فروش لوازم یدکی اورجینال خودرو

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

فروش لوازم یدکی اورجینال خودرو

در این مطلب می خواهیم مزایای خرید و فروش لوازم یدکی اورجینال خودرو، با معرفی چند قطعه کاربردی را برای شما بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:خرید لوازم یدکی استاندارد برای ماشین

هنگام از کار افتادگی و خرابی قطعات فابریک خودرو ما برای ادامه فعالیت خودرو ها از لوازم های یدکی استفاده می کنیم که همانطور که همه می داند لوازم های یدکی امروزه به دو دسته اصل اورجینال، متفرقه تقسیم بندی می شوند و هر کدام مزایا و معایبی دارند. اما بهتر است از قطعات متفرقه استفاده نکنیم زیرا این قطعات در کل یک مزایا دارند و هزار معایب، همچنین می توانند مشکلاتی را برای سیستم های خودرو به وجود می آورند.

  • قطعات متفرقه

قطعات متفرقه که از مواد بی کیفیت و پسماند ها تولید شده اند به جز اینکه ارزان هستند ویزگی دزگری ندارند اما دارای هزاران معایب می باشند. این قطعات چندما اول استفاده را مانند قطعات اصلی کار می کنند اما پس از چند ماه با یک خرابی بیشتر از کار می افتد، اما همه چی در این قسمت به پایان نمی رسد، زیرا این قطعات می توانند در حال حرکت خودرو از کار بی افتند و فعالیت خودرو را مختل کنند و در نهایت خسارات جبران ناپذیر وارد کنند، به بیان دیگر ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینانش را از بین می برد و همچنین بر فعالیت سایر قطعات نیز تاثیر می گذارد و طول عمر قطعات و همچنین طول عمر خودرو را کاهش می دهد و کلی خرابی دیگر به بار می آورد. پس بهتر است که برای حفظ ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینانش از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنیم.

  • قطعات اصل و اورجینال

قطعات اصل و اورجینال که از مواد با کیفیت و مرغوب ساخته شده اند  تا چند سال به طور عالی برای شما کارکرد دارند، همچنین دارای مزایای زیادی از جمله افزایش ایمنی و امنیت خودرو و سرنشینانش افزایش طول عمر قطعات خودرو همچنین افزایش طول عمر خود خودرو می شوند. اساس اصلی قطعات اصل و اورجینال دوائم بالا و خفظ ایمنی و امنیت می باشد.

لوازم یدکی های مهم و کاربردی در خودرو

  • واشر مانیفولد اگزوز

واشر مانیفولد اگزوز در محل اتصال مانیفولد اگزوز به سرسیلندر خودرو متصل است و محل اتصال این دو را آب بندی می‌ کند. واشر مانیفولد اگزوز کارایی خود را تحت فشار و دمای زیادی قرار دارد به همین خاطر ممکن است پس از چندسال از کار افتاده شود. هنگامی که این قطعه دچار خرابی یا از کار افتادگی می شود صدا های ناهنجاری را تولید می کند.

  • فلایول

 فلایویل چندین وظیفه دارد، چند مورد از این وظایف جذب کردن نواسانات میل لنگ، ایجاد اینرسی لازم برای حرکت میل لنگ و دیگری انتقال نیرو از پیشرانه به مجموعه‌ ی کلاچ می باشد. در خودرو هایی که دارای دنده دستی هستند، صفحه ی کلاچ مستقیما با فلایویل در تماس است و استفاده‌ ی نادرست از یک خودرو که دارای دنده دستی است می تواند سبب آسیب دیدن فلایویل و یا ساییده شدن سطح آن شود.

  • استارتر

هنگامی که کلید استارت را در خودرو فشار می‌ دهید موتور استارتر که یک الکتروموتور است فعال شده و پیشرانه‌ی خودرو را می‌چرخاند تا روشن شود. اگر استارت زدید و استارتر کار نکرد به احتمال زیاد موتور خودروی شما سوخته است و باید آن را تعویض کنید. البته استارتر بدون اطلاع قبلی و بصورت ناگهانی از کار می‌افتد.

  • دیسک ترمز

دیسک ترمز یکی از قطعات حیاتی و مهم سیستم ترمز خودرو است. دیسک ترمز به همراه با چرخ‌ های خودرو در حال گردش است و در هنگام ترمز گیری، از طریق اصطکاک بین لنت و دیسک خودرو متوقف می‌ شود. در هنگام ترمز گیری، دیسک ضمن اینکه تحت فشار اصطکاکی بسیار زیادی قرار دارد، افزایش دمای زیادی را نیز تجربه می‌کند که این شرایط سخت می‌تواند باعث تاب برداشتن دیسک شود که نشانه‌ی آن لرزش خودرو در هنگام ترمزگیری است.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های عرصه کننده لوازم یدکی خودرو می باشد. این فروشگاه برای آرامش و آسودگی خریداران دارای قوانین ومزیت های است که این مزیت ها شامل، ضمانت اصالت گارانتی بر روی تمامی قطعات فروش رفته در مجموعه ترودو، می باشد. همچنین فروشگاه لوازم یدکی ترودو با فروش لوازم یدکی ماشین اصل و اورجینال آسایش و امنیت مشتریانش را تضمین می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا