مزایای خرید آنلاین گلگیر جلو جک

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

مزایای خرید آنلاین گلگیر جلو جک

در این مطلب از ترودو می خواهیم درباره مزایای خرید آنلاین گلگیر جلو جک صحبت کنیم، اگر شما نیز می خواهید از این مزایا با خبر شوید با ما همراه باشید. در ابتدا می خواهیم شما را با فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو آشنا کنیم. ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی خودرو های چینی در ایران می باشد. این فروشگاه لوازم یدکی با عرضه قطعات اورجینال و با کیفیت به مشتریانش به همراه ضمانت اصالت گارانتی، امنیت سرنشینان خودرو و خودرو مشتریان را تضمین می کند. برای خرید لوازم یدکی کافی است شما به وب سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید، قطعه مورد نظر را در قسمت جست و جو محصولات وارد کنید. پس از پیدا کردن محصول مورد نظر می توانید اطلاعاتی که درباره آن قطعه نوشته شده را بخوانید و با توجه به ویژگی های آن تصمیم گیری کنید که آیا آن قطعه مناسب خودرو شما است یا خیر.

نقش گلگیر در خودرو

مزایای خرید آنلاین گلگیر جلو جک

گلگیر، یکی از قطعات ظاهری و از اجرای بدنه به شمار می ‌رود. این قطعه وظیفه دارد تا از پاشیده شدن آب، سنگ ریز و گل و لای به بدنه خودرو جلوگیری کند. حرکت چرخ‌ ها سبب پاشیده شدن آب و سنگ به داخل موتور خودرو و در نتیجه آب رفتگی در قطعات برقی می ‌شود که گلگیر جلوی آن ها را می‌ گیرد به عبارتی اگر این قطعه نبود، سیستم برق خودرو و موتور در اثر برخورد آب و سنگ ریزه ‌ها آسیب جدی می ‌دیدند. یکی دیگر از وظایف گلگیر حافظت از لاستیک‌ های خودرو است. این قطعه در دور چرخ نصب می ‌شود و از لاستیک در برابر برخورد با اجسام جلوگیری می ‌کند.

برای مثال هنگام رانندگی ممکن است اجسامی مختلفی با لاستیک برخورد داشته باشد که گلگیر آن ها را پس می ‌زند و اجازه نمی ‌دهد که با لاستیک خودرو برخورد کند. طراحی این قطعات براساس نوع و طراحی خودرو به دو نوع ثابت و غیر ثابت تقسیم می‌ شود. گلگیرهای ثابت به بدنه خودرو متصل است و در واقع یک پارچه است اما گلگیر‌های غیر ثابت به صورت جداگانه طراحی شده و قابل است برای مثال افراد هنگامی که قصد اسپرت کردن خودرو را داشته باشند ممکن است که گلگیر خودرو را تغییر دهند. البته این قطعه علاوه بر طراحی و زیبایی باید نقش آیرودینامیکی نیز داشته باشد تا خودرو در برابر مقاومت هوا بتواند نقش درستی را ایفا کند.

برای خرید گلگیر جلو جک یا کسب اطلاعات در این زمینه کلیک کنید.

محل قرار گیری گلگیر

مزایای خرید آنلاین گلگیر جلو جک

محل گلگیر بلا فاصله بعد از انتهای درب های جلو و عقب خودرو، شروع می شود و به سمت جلو یا عقب ادامه پیدا می کند. تا به سپر های جلو و عقب می رسد و در قسمت کاپوت یا صندوق، خاتمه می یابد. با توجه به محل قرارگیری این قطعه، حتی در تصادفات جزئی خودرو ها نیز، همواره گلیگر در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارد. چرا که آسیب دیدگی سپر، منجر به خم شدن ورق فلزی گلگیر خواهد شد.

بیشتر گلگیرهای خودرو از فلز ساخته می ‌شوند تا عملکرد درستی از خود نشان دهند. اگر گلگیر خودرو معیوب و دچار زنگ زدگی شود باید آن را تعویض و گلگیری با جنس و کیفیت بهتر تهیه کنید چرا که پاشیدن سنگ ریزه و گل سبب تخریب رنگ بدنه خودرو می‌ شود و ناگزیر می ‌شوید که خودرو را رنگ کنید. بنابراین انتخاب قطعات کوچکی که می ‌تواند از هزینه‌ های زیاد جلوگیری کند کار بهتری است.

خرید آنلاین لوازم یدکی

مزایای خرید آنلاین گلگیر جلو جک

در این وضعیت کرونا و شلوغی خیابان ها خرید حضوری لوازم یدکی خودرو و در بازار فروشگاه به فروشگاه به دنبال لوازم یدکی گشتن تا مناسب ترین و با کیفیت ترین قطعه را پیدا کردن امری دشوار است. امروزه با وجود فروشگاه های آنلاین خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو مانند ترودو که تضمین اصالت کالا و همچنین امکان مقایسه آنلاین را برای خریداران فراهم کرده، خرید حضوری لوازم و قطعات خودرو توجیح ندارد. 

مشاوره پیش از خرید قطعات یکی دیگر از مزایای خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت است که شما خریداران عزیز می توانید قبل از خرید، مشاوره دریافت کنید تا مناسب ترین قطعه را با توجه به مدل خودرو خود خریداری کنید. همچنین در خرید اینترنتی لوازم یدکی جک و یا سایر خودروها، محدودیت زمانی برداشته می شود، پس افراد می ‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز محصول مورد نظرشان را خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید لوازم یدکی از فروشگاه آنلاین ترودو می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: خرید کنیستر بنزین جک از فروشگاه آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا