خرید دینام لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید دینام لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

لیفان ماشین هایی مورد پسند ایرانیان

لیفان یکی از چند شرکت چینی تولید کننده خودرو می باشد که فعالیت خود را از سال 1992 آغاز نمود. این شرکت در منطقه ای کوچک در جنوب شرقی چین تاسیس شد و ابتدا کار خود را با تعمیر موتورسیکلت آغاز کرد. اما در طی تنها چند سال به پیشرفت چشمگیری دست یافت و در سال 1999 با بیش از 13 هزار نفر کارمند، صادرات موتورسیکلت های تولیدی خود را به کشورهایی همچون ویتنام آغاز نمود. اما همه اذعان می دارند که قیمت مهم ترین فاکتور برای موفقیت این شرکت در کشوری همچون ویتنام بود. اما پس از آن نیز پیشرفت های شرکت لیفان ادامه یافت و در سال 2003 به 18 کشور اروپایی نیز محصولات خود را صادر می نمود.

اما تولید خودرو و اتوبوس های شرکت لیفانه از سال 2005 میلادی آغاز گردید.

 

نقش دینام در موتور لیفان

دینام قطعه است که از انرژی مکانیکی ، برق تولید می کند. در خودرو وظیفه اصلی آن شارژ کردن باتری خودرو می باشد. جریان الکتریکی تولید شده توسط دینام، یک جریان مستقیممی باشد و می توان گفت بدون دینام برق مورد نیاز قسمت های مختلف خودرو تامین نمی شود. این قطعه در کار کردن مناسب خودرو تاثیر حیاتی دارد و بدون آن با خالی شدن باتری ، خودرو متوقف خواهد شد.

در واقع اهمیت وجود باتری خودرو کاملا به درست کار کردن دینام در مدار الکتریکی خودرو وابسته می باشد.

دینام چیست؟

ظاهر این قطعه شبیه یک استوانه آلومینیومی می باشد و مکان آن در کنار موتور خودرو و زیر پمپ هیدرولیکا می باشد.

دینام با کمک تسمه دینام در مدار چرخش موتور قرار می گیرد. اینه تسمه شیاری،دینام را به موتور و میل متصل می کند. بنابراین بازدید کردن این تسمه در فواصل زمانی منظم می تواند از ایجاد مشکل در دینام و خالی شدن باتری خودرو جلوگیری کند. این تسمه با انتقال حرکت چرخشی، انرژی مکانیکی مورد نیاز دینام را تامین می نماید.

دینام خودرو از قطعات دیگری مانند پولی، پروانه خنک کن، درپوش جلو، روتور، استاتور، دیود، آفتامات، بلبرینگ، پوسته انتهای، زغال دینام و کالکتور تشکیل شده است. 

دینام یا الترناتور

دینام ها در انواع و اقسام مختلف وجود دارند که جدید ترین آن دینام های آلترناتور می باشد که قدرت و توان بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر در کار کردن طولانی خودرو به صورت دور موتور کم (در ترافیک های سنگین) دارد. بنابراین خودرو های مدرن که زمان بیشتری در ترافیک های سنگین حرکت می کنند، باید دارای دینام های آلترناتور باشند.

خرید دینام لیفان 

همانطور که گفته شد حیات و حرکت خودرو به سلامت دینام بستگی دارد. بنابراین در صورت بروز کوچکترین اختلال در عملکرد دینام، ناگزیر مجبور به تعویض آن خواهید بود. در این بین تامین لوازم یدکی خودرو های چینی مانند لیفان به دلیل وارداتی بودن قطعات آن ها از حساسیت بیشتری برخوردار است زیرا نمونه های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که تشخیص تقلبی بودن آن ها تنها از یک فروشنده متخصص بر می آید و خریداران باید سعی کنند بدون گارانتی و اطمینان از اصل بودن قطعه اقدام به خرید و نصب آن روی موتور خودروی خود ننمایند.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ترودو با سابقه بسیار درخشان اقدام به فروش و توزیع قطعات یدکی اصلی مدل های مختلف خودروهای لیفان موجود در بازار نموده است و جهت اطمینان خریداران خود، تمامی قطعات و لوازم موجود در فروشگاه را ضمانت می نماید. لذا نه تنها با خرید از این فروشگاه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید، بلکه با اطمینان از گارانتی و اصل بودن قطعه، سلامت موتور خودروی خودتان را نیز تضمین کرده اید.

شما همچنین می توانید پیش از ثبت هر گونه سفارش تلفنی، اینترنتی یا حضوری با کارشناسان ما صحبت نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خرید اینترنتی رینگ و پیستون لیفان

خرید تسمه دینام لیفان

فروش لوازم یدکی هایما

فروش لوازم یدکی ام وی ام 

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی جک

فروش لوازم یدکی مزدا

 

***************************

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 10 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا