آینه بغل لیفان ایکس 50

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

آینه بغل لیفان ایکس 50

برای دریافت نحوه خرید آنلاین آینه بغل لیفان ایکس 50 و سایر قطعات و اطلاعاتی در رابطه با آن ها با ما همراه باشید. امروزه خودرو های ساخته شده در شرکت خودرو سازی لیفان یکی از محبوب ترین و پر ترفدار ترین خودرو های چینی میان مردم می باشد، البته این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد. شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشند، یکی از خودرو های پر فروش و مورد دلخواه مردم لیفان ایکس 50 می باشد که اولین سالی که نخستین خودرو منتاژ شد و وارد بازار شد مورد استقبال زیادی قرار گرفت؛ لیفان ایکس 50 یک هاچ‌ بک کراس شهری و زیبا است، همچنین لیفان ایکس 50 رقیب مستقیم خودرو هایی زیادی در بازار محسوب می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید خرید سپر عقب لیفان 620 مطالعه فرمایید.

اهمیت بالای آینه بغل

آینه بغل لیفان ایکس 50

آینه‌ ها اجزای کوچکی از خودرو هستند که نقش بزرگی دارند. رانندگی بدون توجه به محیط ممکن نیست و می‌ تواند تصادف، جریمه شدن و… را به دنبال داشته باشد.در هر خودرو به جز آینه وسط کابین، دو آینه در مجاور خودرو که معروف به آینه بغل است هم نصب شده است. اهمیت این آینه ها کمتر از آینه کابین نیست، راننده با کمک آینه های دو طرف خوردو می تواند نقاط کور را نیز ببیند در واقع آینه‌ های خودرو کمک می‌ کنند تا نسبت به محیط اطراف آگاهی پیدا کنید و بر اساس اتفاقی که در اطراف در حال رخ دادن است مسیر خود را تغییر دهید، سبقت بگیرید، ترمز کنید و …، در نتیجه احتمال تصادف و آسیب به سرنشینان بسیار کمتر می شود.

همانطور که گفته شد آینه بغل لیفان X50 به راننده کمک می‌ کند تا بتواند نسبت به اطراف خود آگاهی پیدا کند. آینه سمت چپ، شما را نسبت به کسانی که قصد سبقت گرفتن دارند آگاه می‌ کند. آینه سمت چپ باید به گونه‌ ای تنظیم شده باشد که هیچ یک از قسمت‌ های بدنه خودرو در آن نمایان نباشد. آینه‌ های بغل باید به گونه‌ای تنظیم شوند که با آینه وسط هم پوشانی نداشته باشند. آینه سمت راست نیز برای این است که میدان دید شما را کامل تر کند پس آینه سمت راست باید به گونه‌ ای تنظیم شود که قسمت انتهایی خودرو در آن مشخص باشد.

هرچند آینه ها هم مانند سایر قطعات دیگر عمر مشخصی دارند. بارش باران، خط و خش و خیلی موارد دیگر به مرور موجب فرسودگی آینه بغل می شود، در این صورت بهتر است یک آینه جدید را جایگزین آن کنید، همچنین به خاطر داشته باشید که تعویض آینه بغل ماشین ( هر کدام که لازم است) را سریعا انجام دهید تا موقع رانندگی تسلط بیشتری داشته باشید زیرا این آینه ها همه تحرکات ماشین های کناری را به وضوح نشان می دهند و در آینه های شکسته یا پر از خط و خش، چیزی دیده نمی شود.

نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان ایکس 50

آینه بغل لیفان ایکس 50

برای خرید آینه بغل لیفان ایکس 50 و سیر کالا ها کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند. در این زمینه می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه نمایید.

البته باید توجه داشته باشید که از فروشگاه معتبری که لوازم یدکی اصل و اورجینال عرضه می کنند، لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری می کنید. چرا که قطعات متفرقه و غیر استاندارد در کل چند ماه برای شما کارایی دارند و پس از مدتی به طور کامل از کار می افتند و نیاز به تعویض دارند. اما خساراتی که قطعه مورد استفاده قرار گرفته، به خودرو وارده کرده است به اینجا ختم نمی شود زیرا آن قطعه در این مدت باعث خرابی سایر قطعات پیوسته به خود نیز شده است و در بیشتر مواقع کل سیستم دیگر نیاز به تعویض دارند. همچنین این موضوع باعث کاهش ایمنی و امنیت خودرو سر نشینانش می شود.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

آینه بغل لیفان ایکس 50

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی لیفان و سایر ماشین های چینی به صورت اورجینال و اصل آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی قطعات یدکی که در فروشگاه ترودو به فروش می رسند دارای ضمانت اصالت گارانتی می باشند تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیازشان از این فروشگاه کنند.

بنابراین شما با خرید آنلاین لوازم یدکی از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 6 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا