خرید سنسور اکسیژن چری از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید سنسور اکسیژن چری از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید سنسور اکسیژن چری از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. این روزها یکی از روش های خرید لوازم مورد نیازتان از لوازم روزمره تا لوازم یدکی، روش خرید آنلاین می باشد. در حال حاضر فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی زیادی هستند که شما می توانید اقدام به خرید از آن ها کنید. البته قبل از خرید حتما از معتبر بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

همچنین بزرگ ترین ویژگی ­ای که یک سایت خرید لوازم یدکی خودرو می ­بایست داشته باشد، امکان مقایسه محصولات مختلف است. مطمئنا نمی­ خواهید در بین مدل ­های مختلف گیر کنید و قدرت انتخاب ­تان را از دست بدهید. لذا بهتر است این موضوع را به سایت مورد نظرتان بسپارید تا با یک مقایسه­ ساده و سریع، شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان یاری نماید.

وقتی شما به صفحه ­ای وارد می ­شوید که می­ خواهید اقدام به خرید لوازم یدکی نمایید، باید بدانید این محصول چه نقاط ضعف و قوتی دارد. شما برای اعتماد کردن به آنچه که قرار است بابتش هزینه پرداخت کنید، نیاز به شناخت دقیق دارید. پس قسمت نقد و بررسی یک سایت خیلی می ­تواند به شما کمک کند. در اصل نقد و بررسی به شما توضیح می ­دهد که به­ طور مثال چرا خرید لوازم یدکی یک خودرو در حوزه­­ سیستم روشنایی بیشتر توصیه شده و امتیاز بالاتری را کسب کرده است.

سنسور اکسیژن چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

گزارشی توسط سنسور های مختلف به کاربراتور یا ECU در خودرو های کاربراتوری و انژکتوری اعلام می‌ شود که این گزارش سنسور ها به راننده کمک می‌ کند تا شرایط خودرو را به راحتی از درون کابین بررسی کرده و نیاز نباشد تا به صورت مداوم پیاده شدوند و بخش‌ های مختلف را بر رسی نماید؛ گزارش‌ های مطرح شده توسط انواع سنسور، شامل اطلاعاتی حاوی وضعیت روغن موتور، بنزین، باد لاستیک‌ ها و موارد فنی دیگر می‌ باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید استارت چری از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

سنسور یا حسگر به وسیله‌ ای گفته می‌ شود که نسبت به محرک‌ های فیزیکی واکنش نشان می‌ دهد، تغییرات محرک‌ ها به عنوان ورودی توسط حسگر دریافت شده و در آن به سیگنال‌ های الکترونیکی تبدیل و به سمت ECU یا هر پردازش‌ گر دیگری ارسال می‌ شود. به این ترتیب سنسور را می‌ توان وسیله اندازه‌ گیری متغیر های فیزیکی یا شیمیایی نیز دانست البته این اجزا در تمام خودرو ها اعم از کاربراتوری و انژکتوری استفاده می‌ شوند.

سنسور اکسیژن که سنسور لامبدا نیز نامیده می شود، در صنعت به عنوان یک قطعه الکترونیکی شناخته می‌ شود و میزان اکسیژن موجود در سوخت یا گاز را اندازه‌گیری می‌ کند. سنسور اکسیژن که یکی از اصلی‌ ترین حسگر های خودرو است و در مسیر ورودی اگزوز قرار دارد و وظیفه آن اندازه‌ گیری میزان اکسیژن موجود در گاز های خروجی از خودرو یا در واقع موتور می باشد. اکسیژن موجود در این گاز ها، در واقع میزان اکسیژن سوخته نشده در فرآیند احتراق را نشان می‌ دهد بنابراین، بالا بودن میزان اکسیژن به معنای احتراق ناقص و درصد نامناسب مخلوط سوخت و هوا است. به این ترتیب که در صورت گزارش وجود بیش از حد اکسیژن در گاز های خروجی از موتور، غلظت مخلوط بالا و مصرف سوخت بیش از حد مطلوب است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی چری و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. بنابراین شما با خرید آنلاین لوازم یدکی چری از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ترودو تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا