سپر عقب ام وی ام 530

ثبت سفارش

09191426734

09128131848

سپر عقب ام وی ام 530

در این مطلب می خواهیم درباره سپر عقب ام وی ام 530 صحبت کنیم، امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید و موثر واقع گردد، با ما همرا باشید. امروزه یکی از محبوب ترین خودرو ها میان مردم، خودرو های چینی به خصوص خودرو های ساخت شرکت ام وی ام می باشد. این خودرو ها با مزایا و کیفت و زیبایی ظاهری که دارند، هر روزه افراد بیشتری را جذب خود می کنند. MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌ شود.

 نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می ‌رسد. افرادی که این خودرو را خریداری کردند در صورتی که نیاز به سپر عقب MVM 530 یا سایر لوازم یدکی داشته باشند می توانند به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو مراجعه کنند. برای رانندگان این خودرو بسیار مهم است که لوازم یدکی که برای خودروشان خریداری می کنند اصل و اورجینال باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. ترودو این امکان را به شما می دهد که با قیمتی مناسب سپر عقب MVM 530 و یا سایر لوازم یدکی مورد نیازتان را با بالا ترین کیفیت خریداری کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص فروشگاه ترودو خواهیم داد، همچنان با ما همراه باشید.

سپر در خودرو چه نقشی دارد

سپر عقب ام وی ام 530

سپر خودروها نقش محافظتی دارند و از جنس های مختلفی ساخته شده اند. نخستین سپر هایی که برای خودرو ها ساخته می شدند فلزی بودند. این سپر ها دارای استحکام بسیار زیادی بودند نکات منفی هم داشتند. یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن بود، نکته دیگر این که این سپر ها ضربه را به خوبی مهار نمی کردند و به سایر قسمت ها از جمله اتاق خودرو منتقل می کردند. هدف اصلی وجود این قطعه گرفتن ضربات احتمالی در جلو و عقب خودرو می باشد و به نحوی جزو قطعات ایمنی در خودرو محسوب می شود و از آنجایی که هر خودرویی به دو سمت جلو و عقب می تواند حرکت داشته باشد، به همین منظور سپر را در این دو قسمت طراحی و کار گذاشته اند.

البته بسیاری از رانندگان به اشتباه تصور می کنند که سپر در ماشین فقط به عنوان یک عنصر تزئینی مورد نیاز است. در حقیقت، ویژگی های تزئینی این قطعه نقش ثانویه را ایفا می کند. اول از همه، این بخشی است که برای ایمنی بیشتر ماشین طراحی شده است. دیاق سپر، توری زیر سپر، چراغ های مه شکن، درب پوشش دور چراغ ها، ضربه گیرهای میانی و طرفین یعنی ضربه گیرهای گوشه راست و چپ، جلو پنجره و… از جمله متعلقات سپر در خودروها می باشند که هر یک می تواند به صورت جداگانه بر روی سپر با خار و یا پیچ های مربوط به خود در جای خود ثابت و محکم شوند.

بیشتر بدانید: خرید سپر جلو ام وی ام 530

ویژگی های ظاهری سپر عقب ام وی ام 530

سپر عقب ام وی ام 530

سپر عقب mvm 530 همانند سپر جلوی آن بسیار ساده طراحی شده است. همین سادگی سپر، موجب برازندگی این خودرو ها شده است. علاوه بر زیبایی، این سپر مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد. از آن جایی که از جنس فایبر گلاس و بسیار سبک وزن می باشد، به راحتی می تواند روی بدنه خودرو ثابت بماند. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی چینی از جمله لوزام یدکی ام وی ام اصل و اورجینال می باشد. شما می توانید سپر عقب MVM 530 اصل و اورجینال را با قیمتی مناسب و با کیفیتی بالا از فروشگاه ترودو خریداری کنید.

با خرید از این فروشگاه شما ضمانت نامه ای را در یافت می کنید که نشان دهنده اصل و اورجینال بودن لوازم یدکی خودرو می باشد. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو هموراه در تلاش است با عرضه لوازم یدکی اصل و با کیفیت امنیت، آسایش و آرامش برای مشتریان خود را فراهم کند. برای خرید سپر ام وی ام 530 و یا سایر لوازم یدکی مورد نیازتان از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو کافی است به وب سایت ترودو مراجعه کنید و در قسمت جست و جو محصولات نام محصول، مدل و نوع خودرو را وارد کنید. پس از آن می توانید به راحتی خرید کنید و در اسرع وقت قطعه مورد نیاز خود را درب منزل خود دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

فروشگاه لوازم یدکی ترودو

تامین کننده معتبر قطعات اصلی انواع خودروهای وارداتی 

پیمایش به بالا