خرید آنلاین قطعات لیفان از فروشگاه لوازم یدکی ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

Lifan 820 300x174 1 گیربکس – شلگیر – پمپ – رادیات – دیسک – صفحه کلاچ – بلبرینگ – اویل پمپ – کمک فنر – کوئل – انژکتور – پلوس – موجگیر – سیبک طبق – دسته موتور – باک – سنسور سپر – شلگیر – گلگیر – لنت ترمز – دیسک چرخ – ترمز دستی – یاتاقان – کنیستر – آفتامات – پمپ هیدرولیک – رادیاتور – میل سوپاپ – میلنگ – وایر شمع – سگدست – جعبه فرمان – سرپلوس – پمپ – طبق – فیلتر – دینام – پیستون – یاتاقان – واتر پمپ – سوپاپ –

 

یکی از امکاناتی که امروزه افراد می توانند از آن استفاده کنند خرید آنلاین قطعات لیفان از فروشگاه لوازم یدکی ترودو می باشد.

همانطور که می دانید امروزه یکی از دغدغه های صاحبان خودرو خرید لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو ها به صورت و اورجینال می باشد، زیرا امروزه افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند، و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند. با رواج زیاد قطعات متفرقه مقدار بسیار زیادی از ایمنی خودرو ها کاهش پیدا کرده است و باعث کاهش طول عمر خودرو ها شده است، که این مشکلات صرفا جهت نا مرغوب بودن مواد اولیه ساخت این قطعات می باشد، زیرا این قطعات از پسماند ها مواد غیر مقاوم ساخته می شوند و با قیمت کمی به فروش می رسند و همانطور که گقتیم مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند و پس از استفاده متوجه اشتباه خود می شوند و ار این رو خسارات زیادی را می پردازند.

در صورتی که با خرید قطعات اصل و اورجینال ایمنی و امنیت خودرو  حفظ می شود، زیرا این قطعات از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت مانند آلیاژ ای مقاوم ساخته شده اند از این رو این  قطعات با کیفیت و با دوام و مقاوم هستند و از طول عمر بالایی بر خورد دار هستند، و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. در واقع باید بگویم که قطعات اصل و اورجینال دقیقا همانند قطعات فابریک خودرو عمل می کنند. از این رو واجب است که از لوازم یدکی مناسب و اورجینال استفاده کنیم.

خودرو های برند لیفان

کمپانی لیفان یک کمپانی خودرو ساز چینی است که از سال  1992 در زمینه تولید خودرو فعالیت می‌ کند. کمپانی لیفان توسط فردی به نام ین مینگ شان فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو سازی آغاز کرد، موسس این کمپانی کار خود را با تعمیر موتور سیکلت شروع نمود و سپس بعد از چند دهه به عرصه خودرو سازی وارد شد. شرکت خود رو سازی لیفان تا به حال به بیش از 21 کشور دنیا خودرو های خود را فروخته است و با توجه به این که خودرو های این کمپانی کیفیت بالایی دارند، این کمپانی از طریق  صادرات خودرو ها به سایر کشور ها، پیشرفت قابل توجهی کرده است. کمپانی لیفان خودرو های خود را به کشور هایی مانند ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل صادر می ‌کند. خودروی لیفان در این کشور ها به ویژه کشور ایران طرفداران زیادی دارد. در واقع این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته اند و به یکی از محبوب ترین خودرو ها میان مردم تبدیل شده اند، به همین دلیل لوازم یدکی لیفان نیز یکی از نیاز های جامعه است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان را مطالعه فرمایید.

مزایای خرید آنلاین قطعات لیفان از فروشگاه لوازم یدکی ترودو

اجزا و قطعات ترمز خودرو چیست؟
اجزا و قطعات ترمز خودرو چیست؟

یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین نظارت زیاد می باشد، در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیش تری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند. از طرفی دیگر وجود فضای رقابتی زیادی میان فروشگاه ‌های اینترنتی باعث می ‌شود تا فروشگاه‌ های آنلاین برای جذب و جلب توجه مشتری و گرفتن رضایت آن‌ ها حتی بیش ‌تر از مراکز مسئول کنترل فروشگاه‌ های اینترنتی بر روی محصولات خود نظارت کنند و تلاش کنند تا بهترین کالای بازار با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. بعضی از این فروشگاه‌ ها حتی تضمین بهترین قیمت را نیز به مشتریان خود می‌ دهند و خیال مشتریان از این لحاظ می ‌تواند راحت باشد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو ها به صورت  اورجینال و اصل آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.  برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید.

3 دیدگاه دربارهٔ «خرید آنلاین قطعات لیفان از فروشگاه لوازم یدکی ترودو»

  1. سلام آقای قاسمی: شفیعی هستم در خصوص پوسه سقف معیوب ایکس 60 ارسالی متاسفانه بعد از گذشت ده روز کما کان منتظر پاسخ شما هستم لطف کنید به این موضوع به دید ویژه نگاه کرده و زود تر در خصوص برگشت آن اقدام فرمایید

    1. سلام و درود لطفا شماره تماستون رو ارسال کنید تا پیگیری های لازم انجام بشه — شماره شما در وب سایت منتشر نخواهد شد

    2. با سلام و درود تعویض این قطعه رو آقای قاسمی قبول کرده بودند و خودتون هم حضوری تشریف آوردید .. به هر حال شما باید سقف ایکس 60 ی که خریداری کردید رو برای ما ارسال کنید یا به صورت حضوری تحویل بدید اما شما فقط خودتون تشریف آوردید و قطعه رو نیاوردید که اینجوری هیچ فروشگاهی از شما قبول نمی کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا