چراغ مه شکن در خودرو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

چراغ مه شکن در خودرو

در این مطلب می خواهیم به موضوع چراغ مه شکن در خودرو و موارد استفاده از آن بپردازیم، اگر شما نیز قصد آشنایی بیشتر با این چراغ در خودرو را دارید این مطلب را دنبال کنید.

چراغ مه شکن خودرو، یکی از دسته چراغ هایی است که با هدف انتشار پرتوهای میله ای با زاویه زیاد نسبت به زمین طراحی و ساخته شده است. اگر می خواهید به تفاوت چراغ های معمولی نور بالا و نور پایین با چراغ مه شکن خودرو پی ببرید، کافی است نحوه تابش نور از این دو نوع منبع را با هم مقایسه کنید. در چراغ های معمولی طراحی به گونه ای است که با تابش زاویه کم، سطح وسیع تری از جاده به وسیله نور ایجاد شده روشن شود، این در حالی است که هدف از زاویه بالای تابش در چراغ مه شکن، افزایش دید کلی در فاصله محدود است؛ زیرا در زمان مه غلیظ شما حتی تا چند متری خود را نیز نمی توانید ببینید. بر خلاف باور عمومی رنگ زرد، رنگ اصلی چراغ های مه شکن نیست و هیچ قائده ای در این زمینه وجود ندارد و شما می توانید از میان رنگ سفید و زرد، هرکدام را که بخواهید برای این نوع چراغ ها انتخاب کنید. در واقع تنها عوامل تاثیر گذار بر عملکرد چراغ مه شکن نحوه تابیده شدن نور و زاویه تابانده شدن آن به سمت زمین است.

انژکتور و نحوه کارکرد آن در خودرو

زمان استفاده از چراغ های مه شکن

برخی از رانندگان اینگونه تصور می کنند که با کم ترین مه موجود نیاز به استفاده از چراغ مه شکن پیدا می کنند اما اینطور نیست. در ادامه توضیح خواهیم داد تا در چه مواقعی از چراغ مه شکن استفاده نمایید و در چه موقعی آن را خاموش کنید.

چراغ های مه شکن برای آب و هوای نامساعد که معمولاً مربوط به مه می شود طراحی شده اند. همچنین در هنگام بارش برف و باران شدید نیز از این چراغ ها استفاده می شود. این چراغ ها بیشتر برای مشخص شدن حضور شما در جاده طراحی شده اند تا این که مسیر شما را روشن کنند، بنابراین در شرایطی که دید کافی وجود دارد نیازی به استفاده از آن ها نیست. وظیفه‎‌ روشن کردن مسیر به عهده‎‌ چراغ های اصلی است و این چراغ ها باید در زمانی که چراغ های اصلی برای مشخص کردن حضور شما در جاده کافی نیستند استفاده شوند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو که در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت دارد، یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای انواع خودرو ها به صورت آنلاین می باشد. شما عزیزان می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خودروتان را با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ترودو خریداری کنید. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو امکان خرید لوازم یدکی انواع خودروها را با ضمانت کیفیت و ضمانت اصالت گارانتی برای مشتریانش فراهم کرده است. برای خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید، سپس با وارد کردن مدل خودرو و نام محصول در قسمت جستجو، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. ما با عرضه لوازم یدکی اصل و با کیفیت باعث افزایش عمر خودرو شما می شویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا