خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو

خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو امروزه بسیار رواج یافته است و بسیاری از رانندگان برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود به جای این که خودشان به دنبال آن قطعه بروند و مدت ها زمان صرف این کار کنند ترجیح می دهند به راحتی به فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی خودرو مراجعه کنند.

در واقع فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو بار بزرگی را از روی دوش رانندگان برداشته است به خصوص افرادی که در زمینه لوازم یدکی ناشی هستند و نمی دانند که از کجا باید محصول اصل و اوجینال تهیه کنند. در واقع باید بگوییم که خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی دارای مزیت هایی می باشد که در ادامه چند مورد آن را بیان خواهیم کرد.

مزایای خرید لوازم یدکی به صورت آنلاین

به طور کلی خرید اینترنتی موهبتی است که دنیای تکنولوژی به ما عرضه داشته و راهی مناسب برای پیشرفت اقتصادی دولت ها و تقویت اقتصاد خانواده‌ ها به شمار می ‌آید. از مزایای خرید لوازم یدکی به صورت آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به خروج از منزل نیست
  • نیازی به گشتن به دنبال محصول مورد نظر در مدت زمان طولانی نیست
  • خرید با آرامش کامل و بررسی نکات فنی کالا
  • دریافت کالا با صرف زمان کوتاه
  • صرفه ‌جویی در زمان
  • خرید بدون واسطه از منبع اصلی و قیمت واقعی
  • امکان استفاده از پشتیبانی آنلاین در هر لحظه
  • خرید در فضای شخصی با آرامش کامل
  • خرید از منبع اصلی بدون در نظر گرفتن مسافت ها حتی خرید از سراسر دنیا
  • خرید در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل
  • تنوع محصولات
  • و…

معرفی چند قطعه مهم لوازم یدکی خودرو

آلترناتور: آلترناتور یک قطعه مهم و ضروری در خودرو است که برای شارژکردن باتری خودرو است و در واقع وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی را برای این امر مهم دارد و این نیرو را از تسمه ای میگیرد که آن تسمه نیز نیروی خود را از میل لنگ به طور مستقیم میگیرد.اگر این قطعه خراب شود و از کار بیوفتدطبیعتا باتری شارژنمیشود و شارژ آن خالی میگردد خرابی برینگ نیست میتواند موجب خراب شدن آلترناتور گردد که در این صورت در هنگام کار کردن تولید صدای بلند و آزاردهنده ای میکند. زمانی که آلترناتور از کاربیوفتد که در اغلب مواقع به صورت ناگهانی است در پشت آمپر یک چراغ قرمز هشدارنده روشن میشود که به راننده آگاهی ایجاد مشکل را میدهد.

یونیت کنترل سیستم ABS:سیستم ABS وظیفه امنیت و ثبات خودرو را در هنگام ترمز گیری به عهده دارد به این صورت که از قفل شدن چرخ ها هنگام ترمزگیری جلوگیری می نماید و متعاقبا سبب می شود خودرو پایداری بیشتری داشته باشد. این سیستم دارای یونیت کنترل ABS است که در واقع نقش مغز را در این سیستم ایفا می کند و فرمان می دهد چه زمانی ABS عمل کند. این یونیت بر اساس یک سری اطلاعات تصمیم گیری می کند که شامل دانستن سرعت چرخ‌ ها، دانستن فشار ترمز. در واقع این سیستم از سرعت گردش چرخ تشخیص می دهد که آیا چرخ دچار مشکل شده و قفل شده یا خیر، هنگامی که یونیت ABS دچار  خرابی و مشکل بشود در نشان دهنده های خودرو یک چراغ نارنجی یا زرد رنگ   ABS روشن خواهد شد.

پلوس: پلوس از قطعاتی است که بیشترین خرابی را به همراه دارد و معمولا این خرابی در اثر پاره شدن بادگیرهای آن است، این قطعه دارای وظیفه‌ انتقال نیرو از دیفرانسیل به چرخ است. گردگیر پلوس چیست، گردگیر در واقع در انتهای پلوس قراردارد و به شکل قیف مانند است و وظیفه آن نیز جلوگیری از تماس آلاینده ها مثل خاک، گرد و غبار و… با سرپلوس می شوند و مانع خرابی آن ها می شوند. این قطعه به دلیل خرابی بالا توصیه می شود که در سرویس ها حتما پلوس چک شود و در صورت نیاز تعویض گردد.

شما می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خریداری کنید. ترودو تمامی محصولاتش را از لحاظ کیفیت و اصالت تضمین می کند، از این رو شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو خرید کنید.

بیشتر بخوانید: فروش آنلاین لوازم یدکی ماشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 7 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا