ساعات کاری روز که با مشغله های زیادی سر و کار دارید در مغازه های لوازم یدکی به دنبال محصولات مورد نیاز خود بگردید. اما این تنها مزیت خرید اینترتی لوازم یدکی خودرو نیست. سایر مزایای خرید آنلاین شامل:

  • نیاز به خروج از منزل نیست
  • نیازی به گشتن به دنبال محصول مورد نظر در مدت زمان طولانی نیست
  • خرید با آرامش کامل و بررسی نکات فنی کالا
  • دریافت کالا با صرف زمان کوتاه
  • امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین در هر لحظه
  • خرید در فضای شخصی با آرامش کامل
  • خرید در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل
  • تنوع محصولات
  • و…

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی تسمه تایم ام وی ام

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید سپر ام وی ام از فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی اصل و اورجینال در ایران می باشد. شما می توانید سپر عقب و جلو ام وی ام اصل و با کیفیت را از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خریداری کنید. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت به صورت آنلاین می باشد. ترودو سپر عقب و جلو ام وی ام را با ضمانت کیفیت و اصالت گارانتی به فروش می رساند که این امر باعث ایجاد اطمینان در خرید آن می گردد. شما می توانید با خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو، از یک خرید با کیفیت، قیمت مناسب و مطمئن بهرمند شوید. اگر به دنبال محصولی هستید می توانید در قسمت جست و جو محصولات، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا