آینه بغل ام وی ام 530

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

آینه بغل ام وی ام 530

برای خرید آینه بغل ام وی ام 530 و سایر قطعات ام وی ام 530 از فروشگاه لوازم یدکی ترودو، و دریافت نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی و اطلاعاتی در باره اهمیت آینه های بغل همراه ما باشید.

خودرو سازی یکی از صنایع بزرگ در سراسر جهان محسوب می‌ شود که کارخانجات بزرگی در آن فعالیت می ‌کنند و محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می ‌نمایند. امروزه یکی از محبوب ترین خودرو ها میان مردم، خودرو های چینی به خصوص خودرو های ساخت شرکت ام وی ام می باشد. این خودرو ها با مزایا و کیفت و زیبایی ظاهری که دارند، هر روزه افراد بیشتری را جذب خود می کنند.MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌ شود. همچنین  نسخه مونتاژ شده این خودرو در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می ‌رسد.

آینه بغل چیست و چه کاربردی دارد

آینه بغل ام وی ام 530

آینه بغل یکی از قطعات جانبی خودرو است که می‌تواند در ایمنی و داشتن یک رانندگی راحت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در واقع آینه‌ ها اجزای کوچکی از خودرو هستند که نقش بزرگی دارند و همچنین یکی از مهم‌ ترین اجزایی که تاثیر زیادی در حفظ امنیت خودرو و سرنشینان دارند نیز به حساب می آیند. تمامی خودرو ها در طرفین خود دارای دو آینه هستند که راننده از آنها برای بررسی وضعیت اطراف و انتهای خودرو استفاده می‌ کند و بر اساس اتفاقی که در اطراف در حال رخ دادن است مسیر خود را تغییر می دهند، سبقت می گیرند، ترمز می کنند و …. . همانطور که مشخص است با وجود این دو آینه، آمار تصادفات نیز بسیار کاهش یافته است، بنابر این می توان نتیجه گرفت که آینه بغل MVM 530 به راننده کمک می‌ کند دید بهتری نسبت به محیط اطراف خود داشته باشد، راننده با کمک آینه های دو طرف خوردو می تواند نقاط کور را ببیند، در نتیجه احتمال تصادف و آسیب به سرنشینان بسیار کمتر می شود.

محل قرار گیری هر آینه ام وی ام 530

آینه بغل ام وی ام 530رانندگی بدون توجه به محیط ممکن نیست و می‌ تواند تصادف، جریمه شدن و… را به دنبال داشته باشد. آینه سمت راست برای این است که میدان دید شما را کامل تر کند، آینه سمت راست باید به گونه‌ ای تنظیم شود که قسمت انتهایی خودرو در آن مشخص باشد. همچنین  آینه سمت چپ شما را نسبت به کسانی که قصد سبقت گرفتن دارند آگاه می‌ کند. آینه سمت چپ باید به گونه‌ ای تنظیم شده باشد که هیچ یک از قسمت‌ های بدنه خودرو در آن نمایان نباشد. آینه‌ های بغل باید به گونه‌ ای تنظیم شوند که با آینه وسط هم پوشانی نداشته باشند.

باید گفت وجود آینه‌ بغل در خودرو ها یکی از الزامات رانندگی ایمن است. بنابراین در صورت خرابی، تعویض و تعمیر آن ها می‌تواند بهترین کار جهت جلوگیری از حادثه باشد. آینه ‌های بغل به عنوان یک وسیله ایمنی برای دیدن اطراف خودرو در هنگام رانندگی استفاده می ‌شوند. همه خودرو ها علاوه بر دو آینه بغل یک آینه وسط نیز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید آنلاین سپر عقب ام وی ام 530 مطالعه فرمایید!

 فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

آینه بغل ام وی ام 530

همانطور که می دانید امروزه قطعات متفرقه رواج زیادی  پیدا کرده اند وکاملا شبیه به قطعات اصل هستند، و معمولا طول عمر کمی هم دارند و خسارات زیادی را وارد می کنند؛ اما نگران نباشید فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام و آینه بغل ام وی ام 530 به صورت اصل و اورجینال کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه لوازم یدکی برای انواع ماشین ها می باشد، که با فروش لوازم یدکی ام وی ام و به صورت  اورجینال و اصل آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.  برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا