خرید اینترنتی تسمه تایم ام وی ام

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

یکی از قطعات اصلی و مهم خودرو ، تسمه تایم می باشد. تسمه تایم هر خودرو ، مختص موتور همان خودرو تولید و ساخته شده است در نتیجه نمی توان از هر نوع تسمه تایم موجود در بازار برای ماشینتان استفاده کنید. 

شرکت لوازم یدکی ترودو، فروشنده معتبر تسمه تایم های اوریجینال و اصلی ام وی ام / چری، لیفان، کیا، مزدا، هایما و… می باشد و تنها با ثبت سفارش آنلاین در وب سایت ما به صورت شبانه روزی یا از طریق تماس تلفنی در ساعات کاری، می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در آدرس مد نظرتان دریافت کنید. همچنین هنگام خرید از نمایندگی های ما می توانید ضمانت اصل و با کیفیت بودن قطعه را نیز دریافت کنید.

 

-تسمه-تایم-ام-وی-ام--لوازم-یدکی-ام-وی-ام-
-تسمه-تایم-ام-وی-ام–لوازم-یدکی-ام-وی-ام-

 

 

تسمه تایم چیست

 

حتی اگر در زمینه شناخت موتور و قطعات خودرو متخصص نباشید، حتما نام تسمه تایم را شنیده اید که در گذشته و برای ماشین های قدیمی پاره شدن تسمه تایم یکی از معمول ترین مشکلات خودرو بوده است که از نگرانی های رانندگان هم نگهداری مناسب و تعویض به موقع آن ، جهت جلوگیری از پاره شدن تسمه تایم هنگام مسافرت و در حین حرکت بود.

تسمه تایم ، رابط بین میل لنگ و میل سوپاپ یا همان میل بادامک است که از جنس پلاستیک ساخته می شود. این تسمه حرکت چرخشی میل لنگ را به میل سوپاپ منتقل می کند و در نتیجه حرکت سوپاپ ها می شود. از نظر علم مکانیک، تسمه تایم یکی از قطعات موتور احتراق داخلی خودرو است.

تاریخچه استفاده از تسمه تایم

ابتدا به جای تسمه تایم در موتور اتومبیل ها، از زنجیر تایم استفاده می کردند. این قطعه اولین بار در سال 1945 برای موتور خودرو استفاده گردید. اما به صورت انبوه در سال 1962 در موتور خودروی گلاس 1004 از تسمه تایم استفاده شد. این خودرو محصول کشور آلمان بود. حدود 4 سال پس از آن آمریکایی ها نیز در تولید پونتیاک تمپست آمریکایی، از تسمه تایم استفاده شد. و پس از آن شرکت خودرو سازی واکسول در کشور انگلیس نیز به استفاده از تسمه تایم روی آورد.

تسمه تایم چیست؟

همانطور که قبل از این نیز گفتیم ، تسمه تایم یک تسمه پلاستیکی در موتور خودرو می باشد که هدف آن انتقال نیروی میل لنگ به میل بادامک ، می باشد و باز و بسته شدن سوپاپ های پیشرانه را کنترل می کند. این سوپاپ ها با هر بار چرخیدن میل لنگ، باید باز و بسته شوند. در بعضی از خودرو ها از تسمه تایم جهت چرخاندن اجزای دیگری مانند پمپ آب و پمپ روغن نیز استفاده می کنند.

بیشتر بدانید: خرید کوئل ام وی ام از فروشگاه آنلاین

خرید لوازم یدکی ام وی ام ، مزدا، هایما، کیا و…

در جهان امروزی خرید اینترنتی یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های رایج جهت خرید لوازم یدکی و قطعات خودرو می باشد که نه تنها در وقت و زمان صرفه جویی بسیاری خواهید داشت بلکه می توانید محصولات شرکت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید، سابقه فروشگاه های اینترنتی را بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

در همین راستا لوازم یدکی ترودو اقدام به تامین قطعات یدکی خودروهای برند چینی نموده و تمام تلاش خود را جهت تامین به موقع و مطمئن کالای مورد نیاز شما دارد. همچنین قیمت قطعات این شرکت در مقایسه با قیمت و کیفیت قطعات دیگر شرکت ها ، کاملا قابل رقابت می باشد و شما می توانید بهترین قطعات را با بهترین قیمت موجود در بازار از لوازم یدکی ترودو خریداری نمایید.

این شرکت با پاسخگویی به موقع و پشتیبانی همه روزه در خدمت شما عزیزان می باشد.

شما به راحتی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و در مورد قطعه مد نظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید. به این ترتیب خرید لوازم یدکی ام وی ام برای شما به سرعت یک تماس تلفنی خواهد بود. 

 

*******************************

فروش لوازم یدکی هایما

فروش لوازم یدکی ام وی ام 

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی جک

فروش لوازم یدکی مزدا

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا