خرید آنلاین خرطومی هواکش لیفان در فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین خرطومی هواکش لیفان در فروشگاه ترودو

برای دریافت نخوه خرید آنلاین خرطومی هواکش لیفان در فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. همانطور که می دانید امروزه یکی از دغدغه های صاحبان خودرو خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال می باشد، زیرا امروزه افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند، و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند. با رواج زیاد قطعات متفرقه مقدار بسیار زیادی از ایمنی خودرو ها کاهش پیدا کرده است و باعث کاهش طول عمر خودرو ها شده است، که این مشکلات صرفا جهت نا مرغوب بودن مواد اولیه ساخت این قطعات می باشد، زیرا این قطعات از پسماند ها مواد غیر مقاوم ساخته می شوند و با قیمت کمی به فروش می رسند و همانطور که گقتیم مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند و پس از استفاده متوجه اشتباه خود می شوند و ار این رو خسارات زیادی را می پردازند.

در صورتی که با خرید قطعات اصل و اورجینال ایمنی و امنیت خودرو  حفظ می شود، زیرا این قطعات از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت مانند آلیاژ ای مقاوم ساخته شده اند از این رو این  قطعات با کیفیت و با دوام و مقاوم هستند و از طول عمر بالایی بر خورد دار هستند، و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. در واقع باید بگویم که قطعات اصل و اورجینال دقیقا همانند قطعات فابریک خودرو عمل می کنند. از این رو واجب است که از لوازم یدکی مناسب و اورجینال استفاده کنیم.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

لیفان ایکس 60 یکی از مدل های ساخت لیفان می باشد که یکی از قدیمی ‌ترین کراس‌ اورهای چینی بازار ایران است همچنین به عنوان اولین شاسی بلند کمپانی چینی لیفان موتور به صورت اتومات و دنده ای ساخته شده است، که به دلیل قیمت اقتصادی و فقدان رقبای پرتعداد در کلاس خود، هم‌چنان مورد توجه مردم کشورمان قرار دارد. به عنوان مثال لیفان ایکس 60 یک شاسی بلند کوچک شهری است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو شانگ های از نسخه کانسپت آن رونمایی شد، اما طی چند سال به صورت رسمی و عملی پا به میدان گذاشت. گروه لیفان، یکی از شرکت‌ های با سابقه در صنعت خودرو و موتورسیکلت چین‌ است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله  خرید لوازم یدکی لیفان در فروشگاه آنلاین ترودو  را مطالعه فرمایید.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش خرطومی هواکش لیفان وسایر لوازم یدکی لیفان اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید تنها با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فروشگاه مورد نظر خرید خود را انجام دهید.

خرطومی هواکش چیست

خرید آنلاین خرطومی هواکش لیفان در فروشگاه ترودو

خرطومی هواکش به عنوان سیستم هوا رسانی در موتور خودرو محسوب می شود که در روند صحیح به حرکت در آمدن خودرو نقش بسزایی دارد. خرطومی هواکش مشکل کمبود هوای خالص برای عمل احتراق را کاملا برطرف می کند. در واقع این قطعه عمل مهیا سازی هوا و نیز تهویه لازم خودرو را که می بایست بدون هرگونه ذرات گرد و غبار باشد را فراهم می سازد، از دیگر کاربرد هایاین قطعه می توان به بهینه سازی عملکرد موتور اشاره کرد، در واقع علاوه خرطومی هواکش بر تهویه و تصفیه هوای وارد شده به موتور این امکان را فراهم می سازد که هوا به اندازه کافی داخل شود. محل نصب این قطعه (خرطومی هواکش) از یک سمت به جعبه هواکش و از سمت دیگر به منیفولد هوا می باشد.

روشن شدن چراغ موتور/ ایجاد صدای اضافی در هنگام شتاب گرفتن/ عدم تعادل در عملکرد موتور می تواند از نشانه های خرابی و وجود اختلال در خرطومی هواکش باشد، از طرفی دیگر هنگامه خرابی این قطعه ما علائمی چون داغ تر شدن موتور و ایجاد گرمای اضافی و در نتیجه فرسودگی قسمت های داخلی/ ایجاد رسوبات در پیستون و دریچه های آن و… را نیز مشاهده می کنیم که از این رو می بایست به محض تشخیص مشکل به تعویض قطعه اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 12 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا