نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

 

اگر به دنبال دریافت نحوه خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان از فروشگاه لوازم یدکی ترودو می باشی یا از مزایای لوازم یدکی اورجینال بی خبر هستید، ا ما همراه باشید تا این اطلاعات مهم را در اختیار شما قرار دهیم. 

خرید آنلاین یک خرید کاربردی است که مزایای زیادی به ویژه برای افراد پر مشغله دارد؛ برای مثال شما می توانید در منزل شخصی خود به راحتی وارد سایت فروشگاه شوید کالای خود را انتخاب کنید و قیمت و جنس آن را با سایر کالا ها مقایسه کنید و سپس آن را سفارش دهید؛ حتی می توانید از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با ارسال فوری لوازم خریداری شده را دریافت کنید.

البته همانطور که می دانید امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان خودرو خرید قطعات اصل و اورجینال است، زیرا افراد سود جو لوازم یدکی متفرقه و غیر استاندارد را وار بازار کرده اند و باقیمت پایین به فروش می رسانند، اما این قطعات که از مواد اولیه نامرغوب و حتی پسماند های فلزی و پلاستیکی تولید شده است، نمی توانند ایمنی و امنیت خودرو را حفظ کنند و باعث خرابی سایر قطعات نیز می شوند یعنی نه تنها خود ایمنی را حفظ نمی کنند، بلکه باعث پایین آمدن درصد ایمنی از سوی سایر قطعات نیز می شوند. البته باید بگویم که این قطعات تا چند ماه فقط می توانند برای شما کارایی داشته باشند و پس از چند ماه با کلی خسارات به وجود آورده از کار می افتد، همچنین این قطعات باعث کاهش عمر خودروی شما نیز می شود.

از این رو هست که می گوییم “یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان خودرو خرید قطعات اصل و اورجینال است” چرا که لوازم یدکی اصل و اورجینال باعث افزایش طول عمر خودرو و بالا رفتن کیفیت کارکرد سایر قطعات می شود و ایمنی وامنیت خودرو و سرنشینانش را حفظ می کند. همچنین این قطعات دارای طول عمر زیادی هستند و نیز نیست هر چند ماه یک بار تعویض و تعمیر بشوند.

مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان – lifan

 

مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو راه مناسبی است تا بدون دردسر و در کم ترین زمان ممکن قطعه مورد نظرتان را بخرید. اغلب در این فروشگاه‌ ها می ‌توانید فهرست متنوعی از قطعات خودرو را مشاهده و با یک دیگر مقایسه کنید. به این ترتیب از کیفیت قطعات و همچنین قیمت واقعی آن ‌ها مطلع می‌ شوید. در واقع در خرید آنلاین با چند کلیک از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر انجام می ‌شود و دیگر نیاز نیست که برای مراجعه به فروشگاه در ترافیک بمانید. علاوه بر آن هر فردی به طور جداگانه بعد از انتخاب و تایید محصول مورد نظر پرداخت را در سریع ‌ترین زمان انجام می ‌دهد در نتیجه هم در زمان و هم در مصرف سوخت صرفه ‌جویی می ‌شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مزایای خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان را مطالعه فرمایید.

همانطور که بالاتر گفتیم شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی در تمامی اوقات و حتی در روز های تعطیل هم خرید خود را انجام دهید، در هر ساعتی از شبانه روز در هر شهری که باشید این مزیت برای شما صدق می کند. برای خرید لوازم یدکی کافی است شما به وب سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شا است یا خیر. حتی برخی از فروشگاه ها امکان مشاوره آنلاین نیز دارند، و شما در صورتی که هنوز ابهاماتی درباره محصول مناسب خودرو خود دارید می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 خودرو های لیفان

Lifan X60 2013 گیربکس – شلگیر – پمپ – رادیات – دیسک – صفحه کلاچ – بلبرینگ – اویل پمپ – کمک فنر – کوئل – انژکتور – پلوس – موجگیر – سیبک طبق – دسته موتور – باک – سنسور سپر – شلگیر – گلگیر – لنت ترمز – دیسک چرخ – ترمز دستی – یاتاقان – کنیستر – آفتامات – پمپ هیدرولیک – رادیاتور – میل سوپاپ – میلنگ – وایر شمع – سگدست – جعبه فرمان – سرپلوس – پمپ – طبق – فیلتر – دینام – پیستون – یاتاقان – واتر پمپ – سوپاپ –

امروزه یکی از پر ترفدار ترین خودرو های چینی در بازار ایران خودرو های ساخت شرکت لیفان می باشد. این خودرو ها به علت زیبایی که در ظاهر خود دارند و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است و همچنین می توان از آن ها به عنوان ماشین های درون شهری زیبا و برون شهری قوی یاد کرد.

شرکت لیفان شامل انواعی از خودرو ها می باشد که هر کدام دارای ویژگی و تنوع خاصی می باشد، و دارای آپشن های فوق العاده از جمله (  دوربین دنده عقب، سنسور نور جهت روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، دما سنج نشان دهنده ی دمای هوای بیرون، خروجی برق 12 ولت داخل کنسول و صندلی قابل تنظیم در چهار جهت، پیشرانه کم حجم تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک CVT و … ) می باشد.

فروشگاه آنلاین لوام یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های عرصه کننده لوازم یدکی خودرو می باشد. این فروشگاه برای آرامش و آسودگی خریداران دارای قوانین ومزیت های است که این مزیت ها شامل، ضمانت اصالت گارانتی بر روی تمامی قطعات فروش رفته در مجموعه ترودو، می باشد. همچنین فروشگاه لوازم یدکی ترودو با فروش لوازم یدکی لیفان و سایر خودرو های چینی به صورت اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا