خرید رینگ موتور چری از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید رینگ موتور چری از فروشگاه آنلاین ترودو

برای خرید رینگ موتور چری از فروشگاه آنلاین ترودو با ما همراه باشید. خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. خودرو های ساخت چری در میان مردم  بسیار محبوب می باشند و در واقع یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو ها در بازار خودروی ایران می باشد، که تمامی این محبوبیت ها از کیفیت های بسیار بالا، ظاهر شیک و منحصر به فرد و قیمت عالی آن نشات می گیرد.

رینگ موتور چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

رینگ (Ring) به معنای حلقه، به اجزایی فلزی پلاستیکی یا لاستیکی گفته می‌ شود که دور جسم دیگری حلقه بسته تشکیل می‌ دهند. پیستون، برای انجام بهینه وظیفه خود نیاز به حرکت راحت و دور از اصطکاک درون سیلندر دارد، رینگ‌ های پیستون این شرایط را برای آن ایجاد می‌ کنند به این ترتیب که پیستون که قطعه‌ ای استوانه‌ ای شکل و فلزی است روی بدنه خود شیارهایی دارد که برای قرار گرفتن رینگ‌ های آن تعبیه شده‌ اند؛ این رینگ‌ ها با قرار گرفتن در محل مشخص شده فاصله‌ ای چند میلی متری بین پیستون و سیلندر ایجاد کرده و حرکت پیستون را درون سیلندر به دور از اصطکاک مدیریت می‌ کنند. همچنین فضای درون سیلندر توسط پیستون و رینگ‌ های آن به دو بخش تقسیم می‌ شود.

بخش بالایی پیستون محفظه احتراق و بخش پایینی فضای حرکت شاتون را تامین می‌ کند. پیستون برای حرکت راحت در این فضا نیاز به فعالیت مداوم سیستم روان‌ کاری و روغن سیال درون سیلندر دارد؛ همچنین نفوذ روغن به محفظه احتراق منجر به ایجاد اختلال در روند اشتعال مخلوط سوخت و هوا و روغن سوزی موتور می‌ شود. بنابراین این دو فضا باید به خوبی از یکدیگر تفکیک شده و عایق‌ بندی دقیق بین آن‌ ها صورت گیرد. این عایق‌ بندی نیز از وظایف رینگ موتور است، بنابراین می‌ توان برای رینگ پیستون وظایفی را در نظر گرفت؛ مانند: کاهش تماس بین پیستون و جداره سیلندر تا جای ممکن، با ایجاد فاصله میلی متری/  پیشگیری از اصطکاک سطوح پیستون و جداره سیلندر و ممانعت از فرسودگی بیش از حد این دو بخش/ هدایت روغن درون سیلندر و پیشگیری از نفوذ آن به محفظه احتراق/ عایق بندی محفظه احتراق و پیشگیری از نشت مخلوط سوخت و گاز از اطراف پیستون/ پیشگیری از نفوذ دود درون محفظه احتراق به سطح پایین پیستون و سیلندر/ انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر که دمای پایین تری دارد به منظور جلوگیری از افزایش بیش از حد دمای این قطعات و بالا رفتن استهلاک آن‌ ها و ….

بیشتر بخوانید: راهنمایی در خرید آنلاین واتر پمپ چری

بنابراین وظایف اصلی رینگ پیستون شامل عایق‌ بندی کامل سیلندر و همچنین پیشگیری از استهلاک بیشتر این قطعات یعنی سیلندر و پیستون است، درنتیجه رینگ پیستون خود نیاز به مقاومت بالا در برابر ضربات و تماس مداوم و مقاومت گرمایی بالایی دارد به همین دلیل این قطعه را از فلزی مقاوم به گرما و ضربه می‌ سازند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

همچنین نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی چری بسیار راحت می باشد؛ برای مثال شما می توانید در منزل شخصی خود به راحتی وارد سایت فروشگاه شوید کالای خود را انتخاب کنید و قیمت و جنس آن را با سایر کالا ها مقایسه کنید و سپس آن را سفارش دهید و با ارسال فوری لوازم خریداری شده را دریافت کنید. همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، فروشگاه لوازم یدکی ترودو اقدام به فروش لوازم یدکی چری و سایر خودرو های چینی کرده است. ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد. شما عزیزان می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خودروتان را با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ترودو خریداری کنید. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو امکان خرید لوازم یدکی انواع خودروها را با ضمانت کیفیت و ضمانت اصالت گارانتی برای مشتریانش فراهم کرده است. برای خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید، سپس با وارد کردن مدل خودرو و نام محصول در قسمت جستجو، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. ما با عرضه لوازم یدکی اصل و با کیفیت باعث افزایش عمر خودرو شما می شویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا