خرید آنلاین پروژکتور یا مه شکن ام وی ام در فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین پروژکتور یا مه شکن ام وی ام در فروشگاه ترودو

برای دریافت نخوه خرید آنلاین پروژکتور یا مه شکن ام وی ام در فروشگاه ترودو با ما همراه باشید.

برند ام‌ وی‌ ام یکی از برندهای خودرویی کشورمان است که با سرمایه ‌گذاری چینی‌ ها در ایران تأسیس شده و به کار خود ادامه می‌ دهد. خودرو MVM جزو خودروهای شیک و به روز محسوب می شود که ظاهر زیبای آن مطابق با سلیقه هر ایرانی می باشد و می توان گفت که دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در وهله اول شکل و ظاهر زیبای آن و در درجه دوم کارایی و کیفیت ساخت آن می باشد که سبب شده در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شود. امروزه یکی از دغدغه های صاحبان خودرو خرید لوازم یدکی اصل است، برای این که بهتر متوجه اهمیت این موضوع شوید ما در این قسمت به مقایسه لوازم یدکی اصل و متفرقه پرداخته ایم، با ما همراه باشید:

لوازم یدکی اصل و اورجینال باعث بالا رفتن طول عمر خودرو می شود، اما سوال این جاست که جنس قطعه چه ارتباطی به طول عمر خودرو دارد، در جواب این سوال باید بگوییم که قطعات اصل از مواد اولیه مرغوب و  فلزات و پلاستیک های مقاوم ساخته شده اند و خود دارای طول عمر بالایی هستند؛ علاوه بر آن همه ی ما می دانیم که کارکرد قطعات خودرو به هم پیوسته است و و قطعات بر روی هم اثر می گذارند و کارکرد آن ها باعث بهتر شدن کارکرد سایر قطعات می شود، این موضوع باعث بالا رفتن ایمنی و امنیت خودرو می شود. قطعات متفرقه کاملا برعکس این قطعات عمل می کنند و ایمنی و امنیت همچنین طول عمر خودرو را کاهش می دهند، چرا که از مواد اولیه نا مرغوب ساخته شده اند و مقاومت لازم را ندارند.

پروژکتور یا مه شکن چیست

خرید آنلاین پروژکتور یا مه شکن ام وی ام در فروشگاه ترودو

پروژکتور یا مه شکن از اجزای روشنایی برای ایمنی خودرو می باشد. ای قطعات به گونه ای طراحی شده اند که روشنایی مستقیم به سطح و لبه های جاده اضافه کنند، در واقع از مه شکن ها در زمان دید ضعیف ناشی از نزولات جوی مانند باران، برف، مه و یا شن استفاده می شود و وجد این قطعه در خودرو بسیار کاربردی و مهم می باشد. مه شکن ها هم برای جلو هم برای عقب خودرو استفاده می شوند و رنگ مه شکن های جلو غالبا سفید هستند و اگرچه به رنگ های زرد و آبی هم ساخته می شوند اما مه شکن عقب اکثرا قرمز و گاها به رنگ سبز تولید می شوند؛ هدف کلی از وجود مه شکن جلو، نشان دادن لبه های جاده و خطوط آن، تابلو های راهنمایی و رانندگی و دید بهتر هنگام پیچ های ناگهانی جاده برای راننده است، مه شکن عقب نیز برای هشدار به رانندگان پشت سر و آگاه ساختن آن ها از حضور خودرو در شرایط دید ضعیف، استفاده می گردد.

برخی از خودرو ها به صورت فابریکی هم دارای مه شکن عقب و هم مه شکن جلو می باشند، گرچه ممکن است خودرو دارای هیچ کدام از آن ها نباشد یا این که قطعه به شکل ضعیفی عمل کند، بنابراین راننده می تواند بسته به نیاز خود که در چه ناحیه آب و هوایی زندگی می کند، مه شکن های قوی تر تهیه کرده و آن را روی خودروی خود نصب کند. مه شکن هایی که به صورت جداگانه خریداری می شوند، علاوه بر قدرت و پخش نور بهتر معولا ظاهر زیبا و اسپرتی تری نیز دارند و گاهی اوقات رانندگان صرفا بخاطر جلوه اسپرتی یک مه شکن آن را با مه شکن فابریکی خودروی خود عوض می کنند.

توصیه های برای استفاده از پروژکتور یا مه شکن

خرید آنلاین پروژکتور یا مه شکن ام وی ام در فروشگاه ترودو

یکی از مهم ترین نکات که باید توجه زیادی بهش شود این است که، هنگامی که شرایط هوای مه آلود از بین میرود بایستی چراغ های مه شکن را خاموش نمایید این کار هم برای سامت خودرو ضروری است هم برای دقت سایر رانندگان. توصیه می شود از شرایط جوی قبل از سفر اطلاعاتی کسب نمایید ، غالبا مه قبل از طلوع آفتاب تشکیل می شود و پس از طلوع خورشید نیز به تدریج از بین می رود، لذا در مسیر رانندگی خود مرتبا به شرایط آب و هوا دقت نمایید، البته هنگامی که خودرو را خاموش می کنید چراغ ها نیز به طور اتوماتیک خاموش می شوند و پس از روشن شدن خودرو این چراغ ها به صورت دستی فعال می شوند. برخی دیگر از توصیه ها:

  • در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.
  • در مواقع عادی که هیچ مشکلی در آب و هوا وجود ندارد از آن استفاده نکنید.
  • چراغ مه شکن را با چراغ ترمز اشتباه نگیرید. دقت کنید
  • از چراغ مه شکن به عنوان چراغ اصلی استفاده نکنید.
  • اگر چنانچه خودروی شما به چراغ مه شکن مجهز نیست حتما به خودروی خود نصب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله  خرید اینترنتی لوازم یدکی ام وی ام مطالعه فرمایید!

فروشگاه انلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به عنوان برترین و معتبر ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو در کشور با داشتن تیم فنی و تخصصی اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام کرده است. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو جیلی خود به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. تمامی لوازم و قطعات عرضه شده در فروشگاه ترودو دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند و از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. بریا خرید آنلاین پروژکتور یا مه شکن ام وی ام در فروشگاه ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا