خرید سنسور سپر عقب ام وی ام از فروشگاه آنلاین

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سنسور سپر عقب ام وی ام از فروشگاه آنلاین یکی از روش های آسان و بی دردسر برای خرید این قطعه می باشد. در واقع شما برای تهیه سنسور سپر عقب ام وی ام یا سایر لوازم یدکی های مورد نیازتان کافی است به وب سایت فروشگاه مورد نظر رفته و با یک جست و جو ساده قطعه مورد نیاز خود را پیدا کنید و با مشاهده جزئیات اقدام به خرید کنید.

سنسور سپر عقب چیست

بسیاری از مردم و صاحبان خودرو ممکن است در پارک خودرو خود دچار مشکل شوند و هنگام دنده عقب اذیت شوند. این مشکلات ممکن است به دلیل نگرانی بیش از حد راننده در مورد پارکینگ یا ناتوانی در انجام این کار به دلیل مشکلات فیزیکی باشد، سنسور عقب خودرو وسیله ای است که برای چنین افرادی ساخته شده و در دنده عقب از طریق صدا یا صفحه نمایش (مانیتور خودرو) فاصله شما را از موانع پشت سرتان نشان می دهد.

وظیفه اصلی آن تخمین فاصله خودرو تا اشیای رو به رو یا عقب خودرو و واکنش نشان دادن آن نسبت به فاصله تا جسم است. متداول ترین انواع بوق با فرکانس های مختلف، با کاهش فاصله بین خودرو و جسم افزایش می یابد. سیستم ‌های پیچیده ‌تر همراه با دوربین و مانیتور یا نمایشگر گرافیکی مجاورت با رنگ ‌ها برای تمایز بین یک منطقه واضح و یک مانع ارائه می ‌شوند. سنسور پارک متشکل از یک یونیت مرکزی جهت تجزیه و تحلیل سیگنال ‌های ورودی و خروجی، سیم ‌های رابط، چند سنسور خروجی، یک صفحه نمایشگر LCD با علائم هشداردهنده و نشان دهنده فاصله و بازر (buzzer) یا همان صدای هشدار است. اما در اکثر خودروهای امروزی که دارای مانیتور و دوربین عقب هستند، دیگر نمایشگر ال سی دی وجود ندارد و تمامی علائم هشداردهنده و نشان دهنده فاصله تا جسم توسط مانیتور و دوربین عقب نشان داده می ‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید اکسل ام وی ام از فروشگاه آنلاین

انواع سنسور دنده عقب و کارکرد آن

  • سنسورهای اولتراسونیک: سنسورهای اولتراسونیک متداول ترین نوع سنسور پارک (دنده عقب) هستند و معمولاً در سپر عقب خودرو جاسازی می شوند. حتماً متوجه شده اید که وسایل نقلیه دیگری که از این وسایل دایره ای کوچک استفاده می کنند (معمولاً ۴ یا ۶ دستگاه از سپر) که همرنگ سپر خودرو هستند. این نوع سنسورها با همان اصل دستگاه های سونار نیروی دریایی کار می کنند. با انتشار امواج صوتی با فرکانس بالا و اندازه گیری مدت زمانی که برای بازگشت به سنسور طول می کشد، می تواند شما را از نزدیک شدن به مانعی آگاه کند. این نوع حسگرها معمولاً به دو شکل به شما اطلاع می دهند که چقدر با یک شی نزدیک هستید. اولین مورد این است که بلند تر و بلند تر “فریاد بزنید” تا زمانی که متوقف شوید. راه دوم از طریق بازخوانی تصویری است که معمولاً در کنار هشدار قابل شنیدن کار می کند.
  • دوربین های رو به عقب: دوربین های رو به عقب با ارائه دنده مستقیم به صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی در خودرو هنگامی که دنده را به حالت معکوس تغییر می دهید کار می کنند. همچنین می توانید کیت های دوربین رو به عقب را که به یک برنامه در تلفن هوشمند شما پیوند دارند، تهیه کنید. اگرچه این نوع دستگاه ها در ارائه یک تصویر واقعی از مکان شما بسیار عالی هستندرفتن ، آن ها می توانند موارد اضافی اختیاری گران قیمت باشند، مگر این که خودتان یکی از آن ها را نصب کنید. آن ها همچنین می توانند بسته به نوع لنز و محل قرارگیری دوربین، نمای محدودی را ارائه دهند. علاوه بر این آن ها می توانند از حالت های “دید در شب” بی کیفیت رنج ببرند.
  • سنسورهای الکترومغناطیسی: سنسورهای الکترومغناطیسی احتمالاً ک مترین نوع سنسور دنده عقب موجود در بازار هستند. در پشت سپر نصب شده ، آن ها با ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی در اطراف عقب خودرو کار می کنند و هنگامی که احساس اختلال در میدان الکترومغناطیسی می کند ، هشدار می دهند. اگرچه این احتمالاً محرمانه ترین گزینه در بین سه سنسور پارکینگ است ، اما بدون شک کمترین قابلیت اطمینان را دارد ، زیرا قبل از ایجاد اخطار ، به حرکت بسیار آهسته وسیله نقلیه متکی است.همیشه به یاد داشته باشید که معکوس کردن در واقع آگاهی از مکان ، دانستن اندازه وسیله نقلیه و استفاده از آینه های شما است. بله ، سنسورهای دنده عقب کمک بزرگی به شما می کنند تا اطلاعات و اطمینان بیشتری به شما بدهند اما ، هرگز نباید فقط به آن ها اعتماد کنید.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، ترودو با فروش لوازم یدکی ام وی ام و سایر خودروهای چینی اورجینال و اصل آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. همچنین شما می توانید سنسور سپر عقب ام وی ام را از فروشگاه آنلاین ترودو  تهیه کند از مزایای فروشگاه ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + نه =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا