خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 550

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 550

برای خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 550 می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. امروزه خودرو های ام وی ام میان مردم جزو خودرو های پر فروش و محبوب می باشد که این محبوبیت از ظاهر مدرن و شیک این خودو و کیفیت ساخت و کارایی عالی آن نشات می گیرد. به بیان دیگر می توان گفت که  دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند. همچینی خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده و همچنین صندلی های آن طوری ساخته شده که مناسب برای ساعت ها سفر طولانی است بدون اینکه سرنشینان آن احساس خستگی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید سپر عقب ام وی ام 550 مطالعه فرمایید!

یکی از مهم ترین موضوعات در باره این خودرو ها دریافتن مقام اول در آزمایش “C-NCAP” می باشد. لوازم یدکی mvm بسیار گسترده تر از هر خودرویی می باشد. لوازم یدکی ام وی ام شامل قطعات موتوری ام وی ام، قطعات بدنه ام وی ام، قطعات گیربکس ام وی ام، قطعات هوا روغن و سوخت ام وی ام و… می باشد. بسیاری از قطعات یدکی ام وی ام نیازمند تعویض های دوره ای هستند و باید در کیلومتر های مشخصی عوض شوند. همچنین برخی از قطعات در حوادث رانندگی دچار آسیب هایی می شوند که نیازمند تعویض هستند. در این موارد خرید قطعات یدکی ام وی ام اصلی توصیه می شود.

سپر چیست و چه کاربردی دارد

 

خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 550

سپر عقب MVM 550 یکی از لوازم MVM می باشد که تاثیر زیادی در ایمنی سرنشینان خودرو دارد. سپر ماشین قدمتی بیش از یک قرن دارد. در سال 1901 میلادی یعنی 16 سال پس از ساختن نخستین خودرو مجهز به موتور درون سوز، مهندس و طراح خودرویی به نام فردریک سیمز برای حفاظت از قسمت جلوی اتومبیل خود اولین سپر خودرو در دنیا را طراحی کرد. 

در واقع بخشی از بدنه یک خودرو که در جلو و پشت آن قرار دارد را سپر می نامند. همانطور که گفتیم دلیل طراحی این بخش در خودرو های ایجاد ایمنی در آن و عدم خودرن ضربه به موتور خودرو می باشد. البته در تصادف هایی که در سرعت بالا رخ می دهد، این بخش قادر به مهار خسارت ها نمی باشد. اما به میزان زیادی این خسارت ها را کاهش می دهد. در بسیاری از کشور ها از لحاظ قانونی وجود سپر در وسایل نقلیه اجباری می باشد، همچنین سپر در دسته ایمنی تزیینی خودرو قرار دارد.

 امروزه انواع سپر ها با انواع جنس ها ساخته می شوند و به ظاهر و سلامت خودرو کمک شایانی می کنند، که معمولا از پلاستیک یا فلزات ساخته می شوند. سپر عقب خودرو های مدرن امروز شامل سه قسمت اصلی پیشانی، جاذب و تیر عرضی سپر هستند که در قسمت پیشانی ظاهر و زیبایی سپر خودرو نمایان است و  قادر نیست ضربه‌های زیادی را تحمل کند. قسمت بعدی جاذب می باشد که انرژی جنبشیی که بر سپر وارد شده است را از بین می برد، در آخر قسمت تیر عرضی وجود دارد که به جذب انرژی جنبشی ناشی از ضربه های اساسی و بزرگ کمک کرده و در برابر ضربه های کوچک مقاومت می‌ کند و قسمت کلیدی اسپرت خودرو محسوب می شود. از این رو خرید سپر عقب ام وی ام 550 برای حفاظت از خود و بدنه خودروتان ضرور است.

خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 550، از فروشگاه لوازم یدکی ترودو

خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 550

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید. همچنین شما می توانید با خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 550 از اصل و اورجینال بودنش اطمینان حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دوازده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا