آشنایی با سیستم امنیتی در خودرو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

آشنایی با سیستم امنیتی در خودرو 1 گیربکس – شلگیر – پمپ – رادیات – دیسک – صفحه کلاچ – بلبرینگ – اویل پمپ – کمک فنر – کوئل – انژکتور – پلوس – موجگیر – سیبک طبق – دسته موتور – باک – سنسور سپر – شلگیر – گلگیر – لنت ترمز – دیسک چرخ – ترمز دستی – یاتاقان – کنیستر – آفتامات – پمپ هیدرولیک – رادیاتور – میل سوپاپ – میلنگ – وایر شمع – سگدست – جعبه فرمان – سرپلوس – پمپ – طبق – فیلتر – دینام – پیستون – یاتاقان – واتر پمپ – سوپاپ –

خودرو یکی از وسایلی است که همیشه از طعمه های اصلی سارقین بوده و صاحبان خودرو دغدغه زیادی برای تامین امنیت آن دارند. البته خود خودرو به تنهایی مورد بحث نیست، وسایل و تعلقاتی که درون آن وجود دارد هم نیازمند تامین امنیت هستند. پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتما بخوانید تا با این سیستم موثر در خودرو آشنا شوید.

منظور از سیستم امنیتی در خودرو

شرکت های خودرو سازی زمانی که با طرح شکایت های سرقت خودرو به صورت عمده مواجه شدند، تصمیم گرفتند تا برای حل این مشکل چاره ای پیدا کنند. بنابراین به ایجاد سیستم های امنیتی خودرو پرداختند و هر روز نیز به ویژگی ها و آپشن های این سیستم ها افزودند.

در ابتدا تنها از قفل کردن درب خودرو و یا قفل فرمان، قفل پدال و… برای محافظت کردن از ماشین ها در برابر سارقین استفاده می شد اما امروزه سیستم های امنیتی بسیار پیشرفته ای که به اینترنت و شبکه متصل می باشند طراحی شده و استفاده می شوند. این سیستم های امنیتی پیشرفته انواع بسیار گسترده ای دارند.

معرفی اجزاء تشکیل دهنده سیستم برق در خودرو

انواع سیستم امنیتی

بازدارنده ها: معمولاً کار بازدارنده ها اعلام هشدار و ترساندن سارقان می باشد؛ مانند دزدگیر هشدار دهند خودرو، قفل فرمان، قفل پدال و… که بعضی از آن ها دارای تکنولوژی پیشرفته وبرخی از آن ها ساده تر می باشند. سیستم دزدگیر هشدار دهند خودرو مجموعه ‌ای از سنسورها و آژیرها می باشد، که توسط  یک واحد  کنترل مرکزی سازماند هی می‌ شوند که باعث فعال سازی آژیر می شود. بنابراین مالک خودرو می ‌تواند ازاین خطر آگاه  شود، همچنین صدای آژیر باعث ترساندن سارق شده و مانعی برای ادامه و تکمیل فرآیند سرقت است.

ایموبلایرز ها: خودروهایی که مجهز به سیستم ضد سرقت پیشرفته ایموبلایزر هستند، کمتر هدف سارقین قرار می‌گیرند. زیرا ایموبلایزرها نوعی سیستم ضد سرقت پیشرفته می باشند، که در از کار افتادن قسمت‌ هایی از خودرو که در روشن شدن موتورخودرو دخالت دارند؛ می شوند. در واقع این یک سیستم رمزی است که فقط افرادی میتوانن موتور خودرو را راه اندازی کنند که کد سیستم را بدانند در غیر این صورت نمی توان خودرو را روشن کرد.

ردیاب ها: این سیستم امنیتی به مالک خودرو چنین اجازه ای می ‌دهد تا  بتواند در هر زمان از موقعیت مکانی  اتومبیل خود مطلع باشد. یکی از محبوب ‌ترین و کارآمد ترین انواع ردیاب ” GPS ” می‌ باشد که کار موقعیت ‌یابی را با دقت بسیار بالایی انجام می دهد. ردیاب ها علاوه بر قابلیت های پیشگیری از سرقت، امکانات زیادی را هم برای کاربر فراهم می ‌کند.

یکی از مهم ترین نکات و ترفند های ساده که برا حفظ امنیت خودرو که باید انجام شود، اطمینان کامل از قفل کردن در خودرو، روشن نگذاشتن خودرو، فعال کردن سیستم های امنیتی، عدم قرار دادن وسایل ارزشمند در خودرو و… می باشد.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

ترودو فروشگاه آنلاین لوازم یدکی، یکی از معتبر ترین و برترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و اورجینال می باشد. ترودو با فروش لوازم یدکی ماشین اصل و اورجینال با بالا ترین کیفیت، آسایش و رفاه مشتریانش را تضمین می کند. در واقع تمامی محصولاتی که ترودو به مشتریانش عرضه می کند دارای ضمانت اصالت گارانتی و کیفیت می باشد.

شما با خرید آنلاین لوازم یدکی از فروشگاه ترودو نه تنها از یک خرید آسان و راحت بهرمند می شوید بلکه خریدی مطمئن، با کیفیت و قیمت مناسب را نیز تجربه خواهید کرد. برای خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو می توانید به وب سایت ترودو مراجعه کنید و با وارد کردن نوع خودرو و نام محصول، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا