خرید جعبه فرمان ام وی ام

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید جعبه فرمان ام وی ام

برای در یافت نحوه خرید جعبه فرمان ام وی ام به صورت آنلاین از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو های چینی یکی از روش های خرید لوازم یدکی بدون دردسر و راحت می باشد. فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی این امکان را به شما می دهند تا در تمام ساعات شبانه روز بتوانید خرید خود را انجام دهید. پس دیگر لازم نیست در ساعات کاری روز که با مشغله های زیادی سر و کار دارید در مغازه های لوازم یدکی به دنبال محصولات مورد نیاز خود بگردید، اما این تنها مزیت خرید اینترتی لوازم یدکی خودرو نیست.

اما شاید برخی افراد به این نوع خرید کردن اعتماد نداشته باشند که در این رابطه باید بگوییم که در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بر فروشگاه های اینترتی بیش از مغازه ها صورت می گیرد. این امر موجب شده تا صاحبان فروشگاه های اینترنتی به کیفیت و اصل بودن محصولات خود تاکید زیادی داشته باشند. از سوی دیگر فضای رقابتی یکسانی که اینترنت در اختیار همه قرار داده موجب شده تا فروشگاه های آنلاین برای جذب مشتری و جلب رضایت آن ها حتی پیش از دستگاه های مسئول بر قیمت های خود نظارت داشته باشند و تلاش کنند تا بهترین کالا را با کمترین قیمت ممکن به دست مشتری برسانند. برخی از این فروشگاه ها نظیر فروشگاه لوازم یدکی ترودو با ضمانت اصالت گارانتی و همینطور تضمین بهترین قیمت خیال مشتریان خود را از این بابت آسوده می کنند.

جعبه فرمان چیست و چه کاربردی در خودرو دارد

برای اینکه راننده بتواند توسط فرمان مسیر خودرو را کنترل و آن را هدایت کند، نیازمند همکاری اجزای مختلفی از یک سیستم بزرگ است؛ این سیستم را سیستم فرمان خودرو می‌ نامند. این سیستم ضمن انتقال نیروی چرخش فرمان، جهت حرکت آن را نیز به چرخ‌ ها منتقل کرده و به این ترتیب مسیر حرکت خودرو را مشخص می‌ کند. یکی از اجزای اصلی سیستم فرمان، جعبه فرمان است که عمده تنوع سیستم به آن بستگی دارد. در واقع نوع جعبه‌ فرمان است که نوع این سیستم را تعیین می‌کند. همانطور که گفته شد جعبه فرمان که اصلی‌ ترین قسمت سیستم فرمان محسوب می‌ شود، ضمن انتقال نیروی دست راننده به چرخ‌ ها، فرایند افزایش این نیرو را نیز انجام می‌ دهد؛ جعبه فرمان روی اتاق خودرو وصل می‌ شود و نیرو و دوران فرمان را توسط سیبک‌ های سیستم فرمان به سگ‌ دست منتقل می‌ کند. وظایف جعبه‌ فرمان در هر نوعی از آن یکی است و تغییری نمی‌ کند. از آنجا که این قطعه وضایف مهم با فشار بالایی را تحمل می کند نیاز دارد که از موادی ساخته شود تا هم دارای تحمل دما و هم فشار‌ های بسیار زیاد روغن متراکم شده را داشته باشد، به همین دلیل بیشتر آن ها از چدن یا انواعی از آلیاژ ها ساخته می شوند.

البته لازم به ذکر است که جعبه‌ فرمان بر اساس کیفیت عملکردش، یعنی میزان افزایش نیرو، نحوه‌ افزایش آن و درصد راحتی راننده در فرمان دادن و کنترل خودرو به دو دسته تقسیم می‌ شوند. این دو دسته خود دارای انواع و زیر مجموعه‌ های دیگری هستند. اما می توان آن ها را به دو دسته جعبه فرمان مکانیکی/ جعبه فرمان با نیروی کمکی تقسیم کرد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید سفارش لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو  را مطالعه کنید.

  • جعبه فرمان مکانیکی

این نوع جعبه فرمان که ساده‌ ترین سیستم را دارد و در گذشته مورد استفاده قرار می‌ گرفته، عمل افزایش نیروی دست راننده و انتقال آن به چرخ‌ ها را تنها به وسیله‌ مجموعه‌ ای از چرخ‌ دنده‌ ها و بازو ها انجام می‌ دهد؛ در سیستم‌ های فرمان مجهز به جعبه فرمان مکانیکی تنها منبع انرژی سیستم، نیروی دست راننده است. این امر البته خستگی ناشی از صرف نیروی زیاد برای کنترل و حرکت غربیلک برای راننده ایجاد می‌کند.

  • جعبه فرمان با نیروی کمکی

در این نوع جعبه فرمان نیرو های هیدرولیکی یا الکتریکی به کمک قطعات مکانیکی آمده تا نیروی گشتاور دست راننده  را که توسط غربیلک به جعبه منتقل شده است افزایش دهند؛ بنابراین با کاهش سختی و خشکی فرمان، رانندگی راحت‌ تری را به راننده ارائه می‌ دهند.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد و شما در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو نیز برخوردار شوید. برای خرید آنلاین جعبه فرمان و یا سایر لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام خودرو و مدل خودروتان را وراد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید محصول را به همراه توضیحاتی که در زیر تصویر شرح شده است را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به خرید محصول کنید و یا این که اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا