اهمیت یاتاقان در خودرو های جک

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

اهمیت یاتاقان در خودرو های جک بسیار زیاد می باشد، برای دریافت نحوه خرید یاتاقان از فروشگاه ترودو با ما همراه باشید. شرکت خودرو سازی چک همیشه به عنوان برند کامیون‌ سازی معروف بود، اما در سال 2008 این شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودرو های سواری وارد شود و این موضوع با تولید اولین سدان بینگیو نام داشت اغاز شد. سبد محصولات جک برای تولید وسایل نقلیه تقریباً داشت کامل می‌ شد و در این سال ها شرکت خودرو سازی جک تنها خودرو سازی بود که هم در زمینه خودرو های سنگین و هم در زمینه خودرو های سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌ کرد.

سال ۲۰۱۰ جک موفق شد، جایزه ملی کیفیت را در چین دریافت کند، همچنین در سال 2011 هم شرکت جک با صادرات خودرو هایش راه خود را به برزیل باز کرد و یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتور های دیزلی را بستند و تا سال 2016  شرکت جک به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن را نیز بست؛ در اواخر سال 2017 هم شرکت جک-فولکس واگن تاسیس شد که این شرکت مشترک در سال 2018 برند جدید SOL را راه‌ اندازی کرد و در سال 2020 هم شرکت جک و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌ گذاری کردند.

کاربرد یاتاقان در خودرو

یکی از صدها قطعه ‌ای که در ساخت ماشین آلات و ابزار صنعتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد یاتاقان است. حتما تا به حال نام یاتاقان را در مباحث مربوط به ماشین‌ ها شنیده‌ اید؛ اما شاید با کاربردها و مصارف آن آشنایی نداشته باشید. یاتاقان‌ ها کاربرد وسیعی در همه‌ ماشین آلات مکانیکی کارخانه ‌ای و صنعتی دارد. جالب است بدانید که در هر وسیله‌ ای که قابلیت حرکت و چرخش دارد، یاتاقان‌ ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند. در ادامه می خواهیم به موضوع یاتاقان چیست و چه کاربردی دارد بپردازیم، امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید و موثر باشد.

یاتاقان ها قطعات مکانیکی شامل یک جز غلتنده و رینگ داخلی و خارجی هستند. این قطعات انواع مختلفی دارند از جمله بلبرینگ، رولربیرینگ، بیرینگ های خطی و… . قسمت چرخنده در بلبرینگ ها، ساچمه و در رولربیرینگ ها، استوانه است. رولربیرینگ ها  نسبت به بلبرینگ ها نیروی بیشتری تحمل می کنند. بیرینگ های خطی برای حرکت خطی در طول شفت استفاده می شوند ولی قابلیت چرخش نیز دارند. یاتاقان های هوزینگ، بیرینگ هایی دارای پایه اند که به عنوان ساپورت شفت میتوان از آن ها استفاده کرد. این قطعات این امکان را فراهم می سازند بتوان به سادگی یاتاقان را روی سازه و قاب سیستم با پیچ نصب کرد. یاتاقان ها انواع متفاوتی دارند اما به طور کلی می توان گفت گفت که بیشتر در صنعت های ماشین سازی و تمامی کارخانه ها مورد استفاده های مختلفی قرار می گیرد. یاتاقان ها دو نوع هستند که در این قسمت به معریفی آن ها می پردازیم:

برای اطلاعات بیشتر می توانید  خرید سیبک طبق جک از فروشگاه ترودو  را مطالعه کنید.

یاتاقان های لغزشی: این یاتاقان ها برای تکیه نمودن وحفظ کردن اجزاء چرخشی در هر دو جهت شعاعی و محوری به کار می روند محافظ شعاعی معمولا شامل پوست های سیلندر شکل از مواد و ابعاد مناسب می باشد که در محفظه صلب نصب وثابت شده اند. محافظ محوری معمولا ریگ های صلبی است که در محفظه یاتاقان نسب شده اند و بوش های متحریکی را به صورت سفت ومحکم به اجزاء چرخشی سوار شده، تحمل می کند گاهی اوقات این بوش ها را به صورت کروییا مخروطی می سازند تا محافظت محوری و شعاعی را مهیا سازند.

یاتاقان های غلتشی: یاتاقان های غلتشی در واقعه شامل دو عدد ریگ یا حلقه و یک سری ساچمه هستند که به صورت مماس و به اندازه بین حلقه ها قرار گرفته اند ساچمه ها توسط قفسی که از صفحات موازی برنجی پلاستیکی یا هر ماده مناسب دیگر ساخته شده اند جدا از هم نگه داشته می شوند.

نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی

روشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی جک و سایر خودرو های چینی اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند. بنابراین شما با خرید آنلاین لوازم یدکی جک از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ترودو تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

فروش لوازم یدکی هایما

فروش لوازم یدکی ام وی ام 

فروش لوازم یدکی لیفان

فروش لوازم یدکی جک

فروش لوازم یدکی مزدا

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پانزده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا