خرید توپی چرخ چری از فروشگاه ترودو تهران

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید توپی چرخ چری از فروشگاه ترودو تهران

برای خرید توپی چرخ چری از فروشگاه ترودو تهران به صورت آنلاین با ما همراه باشید. خودرو های چری محصولی از یک شرکت خودروسازی دولتی چینی می باشند، که به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به ‌شمار می ‌آید و این شرکت خودروسازی چری فعالیت خود را در منطقه “آنهوی چین” آغاز کرد. خودرو های ساخت چری در میان مردم  بسیار محبوب می باشند و در واقع یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو ها در بازار خودروی ایران می باشد، که تمامی این محبوبیت ها از کیفیت های بسیار بالا، ظاهر شیک و منحصر به فرد و قیمت عالی آن نشات می گیرد.

تیگو 5 یکی از شاسی بلند های برند چری از نوع شهری با ابعاد نسبتا جمع و جور است، که از سال 2014 میلادی در سبد محصولات شرکت چری جای گرفت. چری تیگو 5 از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 2 لیتری با قدرت 139 اسب‌ بخار و گشتاور 182 نیوتن‌ متر نیرو می‌ گیرد. توان حاصل از این پیشرانه توسط یک جعبه دنده 7 سرعته CVT اتوماتیک راهی چرخ‌ های جلو می‌ شود. کراس اور تک دیفرانسیل چری تیگو 5 نیز طرفداران زیادی را در بازار خودرو های چینی دارد. در طراحی جلوی این خودرو از خودرو های رنج روور الهام گرفته شده است که باعث شده ظاهر این خودرو عامه پسندانه تر باشد.

اهمیت وجود توپی چرخ در خودرو

اگرچه توپی در دید راس قرار ندارد اما برای عملکرد درست خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. توپی وظیفه دارد تا از روان بودن حرکت وسیله نقلیه اطمینان حاصل کند و بر جنبه های دیگر عملکرد خودرو مانند مصرف سوخت و یکپارچگی سیستم ترمز ضد قفل، که به سیستم ABS نیز معروف است، تأثیر می گذارد. برای اطمینان از ایمنی و عملکرد مناسب یک خودرو، همه ی قسمت های یاد شده باید مانند هر ماشین دیگری، به طور منظم و دقیق درکنار هم کار کنند. توپی این امکان را در خودرو فراهم می کند و به همین دلیل است که کیفیت و اصل بودن توپی چرخ ها بسیار مهم است.

در واقع توپی چرخ یکی از اجزای کلیدی سیستم تعلیق و فرمان خودرو است. این بخش، چرخ ها را به خودرو متصل می کند و اجازه می دهد تا چرخ ها آزادانه اما با ایمنی بالا، بچرخند. محل قرار گرفتن توپی چرخ در مرکز هر چرخ است و دلیل کلی وجود توپی چرخ، وجود محلی برای قرار دادن بلبرینگ های چرخ است. بلبرینگ برای کمک به چرخش متعادل یک شیئ استفاده می شود، بنابراین بدون وجود بلبرینگ چرخ های خودرو به راحتی قادر به چرخش نخواهند بود؛ یکی دیگر از وظایف توپی دریافت گشتاور تولید شده به وسیله ی موتور از طریق پلوس و به چرخش در آوردن چرخ ها است. بدون توپی خودرو نمی تواند به عنوان یک وسیله ی نقلیه به درستی عمل کند، علاوه بر بلبرینگ توپی خودرو وظیفه ی نگهداری از سنسور های سرعت یا سنسور های ABS را نیز بر عهده دارد که در سیستم ترمز ضد قفل خودرو، نقشی کلیدی را بازی می کنند. سیستم کنترل کشش و چسبندگی ماشین نیز متکی به سنسور های ABS مورد استفاده در سیستم ترمز ضد قفل است. این دو سیستم در کنار هم اطمینان حاصل می کنند که کنترل خودرو همواره در دست راننده قرار دارد و خودرو، تنها از راننده فرمان می گیرد. بدون وجود توپی مناسب در چرخ ها، سیستم ABS و کنترل چسبندگی خودرو به درستی عمل نخواهند کرد و رانندگی در چنین وسیله نقلیه ای به هیچ عنوان امن نخواهد بود.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو یکی از مناسب ترین راه های است که بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن بتوانید قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. فروشگاه ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد و شما در کنار خرید با قیمت مناسب می توانید از ضمانت اصالت گارانتی محصولات در ترودو نیز برخوردار شوید. برای خرید آنلاین توپی چرخ و یا سایر لوازم یدکی چری و همینطور سایر خودرو های چینی از فروشگاه ترودو کافی است به وب سایت فروشگاه ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام خودرو و مدل خودروتان را وراد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید محصول را به همراه توضیحاتی که در زیر تصویر شرح شده است را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم می توانید اقدام به خرید محصول کنید و یا این که اگر نیاز به توضیحات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی مزدا

فروش لوازم یدکی کیا

فروش لوازم یدکی ام وی ام

فروش لوازم یدکی هایما

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا