خرید اینترنتی آینه بغل لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید اینترنتی آینه بغل لیفان

خرید اینترنتی آینه بغل لیفان یا سایر لوازم یدکی خودروهای چینی یکی از روش های خرید لوازم یدکی بدون دردسر و راحت می باشد. فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی این امکان را به شما می دهند تا در تمام ساعات شبانه روز بتوانید خرید خود را انجام دهید. پس دیگر لازم نیست در ساعات کاری روز که با مشغله های زیادی سر و کار دارید در مغازه های لوازم یدکی به دنبال محصولات مورد نیاز خود بگردید، اما این تنها مزیت خرید اینترتی لوازم یدکی خودرو نیست.

اما شاید برخی افراد به این نوع خرید کردن اعتماد نداشته باشند که در این رابطه باید بگوییم که در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بر فروشگاه های اینترتی بیش از مغازه ها صورت می گیرد. این امر موجب شده تا صاحبان فروشگاه های اینترنتی به کیفیت و اصل بودن محصولات خود تاکید زیادی داشته باشند. از سوی دیگر فضای رقابتی یکسانی که اینترنت در اختیار همه قرار داده موجب شده تا فروشگاه های آنلاین برای جذب مشتری و جلب رضایت آن ها حتی پیش از دستگاه های مسئول بر قیمت های خود نظارت داشته باشند و تلاش کنند تا بهترین کالا را با کمترین قیمت ممکن به دست مشتری برسانند. برخی از این فروشگاه ها نظیر فروشگاه لوازم یدکی ترودو با ضمانت اصالت گارانتی و همینطور تضمین بهترین قیمت خیال مشتریان خود را از این بابت آسوده می کنند.

درباره آینه بغل خودرو

خرید اینترنتی آینه بغل لیفان

هر خودرو از قطعات مختلف و متعددی تشکیل شده است که هر کدام کاربرد های متفاوتی دارند و در صورت خرابی در هر قطعه بدون شک خودرو با مشکلاتی رو به رو می شود از جمله تجهیزات در هر اتومبیل آینه بغل خودرو می باشد به طور معمول در طرفین اتومبیل دارای آینه می باشد که راننده برای دید کافی و همچنین بررسی وضعیت اطراف و انتهای خودرو از آن استفاده می کند از آنجا که این آینه ها بهترین زاویه دید را به راننده می دهد بنابراین موجب بروز و کاهش تصادفات نیز شده است. آینه بغل خودرو برای جلوگیری از تصادف‌ هایی که در آن جان بسیاری از انسان‌ ها گرفته شده، مناسب است. در واقع آینه بغل موجب حفظ امنیت خودرو و مسافران آن می‌ شود.

با توجه به مدلی که خودرو دارد، آینه‌ بغل ‌های به کار برده شده برای خودرو متفاوت خواهند بود. در خودروهایی که قیمت آن‌ ها پایین ‌تر باشد آینه بغل‌ ها معمولاً به صورت مکانیکی هستند و در آن‌ ها سنسور به وجود ندارد. بنابراین تنظیم آن‌ ها به شکل دستی صورت می ‌گیرد. ولی در خودروهای مدرن آینه ‌های بغل با استفاده از سنسور و چراغ ال ای دی کار می ‌کنند. در این خودروها آینه‌ های بغل به صورت الکترونیکی بوده و پس از پارک خودرو آینه‌ های آن نیز تا خواهند شد. طراحی آینه‌ های جدید به گونه ‌ای صورت گرفته است که فقط با کمک یک دکمه می‌ توان آن ‌ها را تنظیم کرد و یا در صورت پارک کردن خودرو آینه‌ های بغل به سمت داخل جمع خواهند شد. در بیشتر این آینه ‌ها گرمکن وجود دارد تا برای فصل زمستان این آینه‌ ها با یخ زدگی و بخار مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: خرید سپر عقب لیفان از فروشگاه آنلاین ترودو

ویژگی‌ های آینه بغل سمت چپ و راست

خرید اینترنتی آینه بغل لیفان

ویژگی‌ های آینه بغل سمت چپ راننده: با توجه به مطالب فوق، رانندگی با اتومبیل‌ هایی که آینه بغل ندارند مشکل ساز است. البته هیچ اتومبیلی، بدون آینه بغل نیست. تمامی خودرو‌ها در ساخت خود دارای آینه بغل می ‌باشند. با توجه به این موضوع داشتن آینه بغل، کمک بسیار شایانی به افراد می ‌کند. آینه بغل، در واقع یکی از بهترین بخش ‌ها برای افرادی که نسبت به رانندگی خود حساس می‌ب اشند. وظیفه آینه سمت چپ، برای افرادی که قصد سبقت گرفتن از سمت چپ را دارند مناسب است. با کمک این آینه، اتومبیل‌ های سمت چپ خودرو خود را مشاهده می ‌کنید. در برخی از موارد این آینه سمت چپ خودرو، می ‌تواند کمک کننده برای دیده شدن اتومبیل ‌هایی باشند که در این سمت حرکت می‌ کنند. آینه سمت چپ، باید به درستی تنظیم شده باشد. تنظیم درست و ایده آل برای آینه سمت چپ، به گونه‌ ای که تنها باید نشان دهنده مسیر و اتومبیل ‌های آن قسمت باشد. اما اگر آینه سمت چپ خودرو، تنها بدنه اتومبیل را نشان دهد؛ در زمان رانندگی مشکل ساز می ‌شود. برای استفاده درست از آینه، ابتدا باید آینه را تنظیم کرد. با تنظیم کردن آینه بغل، تمامی بخش‌ های قابل توجه برای مشاهده به خوبی دیده می ‌شود.

ویژگی‌ های آینه بغل خودرو در سمت راست: آینه بغل دیگر برای خودرو، در سمت راست آن قرار داده شده است. در این قسمت، آینه میدان دید افراد را وسیع‌ تر و بیشتر از قبل نشان می‌ دهد. در اصل، آینه سمت راست، دید بهتر و کامل ‌تری را به افراد نشان می ‌دهد. آینه سمت راست باید به شکلی تنظیم و بسته شود که بتوان قسمت انتهایی اتومبیل را مشاهده کرد. با مشخص شدن بخش انتهایی برای خودرو، دید بهتر و مناسب ‌تری را از مسیر به دست می ‌آورید.

فروشگاه آنلاین ترودو یکی از معتبر ترین و برترین عرضه کننده لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو های چینی می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی مورد نیازتان به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در صورت هر گونه ابهام با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا