خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان

برای دریافت نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان با ما همراه باشید. امروزه خودروهای ساخته شده در شرکت خودرو سازی لیفان یکی از محبوب ترین و پر ترفدار ترین خودرو های چینی میان مردم می باشد، البته این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد. شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشد، و دارای آپشن های فوق العاده از جمله (  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت، پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT و … ) می باشد.

همانطور که گفتیم شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها مانند:

  • لیفان X60

اولین خودروی شاستی بلند شرکت لیفان که در ایران بسیار محبوب است لیفان X60  می باشد که از همه نظر (ظاهر و نکات فنی)مورد تایید مردم می باشد، این خودرو که توجه زیادی را جلب می کند دارای چراغ هایی به مدل چشم عقابی با یک پوشش بالایی از جنس کروم در نمای جلویی خودرو می باشد.

  • لیفان X50

یکی دیگر از خودرو های پر فروش و مورد دلخواه مردم لیفان ایکس 50 می باشد که اولین سالی که نخستین خودرو منتاژ شد و وارد بازار شد مورد استقبال زیادی قرار گرفت؛ لیفان ایکس 50 یک هاچ‌ بک کراس شهری و زیبا است همچنین لیفان ایکس 50 رقیب مستقیم خودرو هایی زیادی در بازار محسوب می‌شود.

  • لیفان X70

یکی دیگر از خودرو های برند لیفان، لیفان X70 می باشد که این خودرو از پیشرانه تنفس طبیعی بهره می‌ برد همچنین موتور این خودرو  در ترکیب با گیربکس اتوماتیک CVT، کراس‌ اووری اقتصادی را تشکیل داده‌اند که برای شکستن رکورد های مصرف سوخت بهینه شده است. طراحی جذاب داخلی و خارجی این خودرو  به همراه امکانات رفاهی متفاوت یکی از مزایای لیفان X70 است

  • لیفان 820

لیفان 820 خودروی سدان بزرگ خانوادگی است، که با ظاهر جذاب و همچنین موتور پرحجم و ابعاد بزرگ، توانست به سرعت نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. لیفان 820 یکی از سدان‌ های چینی منحصر به‌ فردی بود که در بازه زمانی کوتاهی مونتاژ شده و در بازار کشور به عرضه رسید.

  • لیفان 620

لیفان 620 یکی دیگر از محصولات خودروسازی شرکت چینی لیفان است که در دو نوع 1600 سی سی  و 1800 سی سی تولید شده و هر دو مدل در ایران  عرضه می شوند. موتور لیفان 1600 سی سی با طراحی منحصر به فردش ، دارای قدرت 115 اسب بخار می باشد؛ طراحی موتور 1800 سی سی این خودرو هم  توسط شرکتی در انگلستان صورت گرفته و دارای قدرت 131 اسب بخار است، به همین دلیل با 5 کیلوگرم اضافه وزن دارای حداکثر سرعت بیشتری نسبت به مدل 1600 سی سی است. همچنین این خودرو مزایایی مانند سان روف دو حالته ، دوربین دید عقب و GPS و… را شامل می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله سپر جلو لیفان 620  مطالعه فرمایید!

  • لیفان 520

لیفان 520 جزو اولین خودروهای عرضه شده از برند لیفان در بازار ایران است. این خودرو از نظر قیمت خودرو رقیب مستقیم خودرو های زیادی بود.  از نظر امکانات ایمنی و آپشن لیفان 520 شامل : ترمز EBD + ABS ، قفل مرکزی، سیستم کولر، کیسه هوای سرنشین جلو ، رادیو و پخش CD ،رینگ آلومینیومی اسپرت و… می باشد.

  • و… می باشد.

 

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان

امروزه قطعات متفرقه رواج زیادی  پیدا کرده اند وکاملا شبیه به قطعات اصل هستند، و معمولا طول عمر کمی هم دارند و خسارات زیادی را وارد می کنند؛ اما نگران نباشید فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو ها به صورت  اورجینال و اصل آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.  برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا