لوازم یدکی اصل برای خودرو های جیلی

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

لوازم یدکی اصل برای خودرو های جیلی

برای خرید لوازم یدکی خودروی جیلی می توانید به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنید. با خرید قطعات اصل و اورجینال خودروی خود را جدید کنید؛ برای اطلاعات بیشتر در باره خودرو های  ساخت شرکت جیلی با ما همراه باشید.

جیلی یکی از برند های خودرو سازی معروف و مطرح است که طرفداران زیادی در بازار جهانی خودرو دارد، این شرکت فعاليت خود را در پاييز 1390 با هدف ارائه خودرو هاي با كيفيت و درعين حال با قيمت مناسب جهت رفاه هر چه بيشتر مشتریان داخلی و خارجی خود آغاز کرد. هرچند که این شرکت خصوصی چند ملیتی، یکی از جوان‌ ترین و کم سن و سال‌ ترین برند های این صنعت به حساب می آید. این کمپانی جهانی که مرکز اصلی اش در پکن واقع شده است در زمینه ساخت خودرو، موتور و ماشین‌ های لوکس فعالیت می‌ کند. برند جیلی در سال اول فعاليت خود دو مدل از خودرو هاي شركت جیلی اینترنشنال کمپانی را به نام هاي EC7 و EC7 RV كه داراي استاندارد هاي روز و تائيديه هاي معتبر جهاني هستند را به عنوان اولين سري خودرو ها جهت ارائه به بازار داخلي و اقشار مختلف جامعه در نظرگرفت.

این مجموعه دارای انواع مختلفی از خودرو ها است، مانند خودرو های سواری تحت عنوان لوتوس (Lotus)، لینک اند کو (Lynk & Co)، پروتون (PROTON) و ولوو (Volvo) و… . خودرو های تجاری که با نام های متفاوتی به عرضه می رسند.

خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال

لوازم یدکی اصل برای خودرو های جیلی

امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه های صاحبان خودرو های چینی، خرید لوازم یدکی اصل برای خودرو های جیلی خود می باشد زیرا همانطور که می دانید قطعات هر خودرویی پس از چند سال استفاده بر اثر فشار ، فرسودگی و… از کار می افتند و نیاز به تعویض قطعات و تعمیر خودرو است از این رو ما نیاز به قطعات جدیدی داریم تا جایگزین قطعات اصلی شوند و خودرو از کار نیفتاد؛ به همین دلیل ما انواع لوازم یدکی ها ( که همراه قطعه های فابریک خودرو تولید شدند و اما به جای رفتن به قسمت منتاژ به قسمت فروش رفتند) را در فروشگاه های لوازم یدکی داریم که به فروش می رسند. اما مشکل از جایی شروع می شود که یک سری افراد سود جو برای حفظ منابع خود لوازم یدکی متفرقه و نا مرغوب را وارد بازار می کنند و با قیمت پایین تر از قطعات اصل به فروش می رسانند و مردم نیز از این قطعات استقبال می کنند اما پس از استفاده متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی انجام داده اند؛ چون که این قطعات از مواد اولیه نا مرغوب و پسماند ها ساخته شده اند به اندازه کافی مقاوم نمی باشند و به سرعت از کار می افتند، از طرفی دیگر همه ما می دانیم که قطعات خودرو وابسته بهم کار می کنند و قطعات می توانند در کارکرد یک دیگر تاثیر بگذارند، دقیقا این کاری است که قطعات متفرقه انجام می دهند و در کار کرد سایر قطعات اختلال به وجود می آورند و همین موضوع باعث از بین رفتن ایمنی و امنیت خودرو وسرنشینانش می شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند و در نتیجه طول عمر خودرو کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله خرید لوازم یدکی خودروی جیلی مطالعه فرمایید!

اما برعکس لوازم یدکی های متفرقه، قطعات اصل و اورجینال با کیفیت، با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و طی چند سالی که برای شما کار می کنند مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند و در کار کرد سایر قطعات تاثیرات مثبتی می گذارند و از این رو ایمنی و امنیت خودرو را بالا می برند. در واقع باید بگویم که قطعات اصل و اورجینال همان قطعات فابریک خودرو هستند، به بیان دیگر این قطعات باهم در یک مجموعه و یک بخش و از یک مواد ساخته شده اند اما بعضی از آن ها به بخش منتاژ و برخی دیگر نیز برای فروش جدا گانه بسته بندی شده اند پس نتیجه می گیرم که هیچ فرقی باهم ندارند و همچنین بر خلاف لوازم یدکی های متفرقه طول عمر خودرو را افزایش می دهند.

مزایای فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی

لوازم یدکی اصل برای خودرو های جیلی

امروزه با به وجود آمدن فروشگاه های آنلاین خرید لوازم یدکی اورجینال نیز راحت تر شده است به شرطی که شما از یک منبع معتبر و معروف خرید خود را انجام دهید و حتما مطمئا شوید که این مجموعه زیر نظارت قرار دارد و دارای مجوز رسمی باشد و هرچند با کمی دقت می توانید از خطر اصل و متفرقه بودن لوازم های یدکی به سربلندی بگذرید؛ البته امروزه بر فروشگاه های آنلاین نظارت زیاد صورت می گیرد؛در حال حاضر در ایران نظارت و کنترل بیشتری روی فروشگاه ‌های اینترنتی وجود دارد. این مسئله باعث شده تا صاحب ‌های فروشگاه‌ های اینترنتی کیفیت و اورجینال بودن محصولات خود را به مشتری ‌ها اعلام کنند. از طرفی دیگر وجود فضای رقابتی زیادی میان فروشگاه ‌های اینترنتی باعث می ‌شود تا فروشگاه‌ های آنلاین برای جذب و جلب توجه مشتری و گرفتن رضایت آن‌ ها حتی بیش ‌تر از مراکز مسئول کنترل فروشگاه‌ های اینترنتی بر روی محصولات خود نظارت کنند و تلاش کنند تا بهترین کالای بازار با قیمت مناسب به دست مشتری برسانند. بعضی از این فروشگاه‌ ها حتی تضمین بهترین قیمت را نیز به مشتریان خود می‌ دهند و خیال مشتریان از این لحاظ می ‌تواند راحت باشد.

فروشگاه آنلان لوازم یدکی ترودو اقدام به فروش لوازم یدکی جیلی و سایر خودرو های چینی کرده است و شما می تونید از این مجموعه با خیالی راحت خرید کنید، همچنین با خرید از این فروشگاه شما ضمانت نامه ای را در یافت می کنید که نشان دهنده اصل و اورجینال بودن لوازم یدکی خودرو می باشد. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو به دنبال راهی برای کمک و حفظ آسایش و آرامش برای مشتریان خود می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا