خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان از فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان از فروشگاه ترودو

برا اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید.

امروزه برای کمک به صاحبان خودرو انواع فروشگاه های لوازم یدکی به وجود آمده است؛ زیرا همه خودرو ها با هر برندی پس از چند سال استفاده بر اثر اتفاقات گوناگون ( مانند: تصادف، فشار و فرسودگی و…) قطعاتشان از کار می افتد و نیاز به تعمیر یعنی تعویض قطعه دارند، از این رو فروشگاه های لوازم یدکی به وجود آمدند تا با فروش لوازم یدکی به صاحبان خودرو کمک کنند و همچنین این موضوع باعث کارآفرینی جدیدی می شد به همین دلیل استقبال زیادی را داشت، همچنین شما با تعویض لوازم یدکی خودرو با این قطعات انگار که شما خودروی جدیدی خریده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال  مطالعه فرمایید!

برند لیفان انواع لوازم یدکی ها را برای خودرو های ساختش تولید و توصیع کرده است، البته این قطعات همراه قطعه های فابریک خودرو تولید شدند و اما به جای رفتن به قسمت منتاژ به قسمت فروش رفتند و در فروشگاه های لوازم یدکی به فروش رسیدند. اما مشکل از جایی شروع شده که یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

اما نگران نباشید فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

همچنین لازم به ذکر است که امروزه بر فروشگاه های آنلاین نظارت زیاد صورت می گیرد؛در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیشتری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند. از طرفی دیگر وجود فضای رقابتی زیادی میان فروشگاه ‌های اینترنتی باعث می ‌شود تا فروشگاه‌ های آنلاین برای جذب و جلب توجه مشتری و گرفتن رضایت آن‌ ها حتی بیش ‌تر از مراکز مسئول کنترل فروشگاه‌ های اینترنتی بر روی محصولات خود نظارت کنند و تلاش کنند تا بهترین کالای بازار با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. بعضی از این فروشگاه‌ ها حتی تضمین بهترین قیمت را نیز به مشتریان خود می‌ دهند و خیال مشتریان از این لحاظ می ‌تواند راحت باشد.

خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان از فروشگاه ترودو

اگر بخواهیم چند مورد از مهم ترین های لوازم یدکی لیفان را برای شما نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • واشر کامل لیفان X60 : ایجاد درز بندی مناسب بین سیلندر و سرسیلندر توسط واشر سرسیلندر صورت می گیرد
  • واشر سرسیلندر لیفان X60 : نقش عمده‌ ای در سالم نگه داشتن موتور خودرو دارد زیرا که هرگونه نشت گاز از این محفظه موجب آسیب به موتور خودرو می‌ شود.
  • ترموستات لیفان X60 : ترموستات کنترل کننده الکتریکی خودکاری است برای تنظیم دما در فضای بسته، معمولا آن را به دستگاه‌های گرم یا سرد ساز متصل می‌کنند.
  • رادیاتور آب لیفان X60 : رادیاتور خودرو همان مخزن آب خودرو است که وظیفه خنک کردن موتور خودرو و سایر تجهیزات آن را به عهده دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا