خرید آنلاین دیاق سپر جک S5

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین دیاق سپر جک S5

بدون شک یکی از نگرانی‌ هایی که بیشتر صاحبان خودرو دارند، راحت ‌تر شدن پیدا کردن لوازم یدکی برای خودروشان است. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری زیاد و نداشتن وقت کافی نمی توانند به راحتی به دنبال قطعات با کیفیت و مناسب خودرو خود بگردند و قطعه مورد نظرشان را پیدا کنند. زیرا برای خرید این قطعات باید زمان طولانی را صرف کرد تا بتوان قطعه ای مناسب با خودرو که با کیفیت و اورجینال باشد را پیدا کرد. یکی از بهترین روش های خرید لوازم یدکی خودرو، خرید آنلاین لوازم یدکی می باشد. چرا که شما با استفاده از این امکان می توانید به راحتی در هر مکانی که هستید اقدام به خرید آنلاین دیاق سپر جک S5 و یا سایر لوازم یدکی خودرو های چینی کنید. مزایای خرید آنلاین شامل موارد زیر می باشد:

  • خرید در تمامی ساعات از شبانه روز
  • شفافیت قیمت ها که امکان مقایسه را برای شما فراهم می کند.
  • دسترسی ساده‌تر به اطلاعات محصول
  • محدودیت در خرید اینترنتی لوازم یدکی وجود ندارد
  • داشتن انتخاب های بیشتر
  • و…

دیاق چیست و چه وظیفه ای دارد

خرید آنلاین دیاق سپر جک S5

دیاق یا تیر عرضی به صورت مقطع مستطیل شکل ساخته می شود به گونه ای که سطح طویل آن جهت تحمل نیروی وارده و سطح کم عرض آن محل استقرار ضربه گیر است. وظیفه دیاق تنها تکیه گاه و مامن پوسته و جاذب و به نوعی تنظیم کننده و محکم کننده سپر نیست بلکه نقش اصلی سپر یعنی ایجاد ایمنی سرنشینان و محافظت از خودرو و جلوگیری از انتقال نیرو به بدنه و اتاقک خودرو تماما یا درصد بالایی از آن بر دوش این قطعه است. در تصادفاتی که در سرعت های پایین رخ می دهد می توان انتظار داشت که این قطعه خیلی متحمل آسیب و مشکل نشود اما در تصادفات شدید و با سرعت بالا اگر چه حتی این احتمال وجود دارد که پوسته دچار شکستگی شدید نشود اما قطع به یقین می توان گفت که دیاق از داخل خواهد شکست.
جدای از شکستگی هرگونه ترک هم دیاق را برای تصادفات بعدی دچار اضمحلال خواهد کرد و در نتیجه این امر خسارت جبران ناپذیری به خودرو وارد می شود که توصیه می شود برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند در صورت ترک یا شکستگی جزئی این قطعه را تعویض نمایید تا در حوادث بعدی دچار آسیب مادی و جانی دوچندان نشوید. این تمام ماجرا نیست دیاق لرزش قطعات را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد و در هنگام بروز حادثه از ارتعاش و تکان خوردن سپر جلوگیری به عمل می آورد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید شاتون جک J5 از فروشگاه آنلاین ترودو را مطالعه کنید.

جنس دیاق

خرید آنلاین دیاق سپر جک S5

تقریبا تمام دیاق ها یا از جنس فلز بوده و یا از پلاستیک فشرده و فوم ساخته می شوند. دیاق هایی که از جنس فلز ساخته می شوند بسیار مقاوم بوده و به سختی آسیب می بینند اما از ایراداتی که می توان به این نوع دیاق ها وارد دانست سنگین بودن آن هاست؛ از طرفی دیاق های فلزی به سبب نداشتن انعطاف بالا و یا انعطاف ناپذیری هنگام برخورد با مانع و یا هنگام تصادف ، نیرو وارده را به اتاقک داخلی و بدنه خودرو منتقل می کنند. در دیاق های با کیفیت برای جلوگیری از زنگ زدن دیاق از یک پوشش نازک پلاستیکی به این منظور استفاده می کنند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

خرید آنلاین دیاق سپر جک S5

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی جک و سایر خودروهای چینی اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. بنابراین شما با خرید آنلاین لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ترودو تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا