خرید خرطومی هواکش چری از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

خرید خرطومی هواکش چری از فروشگاه ترودو

برای خرید خرطومی هواکش چری از فروشگاه ترودو به صورت آنلاین با ما همراه باشید. متاسفانه امروزه یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند، که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند؛ و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

اما برعکس لوازم یدکی های متفرقه، قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. به همین دلیل است که باید در خرید لوازم یدکی به شدت دقت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

اهمیت وجود خرطومی هواکش در خودرو

خرطومی هواکش به عنوان سیستم هوا رسانی در موتور خودرو محسوب می شود که در روند صحیح به حرکت در آمدن خودرو نقش بسزایی دارد. خرطومی هواکش مشکل کمبود هوای خالص برای عمل احتراق را کاملا برطرف می کند. در واقع این قطعه عمل مهیا سازی هوا و نیز تهویه لازم خودرو را که می بایست بدون هرگونه ذرات گرد و غبار باشد را فراهم می سازد، از دیگر کاربرد هایاین قطعه می توان به بهینه سازی عملکرد موتور اشاره کرد، در واقع علاوه خرطومی هواکش بر تهویه و تصفیه هوای وارد شده به موتور این امکان را فراهم می سازد که هوا به اندازه کافی داخل شود. محل نصب این قطعه (خرطومی هواکش) از یک سمت به جعبه هواکش و از سمت دیگر به منیفولد هوا می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  پلوس چری آریزو 5  را مطالعه کنید.

روشن شدن چراغ موتور/ ایجاد صدای اضافی در هنگام شتاب گرفتن/ عدم تعادل در عملکرد موتور می تواند از نشانه های خرابی و وجود اختلال در خرطومی هواکش باشد، از طرفی دیگر هنگامه خرابی این قطعه ما علائمی چون داغ تر شدن موتور و ایجاد گرمای اضافی و در نتیجه فرسودگی قسمت های داخلی/ ایجاد رسوبات در پیستون و دریچه های آن و… را نیز مشاهده می کنیم که از این رو می بایست به محض تشخیص مشکل به تعویض قطعه اقدام نمایید.

خرید آنلاین از فروشگاه ترودو

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو یکی از مناسب ترین راه های است که بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن بتوانید قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. به این ترتیب از کیفیت قطعات و همچنین قیمت واقعی آن ‌ها مطلع می‌ شوید. در واقع در خرید آنلاین با چند کلیک از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر انجام می ‌شود و دیگر نیاز نیست که برای مراجعه به فروشگاه در ترافیک بمانید. علاوه بر آن هر فردی به طور جداگانه بعد از انتخاب و تایید محصول مورد نظر پرداخت را در سریع ‌ترین زمان انجام می ‌دهد در نتیجه هم در زمان و هم در مصرف سوخت صرفه ‌جویی می ‌شود.

فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد و شما در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو نیز برخوردار شوید. برای خرید آنلاین سیبک طبق و یا سایر لوازم یدکی چری و همینطور سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام خودرو و مدل خودروتان را وراد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید محصول را به همراه توضیحاتی که در زیر تصویر شرح شده است را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به خرید محصول کنید و یا این که اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. برای خرید خرطومی هواکش چری از فروشگاه ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا