خرید آنلاین ترموستات ام وی ام در فروشگاه ترودو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

خرید آنلاین ترموستات ام وی ام در فروشگاه ترودو

برای خرید آنلاین ترموستات ام وی ام در فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. ترموستات قطعه کوچکی است که بین موتور و رادیاتور خودرو قرار می گرد و این قطعه وظیفه دارد که دمای حرارت موتور را همواره نزدیک به دمای عمل کردی آن نگه دارد، ترموستات این وظیفه خود را با تنظیم جریان مایع خنک کننده از رادیاتور به موتور انجام می‌ دهد.

به بیان دیگر ترموستات وسیله‌ ای است برای تنظیم درجه حرارت موتور اتومبیل که بطور خودکار گرمای موتور را در حد ایده آل نگه می‌ دارد.  موتور خودرو برای انجام درست وظایفش باید در دمای مشخصی فعالیت کند. اگر این دما از حد مورد نظر کمتر باشد، روغن موتور غلیظ شده و قادر به روغن کاری قطعات داخلی موتور نخواهد بود. در صورتی هم که دما از حد مورد نظر بیشتر باشد، روغن بیش از اندازه رقیق شده و خاصیتش را از دست خواهد داد. بنابراین باید دماپایی برای کنترل دمای موتور در نظر گرفت تا فرآیند خنک‌ سازی آن تحت نظارت دقیق انجام شود.

ترموستات در خودرو به منظور تنظیم دمای موتور مورد استفاده قرار می‌ گیرد، این قطعه مانع از فرسایش موتور ماشین بر اثر نوسانات دمایی می‌ شود. در واقع کار ترموستات ماشین کنترل مسیر جریان مایع خنک‌ کننده به سمت رادیاتور می‌ باشد؛ در حقیقت زمانی که موتور خودرو سرد است، ترموستات مسیر حرکت مایع خنک کننده به سمت رادیاتور را می‌ بندد تا دمای موتور بیش از این کاهش پیدا نکند. سپس با افزایش سطح دما و نیاز به خنک‌ سازی موتور، ترموستات مسیر حرکت مایع خنک‌ کننده را باز نموده و اجازه فعالیت را به سیستم خنک‌ سازی ماشین می‌ دهد، و به بیان دیگر این قطعه موظف است دمای موتور را در سریع‌ ترین حالت ممکن تحت کنترل درآورده و سطح ایجاد رسوبات، فرسایش بدنه موتور و تشکیل آلاینده‌ های خروجی را به طور قابل توجهی کاهش می‌ دهد.

نشانه های خرای در ترموستات

بسته بودن ترموستات سبب می‌ شود که دمای موتور پایین بیاید و در نتیجه راندمان مورد انتظار را نداشته باشد همچنین اگر ترموستات در حالت بسته بماند حرارت موتور بالا می ‌رود و جلوی گردش مایعات در خودرو گرفته می ‌شود. مهم ترین علامت ‌هایی که با آن می ‌توان به خراب بودن ترموستات خودرو پی برد؛ بعد از حدود ۱۵ دقیقه از شروع کار موتور، دمای آن بالا می ‌رود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید انژکتور ام وی ام از فروشگاه ترودو تهران را مطالعه کنید.

  • بالا رفتن آمپر و رسیدن به ناحیه قرمز رنگ
  • نشت مایعات از رادیاتور خودرو
  • جوش آوردن خودرو
  • نوسان در آمپر آب
  • کاهش دمای موتور
  • افزایش مصرف سوخت

اگر این نشانه‌ ها را مشاهده کردید باید ترموستات خودرو را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

فروشگا آنلاین لوازم یدکی ترودو

خودرو های ام وی ام میان مردم جزو خودرو های پر فروش و محبوب می باشد که این محبوبیت از ظاهر مدرن و شیک این خودو و کیفیت ساخت و کارایی عالی آن نشات می گیرد. به بیان دیگر می توان گفت که  دلیل محبوبیت خودرو ام وی ام در درجه اول شکل ظاهری زیبای آن و در درجه دوم کیفیت ساخت و کارایی عالی آن است که باعث شده همه آن را دوست داشته باشند. همچینی خودرو های ام وی ام مزایا و نقات قوت زیادی دارند که از این رو می توان به  سیستم تعلیق فوق پیشرفته و ساختار شاسی آن اشاره نمود، همچنین این خودرو لوکس و لاکچری دارای فضای داخلی بسیار شیک و مدرن است که از فضایی باز و جادار تشکیل شده؛ یکی از مهم ترین موضوعات در باره این خودرو ها دریافتن مقام اول در آزمایش “C-NCAP” می باشد.

برای خرید لوازم یدکی ام وی ام از فروشگاه آنلاین و سایر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر؛ همچنین به این صورت می توانید از مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی ام وی ام برخورد دار شوید. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند؛ در این زمینه می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه نمایید. برای خرید میل لنگ ام وی ام از فروشگاه آنلاین ترودو کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا